روايات

رواية انتي ملكي الفصل الثامن 8 بقلم رحمة العقبي

رواية انتي ملكي الفصل الثامن 8 بقلم رحمة العقبي

رواية انتي ملكي البارت الثامن

رواية انتي ملكي الجزء الثامن

رواية انتي ملكي
رواية انتي ملكي

رواية انتي ملكي الحلقة الثامنة

وليد: اي؟
سيف: ايوه مالك فيك اي
وليد: لا مفيش بس مين هيا
سيف: حور
وليد: طب هيا
سيف: بمقطعه… موفقه بس مش دلوقتي
وليد: اكيد مش دلوقتي
ـــــــــــــــــــــ
بعد مرور يوم نادر خرج من الاوضه
كرما: اي يابني فيك اي ياحبيبي قلقتني عليك
نادر: بوجه شاحب کاشحوب الاموات…. نور عامله ايه ياماما
كرما: بدموع.. واللهي ياابني من ساعت مامشيت من هنا وهيا مش بتطلع من الاوضه وحالتها صعبه جدا برضو الواحد صعب يعيش اجمل ايام حياته في كدبه
نادر : مسح علی شعره بضیق وحط وشه فی الارض… عارف انی غلطت بس عشان کنت خایف عليها
كرما: عارفه یاحبیبی بس يانادر دي مسافره بكره
نادر: اتصدم.. اي مسافره فين
كرما: السعودية وهتسيب كل حاجه هنا
نادر: لالا مستحيل اسبها تسافر ودخل أوضة وقعد يفكر هيعمل اي وتصل علي عمر.. وعمر وصل ودخل عنده
عمر: في اي يانادر

 

نادر: حكالو كل حاجه
عمر: روح يانادر وهيا لو بتحبك هتسمحك
نادر: لا مش هتسمحني انا كدبت عليها في اكتر حاجه مينفعش اكدب فيها وكسرت قلبها
عمر: يانادر حاول صدقني لو بتحبك هتسمحك.. وبعدين قام مشي
بعد يوم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي 🤎✨
نور: قامت تجهز الشنط وخلاص لبست و في نفسها انا لازم انساه وبعدين قالت لازم امشي دلوقتي
ــــ
عند نادر قام لبس وجهز
ـــــــــــــــــــــــ
عند: نور خلاص ركبت العربيه مع مؤمن عشان يوصلها
مؤمن: بعت رساله لنادر انهم خلاص مشين
نادر: هوا كمان ركب العربيه ومشي علي المطار
نور: وصلت ولسه هتدخل.. وقفها
نادر: بصوت عالي…. نوووور
نور: لفت لقت نادر. الشنط وقعت من اديها

 

نادر: جري عليها يخدها الحضن و حضنها جامد بس
نور: زقته بعيد عنها…. انت جاي تعمل ايه هنا
نادر: بلهفه… جاي عشانك عشان بحبك
نور: بسخريه.. وااو يااستاذ نادر بجد وااو انت ممثل شاطر اووي
نادر: بس انا مش بمثل انا بحبك بجد
نور بصراخ.. كدااااب كدااب.. وبعدين قربت عليه ومسكته من القميص بتاعه.. وانا بكرهك بكرهك يانادر
نادر: قلبه وجعو من كلامها وقال بصوت موجوع.. نور اسمعيني💔
نور: لالا انا سمعتك كتيير اوووي وجه دوري انا همشي ومش هاجي تاني ومش هتشوفني تاني نور خلاص ماتت وجات تمشي بس
نادر: مسكها من اديها… انتي مش هتمشي غير لما تسمعيني وحكلها كل حاجه
نور: عنيها اتملت دموع
نادر: انا انا عارف اني غلطان بس دا كله عشانك انتي عشان كنت خايف عليكي انا اسف وليكي الحق متسمحنيش بس ارجوكي متسبنيش عشان مش هقدر اعيش من غيرك
نور: فلتت اديها وبكل قوه عكس اللي جواها.. أسفك مرفوض حته بعد ماعرفت كل حاجه بس مش هسمحك وهمشي
نادر: كان مصدوم… للدرجادي قلبك مش، حاسس بيا؟
نور: وانت اي قلبك محسش بيا ليه؟ وانا كنت بموت قدامك انتا كنت بتموتني بكلامك وحسستني قد اي اني غبيه ووثقت فيك واني رخيص*ه واني تسليه وانك بحبتنيش و حبيت تندمني وخلاص زهقت وعايز تنضف اي ليه؟ محستش وجاي تقولي سمحيني ياخي ياجبروتك انت اي هاا انت حجر انت مستحيل تكون بني ادم بس انا فعلا غبيه اني حبيتك بس انا ندمت اني حبيتك انا غلطانه بس خلاص انا زهقت وعايزه انضف انا همشي.. ودخلت المطار

 

اما هوا فلم يتخيل ان من يحبها بل من يعشقها ستحمل له كل هذي الكرهيه نعم كان يعلم انها لن تسمح بسهوله ولاكن لم يتخيل ان تقول كل هذا الكلام فلقد جرحته حقا هوا ايضا كان يتالم في بعدها لما يصعب عليها ان تسمح.. رحل وهوا قلبه مكسور
مؤمن: كان مصدوم للدرجادي صعب عليها تسمحو.. بس بعد مانادر مشي
مؤمن:اتصدم لما شاف نور…نور انتي
نور: جريت عليه و دخلت في حضنه وقالت بصوت متقطع من البكاء…. صعب عليا اسيبو وسبكم انا دورت عليكم كتيير وكمان مش هقدر. اسيبو عشان انا بحبه
مؤمن: بفرح … يس كنت عارف
نور: ومش هقدر انساه كدا
مؤمن: طب انتي هتعملي اي؟
نور: لازم يتعذب شويه
مؤمن: ازاي
نور: هتشوف ازاي انا كلمت اياد
مؤمن: اياد مين؟
نور: اياد دا اخويا اقصد ابن انكل محمد وهوا محترم جدا وعلي فكره هوا اللي اقنعني اني اسامح نادر
مؤمن: طب هوا

 

نور: جاي النهارده ونفهمه كل حاجه يلاا نروح بس يامؤمن لو نادر عرف حاجه هزعل منك جامد والله
مؤمن: متقلقيش
نور: انا وثقه فيك يلا
مؤمن: يلا
ـــــــــــــــــــ
عند نادر:
وصل البيت وهوا حزين جدا
كرما: ها يانادر نور فين
نادر: بكل حزن و صوت مختنق.. مشيت ياماما قولتلها اني عملت كل دا عشانها واني اسف بس هي مسمحتنيش ومشيت
كرما: حزنت علي حال ابنها و خدته في حضنها
نادر: عيط لاول مره…. انا مش عارف هعيش ازاي من غيرها انا هموت ياماما مكنش ينفع اسبها تمشي
كرما: معلش ياحبيبي متزعلش نفسك اهدا يانادر
ــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي 🤎✨
عند عمر وسلام

 

في البيت
عمر: كان اخد سلام في حضنه
سلام: بتصدق انو صعبان عليا نور ونادر حرام كانو يحبو بعض.
عمر: طبطب عليها.. اه فعلاً هما بيحبو بعض ونا متاكد انهم هيرجعو لبعض
سلام: يارب
عمر: بضحك الا قوليلي هوا مفيش اي حاركه
سلام: لااء لسه
عمر: ضحك وبعدين خدها في حضنه تاني عمر عارفه انا بحبك قد ايه
سلام: قديش
عمر: مش عارف بس انا بحبك بجنون وحط ايده علي وشها بحب
عمر: سلام انتي ملكي انا انتي كل حاجه في حياتي
سلام ابتسمت بخجل وبعدين قالت وانا كمان بحبك وبموت فيك وبعدين حضنته
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند رحمه ووليد
رحمه: وليد
وليد نعم ياحبيبتي
رحمه: مش انا
وليد: بغيظ.. نعم
رحمه: ببراءة 🥺دا ابنك. مش انا
وليد: ضحك
رحمه: وليد
وليد: قلبو من جوه نعم ياروح الروح يانن عيني
رحمه: تعرف ان عنيك حلوين اووي عارف ياوليد انا بحبك اوى
وليد: وانا مش بحبك بس انا بعشقك يااغلي مااملك وبموت فيكي انتي روحي وعمري كله
رحمه: دمعت بجد انا بحبك اوى ومش هقدر اعيش من غيرك انت اغلي من روحي
وليد: ضمها انا بعشقك يارحمتي
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

عند نور واخيرا اياد وصل
نور ومؤمن حكالو كل حاجه وفهمو ان هوا ونور هيكونو
بيحبو بعض قدام نادر
اياد: تمام فهمت كل شي
نور: كدا تمام تصبحو علي خير وقامت عشان تخش الاوضه
بس فجأه وقعت في الارض
مؤمن ومراد وحور واياد جريو عليها وخدوها علي المستشفى
وصلوالمستشفى
مؤمن: دكتوره بسرعه وجات الدكتوره ودخلت نور عشان تكشف عليها وبعدين شويه طلعت
مؤمن: واياد وحور ومراد.. ها في اي
الدكتوره: لا متقلقوش دي اعراض عادي في الفتره دي
مراد: واياد.. فترة اي؟
الدكتوره: مبروك المدام حامل… الكل انصدم. بس كانو فرحنين بعد شويه
نور: فاقت وكله دخلها
اياد: مبروك
نور: بستغراب.. مبروك علي ايه
مؤمن: انتي حامل
نور: فرحت بجد ناد. احم اقصد انا فرحانه جدا

 

ـــــــــــــــــــــــ
بعد مرور اسبوع علي الابطال
نور: انا خلاص مش هعاقب نادر
مؤمن: فرح.. بجد خلاص كدا
نور: ايوه هوا من حقه فرصه تانيه وبعدين هوا عمل كل ده عشاني
مراد: صح يانور هوا بيحبك بجد دا جاسر بيقول انو حلته مش كويسه
حور: نور انتي كمان بتحبيه فالي هتعذبي نفسك وتعذبيه
اياد: صح اللي قالوه وكيف يعملك فاهوا يحبك كثيير
نور: ابتسمت.. طب هنعمل اي
مؤمن: عندي فكره وحكلهم الفكره..
بعد يوم
ـــــــــــــــــــــــــــ
عند نادر: كان نايم ومش قادر يتحرك كان انسان من غير روح كانت هيا نور حياته اللي بقت ضلمه وكان وجهه شاحب
جاسر: دخل يصحيه… نادر نادر
نادر: بتعب في اي ياجاسر
جاسر: قوم بس في مفاجأه
نادر: اي هي وغير كده انا مش عايز حاجه سبني لوحدي
دخل
عمر: هوا لسه نايم
ــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي 🤎✨

 

عند نور:
كانت مع مراد وحور ومؤمن واياد وكانو كلهم ريحين عند وليد وكانت سلام هناك ووليد كان مستني الشباب
وليد: كلم مؤمن.. ها انت فين يازفت
مؤمن: واللهي اخدها ورواح
وليد: ولا انت فين
مؤمن: داخل عليكو
بعد شويه وصلو عند وليد
حور ونور دخلو عند البنات والشباب كانو برا
وليد: ها كلمت جاسر
مؤمن: ايوه وهوا هيخد نادر ويروح الشركه
سيف: طلع.. ممكن افهم الخطه
مؤمن: احنا هنعمل مفجأه لنادر والمفروض انو هيرجع يلاقي نور في البيت
سيف: حلوه الفكره دي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي🤎✨
عند نور جوه
سلام: كتيير اشتقتلك
نور: وانا اكتر والله
رحمه: وحشتينا اووي
نور: وانتو كلكو واللهي
وفاء: دخلت
رحمه: ها جبتيه
وفاء.: ايوه

 

نور: هوا اي
رحمه: الفستان
نور: ولي فستان
رحمه: كدا وخلاص انتي تسكتي واحنا عرفين هنعمل اي بس خدي شوفي الفستان حلو ولا لا
نور: شافت الفستان وعجبها اووي الفستان كان ابيض وكان مثل فستان الاميره
نور: وانا همشي بيه ازاي ده
رحمه: لا وفاء وحور هيروحو معاكي يوصلوكي وبعدين يمشو وانتي تلبسي برحتك
نور: طب نادر؟
وفاء: نادر في الشركه
نور: طيب ومشيت بعد شويه وصلو عند شقت نادر وطلعو وبعدين
وفاء: طلعت المفتاح وخلت الشقه
نور: هوا انتي جبتي المفتاح منين
وفاء: من جاسر
حور: طب يلا
وفاء: اه صح يلا ومشيو
ونور: دخلت الاوضه
وفاء: كلمتها وقالتلها ان جاسر كلمها وقال ان نادر جاي
نور: قفلت مع وفاء وبعدين لبست الفستان وكانت في غايت الجمال وحطت ميكب خفيف وروج احمر وكانت جميله جدا وفردت شعرها بعد شويه
نادر: وصل ودخل الاوضه بس اتصدم لما شاف نور قدامه
نادر: بصدمه.. نور انتي؟
نور: انا جيت عشانك واصلا مقدرش اسيبك
نادر: بس

