روايات

رواية انتي ملكي الفصل السادس 6 بقلم رحمة العقبي

رواية انتي ملكي الفصل السادس 6 بقلم رحمة العقبي

رواية انتي ملكي البارت السادس

رواية انتي ملكي الجزء السادس

رواية انتي ملكي
رواية انتي ملكي

رواية انتي ملكي الحلقة السادسة

في قصر الجبالي
نادر: بيفتح الاوضه لاقها فضيه …. نور نور دخل وقفل الباب
نادر: نور انتي هنا فجاه اتفتح باب الحمام وطلعت نور التي كانت في غايت الجمال وهيا ترتدي فستان اسود طويل ولاكن جميل جداً ومن دون د*راع وكان في غايت الجمال وكانت فرده شعرها الابني وكانت تاضع ميكب خفيف وكانت جميله جداا
نادر: تنح… نور ان انتي لابسه كدا ليه
نور: بهدوء ودل*ع… اي مش حلو
نادر: لا بلاش سهوكه وحياه مؤمن اخوكي
نور: قعدت تضحك عليه
نور: ببراءة.. طيب كنت عايزه اسالك سؤال ممكن🥺
نادر: بس بس متبصيش كدا
نور: بجديه.. طب بجد بقا
نادر: هوا احنا هنعرف نتكلم كدا
نور: راحت وقعدت جمب نادر.. امال ازاي
نادر: يابنتي انتي ارحميني

 

نور: نادر
نادر: نعم يقلبو
نور: انت بتحبني
نادر: قرب منها وقبل وجن*تها اووي بحبك اووي يانوري مش عارف امتا وازاي بس بحبك
نور: عنيها لمعت…… وانا كمان بموت فيك
نادر: …………………………………
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي
عند رحمه ووليد
وليد: كان قاعد
رحمه: صحيت علي رنت الفون
وليد: ابتسم بخبث
رحمه: رددت الو
الشخص: ……………:
رحمه: اتصدمت وبعدين قفلت
وليد: مالك ياقلبي بس في اي
رحمه: انا اترفتد
وليد: بصدمه مصتنعه… ياه ازاي يعملو كدا
رحمه: مش عارفه بس
وليد: خلاص ياحبيبتي متزعليش انتي اوكي
رحمه: حاضر ياحبيبي ودخلت الحمام
وليد: ابتسم بخبث اكتر وفتكر لما كلم الشخص وقالو انو يعمل اي حاجه عشان مترحش الشغل تاني وضحك…. اخ ياوليد مفيش زيك
رحمه: طلعت عشان تجهز الفطار
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

عند سلام:
بعد ماصحيت نزلت تجهز الفطار وفجأه لقت حد حضنها من ضهرها
سلام: ييي رعبتني شو فيك عمر
عمر: ضحك مافيش وحشتيني
سلام: لسه هلق كنت معاك اي يلا مشان تاكل
عمر: صح جهزي نفسك هنسافر النهارده
سلام: عنجد ياعمر
عمر: اه ياروحي
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي
عند نادر و نور
نادر: صحي من النوم لاقه نور بتبص عليه
نادر: بغرور عارف اني حلو
نور: لا بجد مغرور اوووي
نادر: بس قمر
نور: ضحكت…. طيب يلا ياقمر قوم خد دش
نادر: بخبث….. ليه متقومي انتي
نور لا روح انت يلا
نادر: طيب ودخل يخد دش وطلع بعد مالبس
ونور: دخلت تاخد دش

 

وبعدين طلعت
نادر: قرب منها وطبع قبل*ه صغيره علي جبينها وبعدين سبها وخرج
نور: ضحكت بحب وعنيها اتملت دموع…. خايفه يانادر منكملش مع بعض انا ممكن اموت.. مسحت دموعها.. ان شاء الله خير
نادر وجاسر مشيو
نادر: الا قولي ياجاسر
جاسر: اي ياخويه
نادر: مين ضربك. كدا متوحشه اووي ههههه
جاسر: اتعصب…. خلاص بقا
نادر: ضحك شكلك هتقع يامعلم
عند وفاء:
طيب ياجماعه عايزين حاجه انا مشي
وفاء: طلعت وركبت العربيه وفي ثانيه كان في وحده قدام العربيه
وفاء: وقفت العربيه فجأه ونزلت لاقت بنت
اابنت: بتعيط الحقيني
وفاء: لي في اي
البنت: واحد عايز يقتلني
وفاء: اهدي اهدي متخفيش انا معاكي وفجأه لقت حد وقف وراها
وفاء: انت مين
الشخص هوا كريم وهوا كبير في السن واصلع وضخم

