روايات

رواية انتقام السلطانه الفصل الرابع 4 بقلم شهد وائل

موقع كتابك في سطور

رواية انتقام السلطانه الفصل الرابع 4 بقلم شهد وائل

رواية انتقام السلطانه الجزء الرابع

رواية انتقام السلطانه البارت الرابع

انتقام السلطانه
انتقام السلطانه

رواية انتقام السلطانه الحلقة الرابعة

رفعت بصدمه سلطانه انتي ازاي رجعتي انتي لسه عايشه اصلا أنا افتكرتك موتي يوم ما رميتك برا البيت
سلطانه ونظرة لي نظرة استحقار واجتهد نحو الأريكة وجلست ورفعت قدم فوق الاخره وردت بغرور لا عيب ي رفعت متقولش كدا هو في راجل برضوا ي اختي يرمي مراته وعياله ف نص الليل قصدي يخويا معلش اصلي بتلغبط كتير
رفعت وتعصب متتكلمي عدل يبت انتي نسيتي نفسك ولا اي انا اللي لميتك من الشارع مكنش ليكي أهل اصلا
سلطانه تو تو ي ريفو ازعل منك ي خويا خوفت من شوية العصبيه دول لا والله خوفت وقامت من مكانها لا بقولك اي يعسل انته شوية العصبيه دول تعملهم علي عيالك ومراتك او علي نفسك
رفعت بغضب اخرجي برا بيتي ي سلطانه انا طلقتك من زمان وخدي شوية العيال دول وخرجي برا وشوية الرجاله دول ويلا
بيجاد امم هعتبر نفسي مسمعتش حاجه ي حمايه العزيز وراح قعد علي الكنبه ببرود تعالي يروحي جنبي
شمس ونظرة بتسغراب وتجهد نحو بيجاد وجلست بجواره وخصر وخصرها بيداه وهي اشهقت بصدمه وشوشته يخربيتك بتعمل اي ابعد ايدك كدا
بيجاد بابتسامه ابتسمي يروحي اضحكي بس قدامهم ونظر لرفعت اصلها بتكسف ي عمي
سلطانه ونظرة لي نظرة توعد وهو بعد عنها بسرعه وراح وقف جنب ريان
سلطانه وقربت من حماتها يحرام سلامتك الف سلامه يحماتي اي وكله سد الحنك ولا يكونش موتي اهو تريحني وتريحي البلد
فرح بغضب متتكلمي عدل يست انتي داخله سخنه علينا اوي كدا لي محدش عرف يلمك بصحيح
حور ومسكتها من شعرها لا يروحي عيب لما تكلمي سلطانه كدا عيب اوي كمان متعرفيش بناتها ولا اي متشوفي بنت ي فردوس لاحسن اخليهالك جثه ف تابوت
فردوس بخوف علي بنتها ها خلاص معلش عيله صغيره معلشي
حور زقتها علي الارض ولاحظت نظرات مازن ليها اللي مكنتش تطمن ابدا اي فكرني من البنات اياهم ولا اي فوق ي ميزو اشكال تسد النفس بصحيح
مازن ببرود وانتي مفكره اني ابصلك يبت انتي شوفي انتي مين وانا ابن مين بلا قرف وبنات مين دول كمان معرفش بنات
مالك تقدر تفهمنا مين دول يبابا وعيال مين احنا مش فاهمين حاجه
سلطانه اعرفك أنا يحبيب بابا أنا اكون مرات ابوك الاوله وقبل امك العقربه اللي هناك دي وام بناته وام ابنه ي مالك عرفت أنا مين يحبيبي
رفعت بغضب اخرجي برا ي سلطانه وابعدي عننا وعن حياتنا ورن هاتفه وكان الحرس بتاع المزرعه
-الحرس الحق يباشا التفتيش عندنا ووعملو محضر البهايم تعبانه وازاي بنبعها لناس وقفلو المزرعه
رفعت بصدمه انته بتقول اي المزرعه اتقفلت ازاي ده انا هخرب بيتكم اقفل يبو اخبار زي زفت شبهك
سلطانه بنظرة انتصار ولسه ي رفعت لسه اكتر لسه الخراب جاي اكتر عليك لسه ي رفعت
سيده بزعيق روحي منك الله يشخيه حسبي الله ونعم الوكيل فيكي
ريان بغضب اقفلي بوقك يوليه انتي واسكتي انتوا تعرفوا ربنا اصلا ده ابليس يقرف منكم
شمس ازيك ي فردوس وقربت منها احفظي وشي ده عشان هتشوفي كتير اوي فكره دي ورفعت طرحتها كان في حرج عن رقبتها فكره ولا لا ومسكتها من رقبتها رديييي علياااا فكره وحاول الجميع يبعدها عنها وهي زقتها وبصتلهم ايييي فكرتني هخاف منكم
رفعت ورفع ايده يضربها وقفت قدامه روح وهي خايفه بس اتشجعت ايدك احسنلك ملكش الحق تضربنا نزل ايدك أن شاءالله ايدك تنكسر
محروس بسخريه تربيتك حلوه اوي ي سلطانه عرفتي تربي كمان
سلطانه بلاش انا ب محروس متشوف بنت يخويا اللي بسم الله ماشاء الله عليها مدورها برا
فاطمه بتوتر انتي بتقولي أي يست انتي جايه ترمي بلاكي عليا
قمر مبلاش انتي ي فوفي اصل تاريخك مشرف وكمان ف قسم الادب والد*عارة
محروس بصدمه انتي بتقولي أي قسم اي وبص لفاطمه قصدها اي يبت
ريان حيث كدا بقا احب اعرفكم تاريخ ابنكم مازن المشرف كمان اتفرجو ياجماعه وفتح فيديو لمازن وهو فوقع مخل مع فتاه وفعلو ما حرمه الله
سيده بصدمه وتعبت لا لا دول مش عيال عيالي لا لا قلبي الحقوني ااااه وقعد مغشي عليها واتجمع الكل عليها معاده عيال سلطانه وخدوها علي مستشفى وكانت معاهم سلطانه وعيالها وكان في عجز ف الدكاتره
شمس ببرود احسن خليها تموت عشان نخلص منكم واحد. واحد اهو تعيشوا نفس اللي احنا شوفنا
رفعت اسكتي مش عايز اسمع صوتك اسكتيييي انتوا السبب انتوا السبب موتك علي ايدي ي سلطانه
-حضرتك مفيش هنا دكاتره تقدر تخدوها وتنزلو مصر في دكتوره كبيره هناك اسمها شمس الحديدي ودي من أكبر عائلات ف البلد والحاجة عايزه عمليه جراحيه ضروري ف القلب
رفعت امي هتموت مني لو نزلت دلوقتي حد يساعدنا ابوس ايديكم اتصلوا بيها وانا هدفع كل حاجه
شمس بسخريه وتتصلي بيها لي مهي قدامك اهي اممم من ناحية هتدفع فوانته فعلا هتدفع مش هعمل العمليه الله وللوطن كدا لا
رفعت قولي طلباتك وانا موافق عليهم اهم حاجه امي وانا تحت امرك
شمس بخبث و…………
برايكم شمس قالت اي وسلطانه هتعمل اي معاهم

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية انتقام السلطانه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى