روايات

رواية انتقام عاشق الفصل العاشر 10 بقلم وتين الصافي

رواية انتقام عاشق الفصل العاشر 10 بقلم وتين الصافي

رواية انتقام عاشق الجزء العاشر

رواية انتقام عاشق البارت العاشر

رواية انتقام عاشق
رواية انتقام عاشق

رواية انتقام عاشق الحلقة العاشرة

الباب اتفتح بقوه
قرب من مكتبي وقال بعصبيه_انااا مش قاايل مفيش شغل وانت اصلا مين سمحلك تجي تقعدي ع المكتب د
تابع بسخريه شكلك نسيتي انك سايبه الشغل من اكتر من ح شهور وفي واحده اخدت الشغل
اتكلمت وانا بلم باقي حاجاتي -عارفه ان د معدش مكتبي انا بس جيت اخد شويه حاجات ليا وهروح ع مكتبي حالا يا فندم
قرب مني بعصبيه وشدني من دراعي ودخل المكتب قفل الباب بعصبيه كبيره
انتفضت بقوه وخوف حاولت اداريهم
_انت ازااي يااا ست هاانم تخالفي كلامي لا وخرجتي بدون اذني
قال جملتوا بعصبيه كبييره وصوت عالي
رجعت خطوه وانا بحاول اتماسك وامنع دموعي من النزول
هديت ورديت عليه ب قوع مزيفه -انا .. انا سمحت لنفسي يا احمد
بصلي بصدمه ع ردي ولانو عارف اني بخاف م الصوت العالي ف اكيد كان متوقع اني مش هعرف ارد
كملت وانا بتخطاه لاجل اني اوصل ل باب المكتب -بعد اذنك ورايا شغل كتير
_انا مش قولتلك المكتب اللي برا معدش مكتبك

 

 

رديت بهدوء عكس اللي جوايا-عارفه انا اقصد شغلي مع مستر حمزه
_مين حمزه!!
-ااه
سبتوا وخرجت ورحت ع مكتب حمزه ودخلت
=هاه عرف انك هتشتغلي معايا؟ قالك اي؟ اتعصب؟ ا..
زعقت -ايههه كل د اسئله اصبر
بصلي بغيظ وقال =طاب ياختي مش هتكلم يلا احكي
اتأكدت ان الباب مقفول ورجعت قعدت قداموا وبدات احكي اللي حصل
بصلي بخوف وقال =يعني هو عرف انك هتشتغلي معايا يخراااب بيتك حمزه !كنت صغير وحلو يابني ربنا يرحمك
اتكلمت بقرف-ايي يا خراب بيتك د م تهدي هو هياكلك يعني
بلع ريقوا بتوتر وقال=ااه لو ع احمد فعادي هياكلني د عليه بوكس يودي الجنه عطول
ضحكت عليه وعلي توتروا
و
وقفت واتكلمت بجديه -طيب انا هروح ع مكتبي بقا
مكملتش كلامي ولقينا احمد داخل المكتب وهو متعصب اووي
_حمزههه
حمزه وقف واحمد دخل مسكوا من قميصوا _اي الكلام اللي قالتوا وتين د
حمزه رد بهدؤء =عادي يعني ي احمد وتين طلبت شغل وا نا ..
قاطعوا احمد ببوكس اسمها حرم احمد الدمنهوري يا حمزه
حمزه وقع علي الارض من اثر الضربه القويه
انا كنت واقفه خايفه اووي من احمد ومن ردوا فعلوا اللي بقي هجمجي بدرجه كبيره الفتره الاخيره
التفت ليا وقرب مني وسحبني من ايدي

 

 

كنت بحاول اسحب ايدي لكن مكنتش عارفه لانوا كان ماسكها بقوه
ركبنا العربيه مكنش في صوت غير صوت انفاس احمد العاليه من كتر الغضب
وصلنا البيت ساحبني تاني لحد الاوضه
دخلنا وقفل الباب ب المفتاح كنت بصالوا برعب كبير اووي
التفت ليا وقرب مني وزعق_انااا مش قاايل مفيش سغل ولا البيعيده مش بتسمع
بعدت عنوا واتكلمت بقوه ظاهريه -انا حره ومش باخد اوامر من حد
بصلي بسخريه هو بيتجاهل كلامي _لابس حلو اللوك الجديد د فارده شعرك زعق اللي انا قايل متخرجيش وهو مفرود من بابا الاوضه هدي وكمل لا وحاطه ميكيب ورجع زعق _واللي انا منبه عليكي انو ممنوع يتحط صح
واقفه قداموا وبترعش من كتر الخوف الكلام هرب من لساني مش عارفه اقول حاجه او حتي اهرب من قدواموا
دام الصمت لفتره
بس فجاه لقيتني بزعق ب انهيار -عاوز تعرف السبب هاه السبب ان جوزي مشيفنيش حلوه السبب انك كنت بتضحك عليا كل الايام اللي فاتت السبب انك كنت بتمثل الحب عليا السبب ان الشخص اللي حبيتوا واتجوزتوا طلع ممثل لا وبارع اووي مثل حبوا ليا واتجوزني لغرض الانت”قام

 

 

 

تابعت بسخريه-الانتقام اللي انا اصلا معرفش سببوا ايه او حتي بتنتقم من ابويا ليهه هاه رد
كان كان متابع انهياري وبكايا بزعل
لكن فجأه زعق وقال _بنتقم منك عشان ابوكي ضحك ع ابويا وقت”لوا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية انتقام عاشق)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى