روايات

رواية انتقام عاشق الفصل الثاني عشر 12 بقلم وتين الصافي

رواية انتقام عاشق الفصل الثاني عشر 12 بقلم وتين الصافي

رواية انتقام عاشق الجزء الثاني عشر

رواية انتقام عاشق البارت الثاني عشر

رواية انتقام عاشق
رواية انتقام عاشق

رواية انتقام عاشق الحلقة الثانية عشر

التفت بصدمه -أحمد
مسكت شنطتي وقربت من طنط -سلام يا طنط
مسكت ايدي وقالت برجاء وعي بتوزع نظراتها مبيني انا واحمد=لا لا يا وتين م تمشيش يا بنتي اهه احمد رجع وانا هخلي يعتذر منك لحد م تسامحيه وانا عارفه ان قلبك كبير وهتسامحيه
مسكت اديها وضعط عليها بطمئنينه-صدقيني يا طنط معدش ينفع
قربت م احمد ومسكت ايدوا وقالت برجاء=شوف وتين يا احمد عاوزه تمشي و وتسيب البيت يا بني
مردش عليها وقرب مني وسحبني ع اوضتنا
دخلني وقفل الباب حاولت كتير احرر ايدي من ايدوا لكن معرفتش
اتكلمت ببرود -نعم
_عاوزه تسيبي البيت ليه
-بعد كل اللي حصل جااي بتسألني عاوزه اسيب البيت وامشي ليههه هااا زفيتوا ف رجع خطوه ل ورا -انت ايهه مبتحسش بعد كل العذأاااب د وجااااي بكل برود تقول ماشيه ليهه
طيب هقولك ماشيه ليهه يا احمد باشا
ماشيه ع الراجل اللي حبيتوا من قلبي خان الحب د وطلع بيمثل عليا ع ينتقم من ابوياا فيااا
ماااشيهه ع الشخص اللي وثقت فيه خااان الثقه د لا ومش بس كداا د رااح اتجوز تااني

 

 

رغم كل العذاب د وكل الاهانه الزعيق وغصبيتك اللي كانت من غيرر مبرر وكنت راضيه وهستحمل وقولت يمكن لما يعرف بابا كويس يعرف انو مستحيل يق”تل لكن لا منكش في ايي تغيرر كل يوم كنت بتعاملني نفس المعامله الزبا”له د
ورغم كل د حتي مكلمتش بابا وحكتلوا حتي طنط متعرفش ان ابنها المصون بيلعب بمشاعر بنات الناس لاجل انت”قام اهبل عامي عنيه
متعرفش ان ابنها كداا”ب ومخاا”دع
دموعي كانت بتنزل ع وشي زي الشلال وشهقااتي عااليه
_وتين انا ..
قاطعتوا -خلاص يا احمد احد هناا وكفاايه القلبي اللي كان بيحبك ومستعد يغفر معاملتك ليا بقا بيك”رهك بقيت بكر”ه اشوفك او ختي اسمع صوتك
-طلقني
كان سااكت ومش بيتكلم
عدت كلامي تاني-بقولكك طلقني
قاطع كلامي طنط وهي بتفتح الباب و خدها دموع عرفت انها كانت سامعانا وسمعت كل حاجه
الاوضه كان بيعمها الصمت
لكن قاطع الصمت د صوت قلم طنط ضر”بتوا ل احمد
حط ايدوا ع خدوا واكأن هو ليا فايق لسا مستوعب انو خسر خسر كل حاجه
_م ماما ان …
قالها جملتوا كمحاوله للتبرير
قاطعتوا هي وبتشاور ب اديها
قربت مني ومسكت ايدي=يله يا وتين
بصيت ب استغرااب ف كررت كلامها =يلا يا وتين انا مش هقعد هماا ولا دقيقه كمان
هزيت راسي وانا بمسح دموعي وبشيل شنطتي
بصيت ع أحمد نظره اخيره
كان واقف مصدوم زي شخص عاجز عن الحركه او الكلام
اتكلمت ببرود-ياريت ياحمد باشا تبعتلي ورقة طلاقي ع بيت بابا
مستنتش ردوا واخدت طنط ومشينا
ف العربيه
=ممكن توصليني ع اقرب فندق هنا ياوتين
وقفت العربيه ومسكت اديها ف هدوء-ليه
اتكلمت بحزن=مش عايزه اتقل عليكي يا بنتي ..

 

 

قاطعتها -تقلي عليا ابداا يا ماما وبعدين في حد يسيب بيت بنتوا ويقعد ف فندق ولا انتي مش معتبراني بنتك ولا اي
هزت راسها بسرعهه
=لا لا والله م
قاطعتها ببسمه هاديه -يبقا نروح بقا البيت
=طيب ازاي هعيش معاكي ف شقة باباكي وباباكي موجود ا
قاطعتها ب استغراب-شقه
فكملت بشرح-بابا عايش ف فيلا
سالت ب استغراب=ايهه
-اهه بابا يبقا صاحب شركات الصافي للغزل والنسيج
بصتلي بصدمه وتمتمت بصوت واطي =شركات الصافي
هزيت راسي ب ااه
متكلناش طول الطريق وطنط كانت بتبصلي بنظرات مقدرتش احددها
وصلنا للفيلا
-ممكن ترني الجرس ع م اجيب الشنط واجي
داخل الفيلا
خالد الصافي(والد وتين ) اتكلم بصوت عالي وهو بيحط الجريده ع السفره ÷سونيااا افتحي الباب
لارد
اتحرك ناحيه الباب ÷انا مش عارفه بيختفوا فين ايوهه
فتح الباب
÷ثناء
=خالد
ف بيت احمد
دخل حمزه بسرعه وسال الشغاله =احمد فين
اتكلمت برعب وخوف ÷فوق ف
مستناش تكمل كلام وجري ع اوصة احمد
دخل بهدوء الاوضه كانت متكسره ع الاخر
اتلفت ف الاوضه
احمد قاعد ف زاويه من زوايا الاوضة وضامم رجليه وراسوا م بينهم
وبيبكي
جري عليه حمزه بسرعه ولهفه
=احمد مالك ياصاحبي فيك اي

 

 

احمد دخل جوه حضنوا وهو بيبكي _خسرتهم يا حمزه خسرت مراتي وأمي
كان بيقول الكلام مبين شهقاتوا اللي بدأت تتعالي
=خسرتهم اواي يعني اهدي واحكيلي لي حصل انت مش كنت راجع ع تعتذر من وتين و ترجعها اي اللي حصل
حكي احمد اللي حصل
*ملحوظه احمد قال ل وتين انوا هيطلقها لكن مطلقهاش ود تصحيح ع جمله اتقالت ف البارت 11

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية انتقام عاشق)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى