رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل التاسع 9 بقلم رنا سعيد
رواية اوقعت في حب مجنونة الجزء التاسع
رواية اوقعت في حب مجنونة البارت التاسع
رواية اوقعت في حب مجنونة الحلقة التاسعة
جنا اعقدها علي كورنيش البحر ودموعها علي خدها
:جنا
جنا بصت خلفها وبصدمه:مالك
مالك بندم:انا اسف
جنا ولفت وشها اقصد البحر
مالك وجه اعقد جمبيها ومسك وشها بايدها:انا عارف انك زعلانه مني ودها من حقك انك تزعلي بس انا اسف بجد
انا ال
جنا قاطعته وبدموع:حبك لي جاسمين كان عميك عن الحقيقه مش كده وانا بقا المفروض اسامحك صح بعد ماكسرتلي قلبي بكلامك انت وهي اسفه مش هقدر اسامحك
مالك بستغرب:قلبك
جنا بدموع وبصريخ:ايوه قلبي الا حبك من اول يوم شافك فيه وهو مبطلش دق لي اسمك كل حاجه جوايا عايزك وانت مش حاسس بيه بس هتحس ازي وانت بتحب واحده غيره هتحس ازي يامالك وفضلت تبكي
مالك بصدمه ومسك وشها بايدها الاتنين وبيمسح دموعه:كل دها في قلبك ومخبياه عني بس تعرفي انتي مجنونه فعلا
جنا بستغرب:ليه
مالك ببتسامه:عشان بتصدقي اي حد بيقولك اي حاجه وخلاص
جنا بعدم فهم:ازي
مالك ببتسامه:عشان انا بحبك انتي ومش بحب جاسمين ويلا ارجعي معايا الشركه بقا
جنا بصدمه:انا
جنه:جنا جنا
جنا بوجع:اي فين مالك كان هنا فين
جنه: سلامت عقلك مفيش حد هنا انا الاوقفه هنا من بداري وبكلم فيكي ولا انتي هنا خالص
جنا بدموع:انا اتخيلت الاهو هنا وكان بيكلمني وقالي انه بيحبني
جنه بيزعيق:فوقي يابنتي مالك مجاش هنا ولا هو بيحبك فوقي بقا هو بيحب خطيبته جاسمين ياجنا لحد امتا هتفكري فيه انسي بقا خلاص مش كفايه الاعملوا في الشركه هو وخطيبته ولسه بتحبي فوقي ياجنا ويلا نمشي
وافتحي صفحه جديده من حياتك بقا وانسي مالك وانسي اصلا الانتي اشتغلتي في شركاته فين جنا المجنونه القويه الامفيش حاجه بتهزها ولا حد يقدر يقف اقصدها فين جنا دي مش جنا الضعيفه الا حتت بت ملهش لازمه ضربتها بالقلم و دلوقتي جايه تعقد علي كورنيش وتعيط انتي نسيتي انتي بنت مين انتي بنت دكتور احمد الشرقاوي بنت اشهر دكتور في العالم نسيتي يعني لوروحتي اشتغلتي في احسن الشركه فيكي يامصر غير شركة مالك هيقبلوكي علي طول فوقي بقا لنفسك ياجنا فوقي ياحبيبتي
جنا بقوه وبتمسح دموعها:عندك حق فعلا يلا نمشي عشان انا جعانه اوي بصراحه وعايزه اكل واقرء رواياتي عشان وحشوني اوي بصراحه
جنه بضحكه:ايوه بقا دي جنا الاعرفها بتقريء روايه اي دلوقتي
جنا بضحكه:خلصت روايه حلم الملاك وبقراء دلوقتي اوقعت في حب مجنونه وانا حبيت صعيدي بس البطله الا في اوقعت في حب مجنونه بحسها بتشبهني انا بالظبط بجد تسلم ايد الكاتبه رنا سعيد رواياتها تحفه😹😹
جنه:ههههه طب يلا نمشي بقا
وجنه وجنا ذهبوا كل واحده رواحت فيلاتها
جنا بهزار:يااهل الدار هل يوجد احد في الفيلا
حنان بضحكه:نحن هنا في المطبخ
جنا وذهبت للمطبخ
جنا بهزار:اخص علي الرجاله الابتقطع بصل في المطبخ
احمد بضحكه:تعالي يابكاشه
جنا بهزار:معقول دكتور احمد الشرقاوي هنا بنفسه في المطبخ وبيقطع بصل
احمد بضحكه:ههههههههه وفي اي
جنا بهزار:فيها كتير
احمد بضحكه:ماشي ياستي بدل ماانتي واقفه كده تعالي سعدينها عشان في ضيوف جايلنها النهارده وكمان اي الارجعك بداري من الشغل كده بعتقد لسه بداري علي معاد رجوعك
جنا بضحكه:اسكت هو انت متعرفش الانا سيبت الشغل
احمد:سيبتي الشغل ليه
جنا بتفكير:الشركه مش عاجبني ومش مرتاحه فيها ومخنوقه كده منها
حنان:الشركة مالك الشافعي مش عجبكي الا اي شخص يتمنها بس يشتغل فيها مش عجبكي انت اصلا لو جابنيلك اي مش بيعجبك العجب
جنا بهزار:ولا صيام في رجب هههههههه انا طالعه اغير لبسي وانام شوي عن اذنكم وانت اقطع البصل كويس يادكتور احمد ههههههههههه
احمد ببتسامه:ماشي ياجنا ماشي
وجنا طلعت فوق وغيرت هدومها ونفضت اي تفكير من دماغها ونمت
وجاء وقت المساء
حنان:جنا اصاحي الضيوف تحت اصاحي
جنا بنوم:وانا مالي ياماما ومال الضيوف انا عايزه انام
حنان:يبت اصاحي عمك هيثم وابنه مالك تحت و
جنا قامت بسرعه وبخضه وقاطعتها:م مالك
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اوقعت في حب مجنونة)