 

كريم: دي بنتي
البنت: لالا انا مش بنته
وفاء: بتقول ان هيا مش بنتك
كريم: لا بنتي
وفاء: طب تعاله انت وهيا عند الشرطه ونعرف: بنتك ولا لا
كريم: بعصبيه مسك وفاء من حجابها ولسه يضربها بس في حد مسك ايده
جاسر تؤتؤتؤ انت هتعمل اي ياحبيبي كدا كخ
وفاء: انت بتعمل اي هنا
جاسر: برقبك
وفاء:بعصبيه… حيوان
جاسر: بستفزاز… انا ممكن اسيبك ومشي
وفاء: ياعم مش وقته
جاسر: انت عايز اي
كريم: احنا لسه هنتكلم تاني وراح مطلع مطوه من جيبه وراح عند
جاسر اللي كان لسه مستوعبش الموقف وغزه في جمبه
وفاء: شهقت يالهوي اي دا
كريم: لسه هياخد البنت
وفاء: صرخت والناس اتلمت
كريم: وهوا ماشي قال.مش هسبكم في حالكم
.

 

وفاء،: جريت علي جاسر اللي واقع في الارض
وفاء: بخوف.جاسر جاسر
جاسر: كان غيب عن الوعي
.
وفاء: هيا والبنت دخلو جاسر عربيت
وفاء وطلعت بيه علي المستشفى ودخل أوضة العمليات
وفاء: ريحه جايه يارب استر يارب وبعد شويه خرج الدكتور
وفاء: ها ها هوا عامل اي
الدكتور: هوا كويس الحمدلله انك جبتيه بدري
وفاء: الحمدلله طيب ممكن اشوفو امتا
الدكتور: هوا شويه وهيفوق
وفاء: تمام ماشي شكرا
بعد شويه دخلت
وفاء كان جاسر نايم
وفاء: قعدت علي الكرسي و في سرها منتا حلو اهو ليه الشقاوه
جاسر: وهوا مغمض عينه… عشان بحب الشقاوه
وفاء: يالهوي انت صاحي اه ياحيوان
جاسر: يابنتي انا تعبان ارحميني
وفاء: اوه صح سوري الحمدلله على سلامتك انا اسفه دخلتك في مشاكل والف الف سلامه عليك وشكرا
جاسر: لالا انتي بجد اتسفتي وشكرتني كمان لا انتي فيكي حاجه

 

وفاء: يابني انت بتحب كلمة حيوان
جاسر: بضحك.. المهم مفيش، شكر ولا حاجه دا واجب لو كان اي حد تاني كان عمل كده بس تصدقي بقيت عامل زي الولده😂😂😂😂
وفاء: بس بس الله يخربيتك المهم عارفه ان احنا شفنا بعض كتيير بس اتشرفت بمعرفتك المرادي
جاسر ضحك.. وانا كمان اكيد هشوفك تاني بس وحيات امك بلاش قلام تاني لاحسن وشي ورم
وفاء: ضحكت… حاضر هحاول.. جت تطلع
جاسر: ثانيه ممكن رقم تلفونك
وفاء: ليه
جاسر: عادي يعني
وفاء: طيب 010…………….
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي
عند نادر
خلاص خلص شغل وراح القصر وطلع فوق نادر: دخل الاوضه لاقه نور في الحمام
نور: انت جيت ياحبيبي

 

نادر: لا لسه يانور عيني
نور: طيب اقعد وغمض عينك
نادر: ضحك.. حاضر ياقلبي. وغمض عينه
نور: فتحت الباب وطلعت
نادر فتح عينه وعينه وسعت اي الجمال ده يخربيتك
نور: كانت ترتدي فستان نبيتي جميل جداً وكانت هيا في غايت الجمال
نور: اي رايك
نادر: قرب منها وحضن وشها بيدو… اي حاجه عليكي حلوه يانوري
نور ابتسمت بخجل…ــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي
عند وليد ورحمه
وليد: صحي بس ملاقاش رحمه و عرف ان هيا في الحمام .. وناده عليها..رحمه
رحمه: طلعت بتعب من الحمام
وليد: مالك ياحبيبتي

 