 

نور: انا ممشتش عشان مش هقدر اعيش من غيرك انت روحي
نادر: قرب منها.. يعني انتي سمحتيني
نور: اه سمحتك
نادر: جري عليها يخدها في حض*نه … وحشتيني وحشتيني اووي
نور: بدموع.. وانت كمان ياحبيبي وحشتني اووي
نادر: خرجها من حضنه وبعدين حضن وشها بديه… بحبك بحبك يانور عيني انتي روحي انتي مش بس روحي انتي كيانى
نور: وانا كمان بحبك بحبك يانادر
نادر: انا مش مصدق انو خلاص كدا
نور: ضحكت وقالت بغرور.. عارفه اني حلم كبير
نادر : خدها في ح*ضنه
نور: اه صح في مفاجأه
نادر: اي هي؟
نور اخدت اديه وحتطها علي بطنها… انا حامل
نادر: فرح جدا.. بجد يعني انا هبقا اب وانتي ام
نور: هزت رأسها
نادر قبل جبنها*********
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ عند وليد وعمر في المستشفى
عمر: دخل عند سلام وشاف بناته وكانو زي الملاك
سلام: شو رح نسميهم
عمر: ملاك وملك
سلام: وااو كتير حلوين
ـــــــــــــــــــــــــــ

 

عند وليد ورحمه
رحمه.: هنسميه ايه
وليد: بص للطفل وكان جميل جداً
وليد: قاسم هيكون قاسم
رحمه: الاسم عجبها جدا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي 🤎✨
بعد مرور شهر
جاسر ونادر عند وليد في البيت
وليد: خير
نادر: خير ياخويه احنا جين نطلب ايد اخت حضرتك لجاسر اخويا واي طلب حضرتك تطلبه هاا مواقف
وليد: بص لجاسر وبعدين بص لوفاء ورجع بص لجاسر بحده اكتر
وليد: موفق
جاسر: فرح جدا وبعدين قراو الفتحه واتفقو بعدين
نادر: رجع البيت ودخل لاقه نور قعده علي السرير وبتاكل
نادر: وحشتيني اووي يانوري
نور: ضحكت وانت اكتر ياحبيبي ها عملتو اي
نادر: حكلها وهيا فرحت جدا بس فجأه
نور: اه بطني بتوجعني اووي يانادر اه مش قدره
نادر: بقلق اي يروحي في اي
نور: بصرااخ اه*اا بو*لد ياناااادر بو*لد
نادر: شلها وطلع بيها علي المستشفى
ودخلت العمليات اتصل بجاسر وجاسر جيه
جاسر: ها عملت اي
نادر: لسه جوه بعد سعات طلعت الدكتوره
نادر: ها هيا عمله ايه
الدكتوره: مبروك المدام جابت بنت زي القمر
نادر: دخل عند نور اللي كانت نايمه وبعدين الممرضه ادته البيبي
نادر: الله دي زي القمر بسم الله ماشاء الله
نور: صحيت وشالت البيبي وبسته… هنسميها اي
نادر افتكر ان شوقو لنور هوا اللي عرفه قد اي بيحبها وقال…. شوق ودي رمز حبنا
نور: ازاي
نادر: انا عرفت اني بحبك بجنون من شوقي ليكي يانوري

 

نور: وانا كمان والاسم عجبني
نادر:حضنها..بحبك يانوري
نور:وانا كمان بحبك
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نجيب بنوته تشبهلك واسميها علي اسمك❤👀✨
نهاية الجزء الاول ♥♥✨
خلصت كدا رايكو ياحلوين….. الجزء التاني بعد كام يوم ان شاءلله

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية انتي ملكي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى