روايات

رواية انتقام المراد الفصل الخامس 5 بقلم كيان متمردة

رواية انتقام المراد الفصل الخامس 5 بقلم كيان متمردة

رواية انتقام المراد الجزء الخامس

رواية انتقام المراد البارت الخامس

رواية انتقام المراد الحلقة الخامسة

مراد ببرود مكنتش اعرف انك سهلة اوي كدا بس طالما انتي عاوزة كدا خلينا نكمل اهو نستمتع شوية وبيقرب عليها وهو لسة هيبوسها ولكن بيلاقي قلم نزل علي وشه لدرجة خلي الدم يسيل من جنب شفايفة وصوت القلم بيرن فالشقة كلها
مسك وهي بترفع صباعها فوشه وبتقول بغضب وعصبية وهي بتقول لااااا يا مراد فوق انا مسك الهاشمي مش انا اللي تتهان كرامتها وتسكتلك لحد هنا وكفاية انا لو كنت ساكتة كل دة انا كنت ساكتلك بمزاجي عشان اعرف الحقيقة ولما عرفت الحقيقة كنت هسامحك لو كنت حسيت انك ندمان وكمان كنت عشان هحطلك مبرر انك مجروح عشان اختك لكن انك تتمادي بالشكل دة وتهين كرامتي وتعاملني كاني فتاه ليل يبقا لاااااااااااااااااا والف لاااااااااااااااااا صدقني وقتها هتشوف فعلااا مين هي حوت الاقتصاد فوق لنفسك واعرف انت بتتعامل مع مين انا مسك ولقب حوت الاقتصاد دة مخدتوش من الفراغ واظن انت عارف ده كويس كلو الا كرامتي وقتها هدوس علي قلبي بجزمتي تحت رجلي وهنسا اني حبيتك فيوم من الايام وبتسيبو مسك وهي بتمشي من قدامه بغضب وبتدخل الاوضة وبتقفل الباب بغضب وهي بتتنفس بسرعة من شدة الغضب
مراد كان واقف مكانه بصدمة وذهول اول مرة يشوفها كدا هو كان عارف ان شخصيتها قوية بس مكنش يتوقع انها كدا وبيقول بعناد وتحدي يا انا يا انتي يا مسك القلم دة هتدفعي تمنه هوريكي مين هو المراد لو كنتي انتي الحوت انا الوحش وانا هعرف ازاي يتم ترويضك

 

 

جاسم كان سايق عربيته وبيلف بيها فكل مكان وهو حاسس بخنقة وحزن كبير وبيفضل سايق لمدة كبيرة جدا ميعرفش عدا قد اي من الساعات لحد ما بيوصل لجبل المقطم وكان المكان فاضي بيركن جاسم عربيته وبينزل منها وبيقعد عالارض وهو بيفكر فيها وفي ضحكتها وبراءتها كانت رقيقة جدا قدرت تخطف قلبو من اول ما عينو جت فعنيها وهي قدرت تحرك قلبو بيحط ايدو فجيبو وبيطلع محفظتو وبيفتحها وهو بيبص لصورتها باشتياق وحنين وعيونه بتلمع بالدموع وبيقول بوجع وحزن وحشتيني اوي وحشتيني اوي انا اسف اسف علي كل حاجه نفسي اشوفك وتسامحيني كل حاجه ادمرت بسببي كل حاجة كنت بحلم بيها وانك تكوني معايا كنت خلاص برتب كل حاجه انك تكوني ملكي بس كل دة ادمر في لحظة انا اسف سامحيني انا مش قادر اعيش من بعدك انا بعدك بقيت ميت انتي عارفة انك وحشتيني اكتر من اي حاجه تاني فالدنيا نفسي اشوفك واقولك سامحيني نفسي اضمك لحضني وهنا بتنزل دموع جاسم بكل وجع وهو بيضم صورتها لحضنه ودموعه بتنزل بانهيار وبيصرخ بعلم صوته اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه يااااااااااااااااااااااارب انت عارف انا ضحية فكل دة خسرت كل حاجة وخسرتها هي
مسك بتدخل الاوضة وبتقعد علي السرير وهي كل ملامحها بتتحول لحزن هو هانها بما فيه الكفاية وكل مرة يكسر قلبها وهو كانت مستعدة تسمحو رغم انو طلقها يوم الفرح عشان يكسرها وهي كانت مش عارفه تعمل اي ومكنش ينفع انها هي وعيلتها تتفضح يوم فرحها والفرح يتلغي ووقتها ظهر فريد قدامها فريد يبقا صديقها هي واخوها وشغال معاهم فالشركات وحكتلو مسك كل حاجه وفريد عرض انو يساعدها وهي وافقت وانو يتجوزها لفترة معينة بما انها ملهاش عده يجوز انها تتجوز وخدها فريد وراحو للماذؤن ولكن هي لحظت ان الماذؤن قبل ميبداء كتب الكتاب دخل المساعد بتاعو وقالو حاجة من غير

 

 

مهي تسمع هي وفريد وقام الماذؤن وسابهم ورجع وهو شكلو متوتر وبداء بكتب الكتاب وكل ده كانت مسك ملاحظة والماذؤن سابهم والناذؤن مضي فريد علي الورق ولكن قبل ما مسك تمضي الماذؤن اتحجج انو لازم يقوم دقيقة وجاي وقام الماذؤن ورجع تاني وبعدها خلي مسك تمضي ولكن مسك وهي بتمضي بصت للماذؤن ورحعت ادت لمحة سريعة عالورق وشافت اسم مراد بدل فريد وامضت مراد مضت عشان تعرف سبب انتقام مراد وكانت عارفة انها اتجوزت مراد مش فريد ولكن مكنتش تتوقعه انو هيجي الفرح ويعمل كدا ولما نزلو من عند الماذؤن حكت لفريد اللي اتعصب وجن جنونة ولكن مسك طلبت منو انهم يكملو اليوم لان مراد مظهرش لحد اخر لحظه وكانت متوقعة انو مش هيجي عشان كده فريد اللي دخل معاها القاعة انو العريس ولكن اتفاحئت بوجود مراد بتفوق مسك من تفكيرها علي فتح مراد لباب الاوضة بتتجاهل وجود وهي بتقوم وبتدخل الحمام
مراد بيتنهد بعصبية عشان تجاهلتو وبيفتح علبه السجاير وبيطلع سيجارة وبيدخن بغضب دي عدتو لما بيتعصب بيدخن لكن هو بطبيعتو مش مدخن الرواية حصري لمدونة دار الرواية المصرية وبيفضل مراد ينفت دخانه بغضب
مسك داخل الحمام بتحاول تقلع الفستان بس مش عارفة فضلت نص ساعة وهو عماله تحاول برضة مش عارفه بتغمض عنيها بعصبية وهي بتخرج منها تنهيدة وبتنادي بحدة مررررررررررراددددددد مررررررررررررررررراددددددددد
مراد كان قاعد عالسرير بعد مغير بدلتو ولكن سمع صوتها وهي بتنادي اتنهد وهو بيقوم وبيرد من برا ببرود نعمممم
مسك وهي بتضغط علي سنانها مسك عارفة افتح السوستة
مراد ببرود والمطلوب اعمل اي يعني
مسك بنرفزة هتكون هتعمل اي يعني بقولك مش عارفه افتحها المفروض حضرتك تفتحهالي
مراد ببرود لما تطلبي بادب الاول

 

 

مسك من الداخل وهي كانت علي اخرها من العصبية
مراد برا بيبتسم بانشكاح وهو مستني منها تطلب منو تاني ولكن بيتفاجئي بي الباب اللي بيتفتح مرا واحدة ومسك بتبصلة ببرود وبتزقة بايدها من قدامها وبتروح ناحية التسريحة وبتفتح الادراج وبتفضل تفتح الادراج كلها
مراد واقف بصصلها باستغراب وهي بتدور علي اي
مسك عاملة تدور علي حاجه لحد مبتلاقيها بتاخد مسك المقص وهي بتبتسم وبتدخل مسك الحمام وهي بترزع الباب وراها
مراد واقف مكانو وبيبص لي اثارها وللباب بصدمه
مسك بتدخل وهي فايدها المقص وبتبداء مسك تقص الفستان بصعوبة طبعا لحد مقدرت تقعلو وبتدخل مسك تحت الدش وهي عمالة تفكر ازاي هتتصرف مع مراد
مراد نايم علي السرير وحاطط ايده وراء راسه وبيفكر في كلام جاسم اللي قالو لمسك وهو ماشي وهل جاسم فعلا مظلوم زي مبيقول بس ازاي مظلوم وهو اللي ولحد هنا بيتعصب مراد هو كل مبيفتكر بيحس نار بتقيد فجسمو وبيتوعد لجاسم باشد الانتقام وهو بيفكر في شئ ما ولكن بيقاطع تفكيرو صوت فتح الباب وخروج مسك وهي لبسة البورنص ورجلها البيضاء اللي زي بياض التلج وشعرها البني الفاتح اوي اللي تحسو دهبي مفرود علي الجنب وهو بينقط المياه مراد بيشوفها كدا بيبلع ريقة بصعوبة وهو ضربات قلبة بتدق بسرعة جدا مسك بتفتح الدولاب بتلاقي مفيش غير هدوم مراد بتقفل مسك الدولاب وهي بتروح ناحية باب الاوضة ومراد مش قادر يشيل عيونة من عليها حاسس بقلبه هيخرج من مكانه
مسك بتفتح باب الاوضة وبتخرج بتروح لي اوضة عائشة وبتفتح الباب براحة وبتبص فالاوضة بتلاقي دولاب بتروح باتجاهو وبتفتح بهدوء بتلاقي فيه هدوم كتير اوي بتاخد منو بيجامة وبتقفل الدولاب وكانت لسة هتخرج ولكن بتقف مكانة وهي بتروح ناحية تلك النائمة التي لا تحس باي شئ وبتبصلها مسك بحزن وبتقول بحزن انا اسفة علي اي شى حصلك انتي جميلة

 

 

اوي يا عائشة متستهليش كدا بس انا اوعدك هعرف الحقيقة وهجبلك حقك حتي لو كان من اخويا وبتتنهد مسك وبتخرج وهي فايدها البيجامة ولكن اول ما بتخرج من عندها وهي بتقفل الباب بتلاقي اللي بيحاوطها من ضهرها وبتخرج منها شهقه بخضه وهو بيدفن وشه داخل شعرها وعنقها الابيض وبيتنفس ريحتها اللي شبه المسك وريحة شعرها باستمتاع وانفاسها الساخنة بتضرب فعنقها
مسك بتبلع ريقها بصعوبة وقلبها بيدق بسرعة وبتقول مراددد ابعد
مراد باستمتاع امممممم وبيبوس رقبتها وووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية انتقام المراد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى