رواية انتقام امرأة الفصل الحادي عشر 11 بقلم فرح القصاص
رواية انتقام امرأة الجزء الحادي عشر
رواية انتقام امرأة البارت الحادي عشر
رواية انتقام امرأة الحلقة الحادية عشر
نادين: ييييي اتفجأته؟… مع ان لسه معملتش حاجه لحد دلوقتي لسه ف مفاجأه اكبر بكتير.. ثواني بس
فارس بأحراج وتوتر: نادين ا…… وبتقاطعو
نادين بستفزاز: شششش ممنوع تتكلم دلوقتي لحد متشوف المفاجأه وانا متأكده هتعجبك اويي
نادين: مييي يلا
مي بتعرض علي الشاشه صورهم مع بعض وبتعرض التسجيلات مكلمتهم كلها
ساره بزعيق جامد : وقفههههه بقولكو وقفههههه …. وبتقرب علي نادين تض*ربها
نادين بكرهه وعصبيه بتمسك ايدها وبتضر”بها بالقلم بتوقعها علي الارض وبتشدها مش شعر”ها بغل وكرهه
ساره بصريخ وعياط: اااهه سبيني اااههه حد يلحقني ابعدي عنييي
نادين ومازلت شده شعر*ها وبتضر*بها: انا كنت مستنيه ال لحظه دي من زمان اوييي
رسلان وسيف ومي كانو بيحاولو يبعده نادين وكل اللي كانه في الحفله بيصورهم
سيف بضحك بس بيحاول ميبينش: ينادين البت هتمو”ت في ايدك سبيها يمجنونه
رسلان بيشد نادين جامد وبيبعدها وبيحاول يقوم ساره ال كانت مرميه علي الارض من كتر الضر”ب وبيشلها وبيطلعو من الحفله
نادين (بتنهج) وبتوجه كلامها لفارس: فارس طلقني دلوقتي يا اما انا هعرف اتصرف وهخليك تطلقني غصب عنك برضو
فارس بيبصلها وبيفضل ساكت
نادين: فارس بقولك طلقني والا هرفع قضيه الخ*لع
فارس بعصبيه: ماشي انتي طالق ينادين و ورقتك هتجيلك بس مش عايز اشوفك في بيتي
نادين بضحك: بيتك؟ وبتضحك.. انت نسيت انك كنت كاتبه بأسمي ولا اي ده بيتي انا وانا اللي مش عايزه اشوف خلقتك تيجي تاخد هدومك وتمشي.. وبتمشي وبترجع تاني وبتقلع الدبله بترميها في وشه
نادين: مش عايزه حاجه تفكرني بيك يخا”ين
سيف: يلا ينادين
نادين: حاضر
***************************في فيلا رسلان
رسلان بعصبيه وبيكسر كل حاجه قدامه
أسر: اهدي يرسلان ونحاول نشوف هنتصرف ازاي
رسلان: اهدي وبز”عيق اهددددييييييي ازاااايييي بعد ما اتفض*حنا اهدييييي ازااااييي قولييي.. ربنا رزقني بأخت جبتلي العااار من كل مكان كل حته نروها ياتعمل علاقات يا تبقا مدمنه اعمل فيها اي اقت”لها واخلص؟ عارف المصبرني عليها هما ماما وبابا وصوني عليها غير كدا كان هيبقا في تصرف تاني
أسر: طيب هتعمل اي زمان الكل بيتكلم في الموضوع ده
رسلان: مش عارف.. مش قادر افكر حاسس ان تفكيري اتشل.. انا ازاي هقدر اطلع من البيت او اروح الشركه ازاي
أسر: انا مكنتش متوقع كدا خالص دي حته مجمعه اداله كتير اوي بتثبت كلامها ومخططه لكل حاجه… المشكله انها عرضت كل ده قدام الكل
رسلان: نادين طلعت ذكيه اكتر منا كنت متوقع
أسر: بصراحه ده حقها انها تعمل كدا
رسلان: حقها اكيد بس مش كدا هي كدا شوهت سمعتي وفض”حتني قبل ساره…. انا كنت حاطت فارس بس وعايزه انتقم منه بس دلوقتي نادين كمان هحطها من حسباتي وهندمها علي ال لحظه اللي فض”حت ساره فيها مهما كان فا هي اختي ولازم اقف جمبها متنساش انها بهدلتها قدام الناس كلها وكمان فديوه ضر*بها انتشر يعني الكل حرفيا شافه مش عايزني احاسبها علي ال عملته
أسر: لا اكيد لازم… بتوتر.. طب انا كنت عايز اقولك خبر بس م وقته
رسلان: خبر ايييييي تااني
أسر: خلاص م وقته
رسلان: متخلص يأسر قول
أسر: شخص اشتري الاسهم بتاعت فارس مجهول محدش يعرفه حتي فارس ميعرفهوش
رسلان بغصب: مجهول ميييين ده اعرفهوليييي فاااااهم
أسر: تمام
رسلان: اهه عايزك تعمل ال انا هقولهولك ده دلوقتي
أسر: اي هو
رسلان:**********
أسر: تمام اعتبره حصل
رسلان: ماشي… نوال نواااال
نوال: نعم
رسلان: روحي نادي لساره من اوضتها بسرعه
نوال: حاضر
وبتطلع الاوضه مبتلاقيهاش وبدور عليها برضو مش موجوده
نوال بتوتر: أستاذه ساره مش موجوده
رسلان: اييي ازاي راحت فين دي
أسر؛ معقول تكون هربت!؟
رسلان بيجز علي اسنانه من العصبيه: ساعتها مش هسمي عليها والله ممكن اهق*تلها فيها
***************************عند فارس
ماجد: اللي انا سمعته ده حقيقي
فارس: انت مكنتش في الحفله؟
ماجد: لا عشان تسنيم مراتي كانت تعبانه معرفتش اجي بس اول مسمعت الخبر ده جيتلك علي طول
فارس: اهه.. الكل مكتوب مظبوط
ماجد: انت مش مكسوف من ال انت عملته يفارس معقول!!