رحمه: مش عارفه واللهي بس من الصبح وانا بستفرغ ومش قدره
وفجأه اغمي عليها
وليد: جري عليها وشلها وراح علي المستشفى
في المستشفى
وليد: دكتوره بسرعه اجت الدكتوره واخدت رحمه علي غرفت الفحص
الدكتوره: بعد شويه طلعت
وليد: ها مالها
الدكتوره: لا مفيش حاجه دا بس في اول فتره
وليد: فترة اي
الدكتوره: الحمل
وليد: برق.. ها هيا حمل
الدكتوره: ايوه في اول اسبوعين
وليد: بفرحه شكرا…. وبعدين دخل لرحمه اللي كانت بتفوق
رحمه: انا فين
وليد: في المستشفى ياروحي
رحمه: لي اي حصل
وليد: حصل اجمل حاجه ممكن تحصل
رحمه: اي هيا
وليد: انتي هتبقي احلي ماما في الدنيا
رحمه: بفرحه بجد يعني انا حمل
وليد: ايوه ياقلبي
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند عمر وسلام
سلام: حبيبي كان لازم نجل السفر
عمر: ايوه ياقلبي عشان البيبي
سلام: جد ماني مصدقه نفسي رح صير ام وانت احلى اب
عمر: وانتي احلي ام في الدنيا وحضنها
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

بعد مرور شهر علي الابطال
عند نور ونادر
نور: وهي قعده قدام نادر علي السرير…. بحبك اووي
نادر: حضن وشها بديه….. وانا اكتر يانوري بحبك وقرب من ودنها وهمس بعشقك انتي ملكي
نور: ابتسمت
نادر: قبل جبينهاا ومن ثم ذهبو لعالمهم الخاص
ــــــــــــــــــــ
عند سلام وعمر
في المطار وخلاص ركبو الطياره بعد سعات وصلو
عمر: حمدلله على سلامتك ياروحي
سلام: الله يسلمك ياحبيبي وبعدين راحو البيت ونامو
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي
عند وليد ورحمه
رحمه: وليد وليد

 

. وليد: نعم ياحبيبتي في اي المرادي
رحمه: في اي هيكون في اي يااستاذ في ان حضرتك بتخوني
وليد: بضحك… لالا مش معقول ياروحي دي هرم*ونات حمل مش كده
رحمه: شهقت بصدمه 😱 قصدك اني بكدب عليك ولا قصدك اني نكديه
وليد: رجع شعره ليوورا بعصبيه…… ياه مش هنخلص النهارده
رحمه: طبعا مانت قولت خلاص مش هتعرف حاجه بتخوني انا ياوليد انا ..عاااا… وقعدت تعيط
وليد: حضنها ياحبيبتي هخونك ازاي ياقلبي وبعدين انتي روحي يارحمتي و هوا انا معايا تليفون مش انتي اخر مره كسرتيه
رحمه: احم ايوه عشان كنت متعصبه شويه
وليد: شويه برضو
رحمه احم ماشي كتير بس دا عشان بحبك عشان والله مقدرش اعيش لحظه من غيرك
وليد: وانا والله بحبك وبموت فيكي وبعشقك وبعدين مقدرش اخونك حته لو هموت
رحمه: حطت اديها علي بوقه… متجبش سيرت الموت ياحبيبي عشان انا هموت بجد لو حصلك حاجه انت مش عارف انا اتعذبت ازاي وانت بعيد عني انا كنت بموت ياوليد

 

وليد: بعد الشر عليكي ياقلبي
رحمه: وبعدين ياوليد مش انا اللي بقول انك بتخوني
وليد: امال انتي قعدتي مع وفاء تاني ولا ايه
رحمه: لا دي عسل بس مش هيا
وليد: امال
رحمه: وسعت عنيها بطريقه مضحكه …. ابنك ابنك ياوليد
وليد: مقدرش يمسك نفسه وقعد يضحك عليها وقال تعالي ياحبيبتي ارتاحي وانا هربي الواد ده
ــــــــــــــــــــــــ
عند جاسر ووفاء
جاسر: كل شويه يتحجج بحاجه ويكلم وفاء
وفاء: بتبقا مبسوطه بس مش مبينه الاتنين في مشاعر بتكبر بنهم في منهم اللي حاسس وفي اللي بيكدب مشعره
ـــــــــــــــــــــــــــ
عند نادر كانت نور نايمه
نادر: نور نور
نور: بنوم امممم
نادر: انا رايح الشركه باي
نور: باي ياحبيبي وبعدين قالت… استنه عندك
نادر: في اي ياحبيبتي
نور: قرب تعاله
نادر: قرب منها ووطبع قب*له علي وجنتها… كدا خلاص
نور: بصبعها تمام كدا👍🏻👍🏻😂
نادر: ضحك والله مجنونه ومشي راح الشركه
ــــــــــــــــــ
عند عمر سلام
عمر: حبيبتي انا ماشي
سلام: اي حبيبي الله معك
عمر: قبل جبينها ومشي
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه 🤎✨

 

عند وليد
رحمه: انت يابيه ريح فين
وليد: ريح الشغل
رحمه: بصت بعمق وضيقت عنيها … اممم طيب
وليد: قبل اديها ومشي
رحمه: ضحكت وبعدين راحت تقعد تتفرج علي التلفزيون
ــــــــــــــــــــــــــــــ
في الشركه
جاسر: دخل بس اتصدم لما شاف عمر ووليد ونادر قعدين
جاسر: دا حلم ولا البت وفاء عملالي عمل…. انتو بتعملو اي مع بعض
وليد: اي يابني في اي ولاد عم
جاسر: بص بحده.. اه عرف بس يعني
وليد: قرب من جاسر . .. متقلقش خليها عليا
نادر: طيب خلينا نتكلم في الشغل
وليد: طبعا يلا عمر يلا جاسر انا جاهز
عمر: وقف هوا ونادر حضنو بعض
وليد: وجاسر تنحو.. هااا اي دا
نادر: كنت وحشني اووي ياقلب اخوك
عمر: وانت اكتر ياحبيب قلبي
وليد: انتو

 

نادر: انا هحكيلكو كل حاجه
وليد: طيب
نادر: من يوم اللي سندي عملتو هيا ومي
جاسر: هيا مي هيا
نادر: اه المهم كنت شاكك في ساندي فا ركبت كاميرات في بيتها والحقيقه مش زي ماكان في الفديو اللي كلنا شفناه الحقيقه ان هيا ومي حطو حاجه في العصير لعمر ومحصلش حاجه اصلا عشان كدا اتفقنا انا وعمر ان احنا نوقع مي في فخ عشان كدا عملنا ان احنا متخصمين بس في الحقيقه احنا بنشوف بعض علي طول ولا اي ياعمور
عمر: امال
جاسر: طب انا اخوك معرفش
وليد: قال يعني انا من الشارع مانتو زي اخواتي وبعدين حضنو بعض
نادر: قال بس انا اكتشفت ان مي مش لوحدها
عمر: اه فعلا مع واحد اسمه كريم وهوا قاتل مأجور
وليد: ياه بس لي مي تعمل كدا واي مصلحت الراجل دا
جاسر: قعد يكح جامد اول لما سمع اسم كريم…… طاب ياجماعه اروح اشوف شغلي بقا السلام عليكم
نادر: ووليد بشك استنا عندك
جاسر: بلع ريقه بصعوبه ف في ايي. ياجماعه
وليد: تعاله هنا
جاسر: راح في اي.. ياوليد
وليد: حط ايده علي كتف جاسر.. قولي بقا براحه كدا اي اللي حصل
عمر ونادر كانو هيموتو من الضحك
جاسر: بص

 

وليد: بصيت
جاسر: حكاله كل اللي حصل
نادر: بقلق طب انت كويس
جاسر: اه الحمدلله
وليد: قعد ساكت وبعدين قال… طب انت لسه بتكلم وفاء
جاسر : اه لي في ايه
وليد: قام مسك جاسر من قميصه
جاسر: في اي
نادر وعمر من ورا وليد بيقولو هيدبحك
جاسر: في اي ياعم مالك
وليد: قال عارف لو سمعت انك كلمت وفاء تاني هقتلك
جاسر: ليه يعني
وليد: بعصبيه وصوت عالي… عشان اختييي
جاسر: اتصدم هل ستكون النهايه قبل البدايه
نادر: ادخل بسرعه اهدا بس ياوليد هوا اكيد مش قصده حاجه
جاسر: طلع برا الشركه ومشي
عند نادر في الشركه
نادر: اهدا بقا ياوليد
وليد: ضحك.
. نادر وعمر اي دا في اي
وليد: انتو فكرين ان انتو بس بتعرفو تمثلو اقعدو بس
نادر: في اي
وليد انا هفهمكم في اي طبعا كلنا عرفين ان جاسر بتاع بنات شويه
نادر: اي ياعم
وليد: اهدا بقا
نادر: بضيق.. كمل
وليد: فاهوا لازم يعرف قيمت الحاجه عشان اللي بيجي سهل بيروح سهل يعني عايزين نتأكد ان هوا بيحبها وكله هيجي مع الوقت
عمر: كلامه صح يانادر
نادر: صح معاك حق بس مقلتش هتعمل اي مع كريم ده

 

وليد: عندي فكره بس ابعت لمؤمن عشان هتحتاجه
نادر: تمام شوف انت عارف ان هوا بيشتغل في الممنوعات وفي صفقه بكره
عمر: واظن ان هيكون في خطر علي مراتي ومراتك ومراته مش كدا وهيكون في خطر علي العلتين
نادر: والمطلوب
وليد: كله لازم يتجمع في بيت واحد عشان نار ف نسيطر لو حصل حاجه
نادر: ازاي
مؤمن: دخل في الاوقت ده.. في اي
وليد: لاقتها محدش يعرف بيت مؤمن صح
نادر: ايوه يلا انت هات مراتك وانت هات مراتك وممتك واختك
وليد: طب
نادر: جاسر هيكون. معانا
وليد: تمام يلا وطلعوو كل واحد راح علي بيته
ومؤمن ونادر علي قصر الجبالي ووصلو
مؤمن: ادخل انت وانا هركن
نادر: طيب يلا
مؤمن: نزل من العربيه بس وهوا ماشي خبط في مايا
مايا: سوري
مؤمن: تأه

 

مؤمن: لا ولا يهمك
مايا: بتسمت تكلمت وه‍ي ماشيه..؟ اي بس يخربيت جمالك
مؤمن: يمتلك بشرا بيضاء وشفاء صغيره وانف حاد وعيون عسليه وشعر اسود ومتوسط الطول ويمتلك عضلات ووسيم جدا
دخل مؤمن
نور:.جريت عليه وحضنته وحشتني اووي ياحبيبي
نادر: كان هيولع خلاص ياحبيبتي خلاص
مؤمن: ضحك علي غيرته
ووليد جيه هوا ووفاء ورحمه وناديه وسيف
وعمر وسلام كمان
. نادر: كله يسمع انا هقول اي ماما وطنط ناديه وسيف هيروحو البلد عند مؤمن ونور ورحمه وسلام ومايا ووفاء هيقعدو هنا وانا وعمر ووليد وجاسر ومؤمن هنكون هنا ل كام يوم
كرما: بس
نادر: لا ياحبيبتي معلش كام يوم بس
كرما: ماشي
نور: بخبث.. ومي لما تيجي ياحبيبي
نادر: ووليد ضحكو لا دي ليكو بقا
رحمه: لوليد.. يااه اخيرا
وليد: الله يرحمك يامي
نور: ياه هشرب من دمها
وفاء: في سرها.. اخيرا هلاقي حد غير الواد الغلبان جاسر
سلام: ياحرام البنت رح تموت
بعد حاولي ساعتين
مي: دخلت من الباب الانوار كانت مطفيه
مي: جاسر
وفاء: من ورا الباب جاسر ماشي يحيوانه دا انا هطلع عينك
مي كانت طلعه فوق بس كان في صبون علي السلم ووقعت …. اااه ضهري عمتو كرما نادر يانادر
نور: نادر حاضر ياعيون نادر وراحت كابت مياه عليها
مي: يالهوي اي دا في اي

 

وفجاه مسيقه رعم اشتغلت
رحمه: طلعت وهيا مسكه منشار في اديها
ووفاء: سطور
نور: حبل مشنقه
ومايا وسلام كانو عملين زومبي وكانو بيجرو ورا مي
مي: اغمي عليها من الرعب
سلام: ولي ماتت
رحمه: لالا ياختي لسه زي القرده اهي
نور: طب يلا نربطها
ربطوها في الكرسي بعد شويه فاقت بس كانو مبهدلنها خالص 😂ونكشين شعرها
مي: اي دا انتو مين
نور: ضربتها بلقلم دا عشان حطه عينك علي جوزي
سلام: ضربتها وهادا مشان حزن زوجي كل هل سنين
رحمه: ضربتها دا مش عارفه لي بس كان نفسي اضربك
وفاء: تعالي وضربتها قلمين دول عشان انتي وحده و****
ومايا: ضربتها ودا عشان انتي وحده غشاشه
مي: ضحكت بسخريه
نور: اي انتي لسه فيكي حيل تضحكي

 

مي: لا عشان انتو هتندمو
وفاء: قصدك ايه
فجأه دخلو رجاله عليهم وكان معاهم اسلاحه
رحمه: انتو مين
الرجاله كانو معاهم مسدسات وخدوهم مكان بعيد وكانو مربطين
في المينا
وليد: ها عمر عرفت حاجه
عمر: لا
مؤمن: ايجه نادر
نادر: في اي
مؤمن بتوتر البنات كلهم اتخطفو
وليد: الحيوان ابن **.، $$$$#
وبعدين كلهم ركبو العربيه
نادر: طب هنعرف مكنهم ازاي
وليد: متقلقش في سلسله مع رحمه فيها جيبي اس هنعرف المكان منها وعرفو المكان وراحو بعد ماقتلو الحراس بس كان في رجاله جوا كتيير
نادر: طب هنعمل ايه
وليد: انا بلغت البوليس
نادر: طيب كويس يلا ودخلو
كان جاسر ونادر وعمر ووليد ومؤمن اول لما دخلو كانو البنات مربوطه بس فجأه في حد سبتهم من ورا وظهر كريم
كريم: اهلا بيكم
وليد: بغضب… هقتلك

 

كريم: بستفزاز.. تؤتؤتؤ مش عايزك تنسا ان مراتك وابنك معايا
وليد: جز على سنانه لانو ماكنش قدر يعمل حاجه عشنها فاهوا فاهوا يحبها جدا بل يعشقها بجنون
( أحياناً نخسر كل شي من اجل من نحب✨)
نادر: سبهم واللي انت عايزه اعملو معانه بلاش هما
كريم: قرب من وفاء وضربها بلقلم
جاسر: ضرب اللي كانو مسكينو وراح هجم علي كريم وقعد يضرب فيه بس الرجاله حاشوه
كريم: كان بيضحك انت بتحبها اوي كدا امال لو قتلتها هتعمل اي
جاسر: اخرس يحيوان
كريم: بص لنور انتي… نور مش كدا اللي المفروض اقتلها بس لا انا هقتله هوا مش انتي
نور: عنيها دمعت وشعرت بغصه شديده بقلبها وقالت بصوت متقطع.. لالا ارجوك لا انا انا اهوا اعمل اللي انت عاوزه بس بلاش هوا
كريم: كدا كويس بس الاول اخد حقي من البت دي وجي يطخ علي وفاء، لاكن في لحظه كان
جاسر: قدام المسدس وخد الطلقه في ضهره
وفاء: بفزع.. جااااسر
جاسر: كان بيقع وهيا كمان وقعت معاه
جاسر: بضعف ب ح ب ك (بحبك )
وفاء: بدموع.. وانا كمان بحبك وحضنت وشه بيديها ارجوك خليك معايا اوعا تروح
جاسر: غاب عن الوعي والشرطه وصلت

 

وليد: راح حضن رحمه
عمر: حضن سلام
ومؤمن: لمايا.. انتي كويسه
مايا: اه الحمدلله
كريم: وهوا طالع اخد مسدس من الظابط وطخ علي نادر
نور: بصراخ ناااادر لاااء وجريت عليه
ووقعت علي الارض
نور: ياحبيبي قوم كان.. نادر لا يجيب
نور: بصراخ اهاا لا لا نادر كانت بتصرخ بهستيريه…. نادر حبيبي انت كويس انت قولت مش هتسبني. مش كدا ويجات الاسعاف خدت جاسر ونادر
نور: بصراخ ناااادر ااااااه
مؤمن: خدها في حضنه محاولت تهديها وهيا كانت بتعيط
بعد شويه وصلو المستشفى
ونادر وجاسر دخلو العمليات
نور: كانت في حالة صدمه
وفاء: كانت لسه مش مصدقه انو خاطر بحياته عشانها
رحمه: كانت اخدا وفاء في حضنها
وليد: اللي اول مره يشوف اخته كدا
سلام: كانت مع نور ومايا
عمر: كان هيتجنن لانو نادر اكتر من اخوه
بعد شويه طلع الدكتور طلع وكله جري عليه الدكتور الاستاذ جاسر تمام

 

عمر: طب نادر
الدكتور: الاستاذ نادر للاسف لسه الطلقه اخترقت جسده في مكان خطير جمب القلب
نور: وقعت في الارض
وليد: بعصبيه يعني اي هاا انت لازم تعمل اي
حاجه
الدكتور: بخوف حاضر ومشي بس
الممرضه: يادكتور القلب وقف الكل اتصدم
الدكتور: دخل الغرفة
الدكتور: هاتي الجهاز بسرعه وبدا يعملو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية انتي ملكي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!