فارس ببرود: كنت الاول اما بعد ال عاملته لا
ماجد: بصراحه يفارس ده حقها يعني تخو”نها وتسكت؟
فارس: انا مقولتش معهاش حق بس هي زودتها اويي دي نشرتنا واحنا مع انت متخيل! لا وكمان جابت مكلمتنا وم اي مكلمه والسلام لا اللي احنا كنا بنتغزل في بعض فيها انا مش عارف لحقت تعمل كل ده امتي لا وكمان كانت شغاله ف الشركه وبقت سيدت اعمال هي بميت ايد؟
ماجد بزهول: وانا بصراحه نادين طلعت قويه اويي
فارس: وانا هعرفها مين الاقوي
ماجد بسخريه: والله!! يبني دي شافتك بعنيها وانت بتخونها عايزه تعمل اي ده اقل واجب ال عملته
فارس بعصبيه: انت جي تهون عليا ولا تزودها
ماجد: انا لو شايفك ندمان حتي ولو شويه كنت هونت بس انا شايف ان مش فارق معاك
فارس: هي مش فارقه معايا اما اللي عملته والفض*يحه فارق اوي و هحاسبها وبكره مش بعيد
ماجد: لا ده انت بجح بجد يفارس انا متوقعتش انك تكون كدا بجد البنت عرفت انك بتخو*نها عايزه تعمل اي تسقفلك
فارس: ماجد امشي يماجد عشان منمسكش في بعض
ماجد: انا اصلا كنت همشي سلام
فارس بضيق: اوف ايي ده
*****************************في فيلا نادين
سيف: انتي كويسه ينادين
نادين: اه كويسه
سيف: كده ارتحتي انتقمتي منهم وفض*حتيهم
نادين: فضحتهم اه اما انتقم لا لسه
سيف: لسه بعد كل ده وبعدين انتي بهدلتي البت
نادين: لولا اخوها شدني كنت كملت عليها
سيف: انا بجد خوفت احسن تمو*ت في ايدك
نادين: احسن.. وبعدين هما لسه شافو حاجه دي البدايه بس
سيف: البدايه؟
نادين بشر: اه.. انا انتقمت لكرامتي بس لسه حساب انهم اقت*لو ابني وحراموني ان اكون ام لسه مخدش حقي كامل ياسيف لسه الجاي شديد
سيف: انا عمري متخيلت ان ممكن في يوم من الايام تكوني بتكرهي حد لدرجاتي ينادين ده الكرهه والشر بيطلع من عينك
نادين: ولا انا تخيلت اني ممكن اكون كدا بس بقيت واللي حصل حصل وصدقني انا مش هسمي علي اي حد يوقف جنبهم انا عارفه ان رسلان من دلوقتي حاقد عليا
سيف: اكيد طبعا ده انتي مش بس فضح*تني اخته لا ده انتي بهدلتيها بجد انا خايف يعملك حاجه
نادين: يفكر بس يقرب مني او يعمل حاجه تضايقني و هو هيشوف هعمل اي انا خلاص مبقتش زي زمان تقريبا بقا معنديش قلب بجد
سيف: باين ان مبقاش ليكي قلب بصراحه..اه صح ده سوشيال ميديا كلها بيتكلم عنك وعن الفض*يحه وكل الصوره والفديوهات وضر*بك ليها كله
نادين ضحك: انت عارف كنت بفكر اطلع لقاء تلفزيوني وافضحهم هناك برضو بس انا قولت مش وقته ورايا شغل اهم
سيف بضحك: ده اللي ناقص بقا
نادين : استني بس هو ايه الدخان ده
وبيقاطعهم صريخ مي
مي بصريخ وفزع: حرييييييييييقههههععهه….الحقوووووو حريققققهههه نااااااااادييييين… سييييييف… الحقوووووووو الفيلا بتوولعععع
نادين وسيف بيقومو بيجرو بسرعه جدا عليها وبيلاقو الجنينه كلها بتولع……………..
يتبع…..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية انتقام امرأة)