روايات

رواية انتقام ابيض قانون اسود الفصل الخامس 5 بقلم روكا حسن

رواية انتقام ابيض قانون اسود الفصل الخامس 5 بقلم روكا حسن

رواية انتقام ابيض قانون اسود الجزء الخامس

رواية انتقام ابيض قانون اسود البارت الخامس

انتقام ابيض قانون اسود
انتقام ابيض قانون اسود

رواية انتقام ابيض قانون اسود الحلقة الخامسة

طارق بيه مطلوب القبض عليك في تهمة التهجم علي طليقتك في بيتها ولازم نفتش البيت ده حالا!!
معاك اذن من النيابة عارف انا مين.. أشطر ظابط في المدرية تيجي انت يا عسكري تقبض عليا في بيتي أنت اتجننت هاتو علي القسم يا أبني
أستني عندك أنا اللي جاي أقبض عليك بنفسي يا حضرة الظابط
بقا انت يا أشرف جاي تقبض علي صحبك؟
أنا بنفذ شغلي النهاردة اتفتح محضر ليك وأمبارح واحده فتحت محضر ولغته بس البلاغ النهاردة كان حقيقي و الله اعلم بلاغ أمبارح كان صادق ولا لا، غير إنك مهمل في شغلك بقالك يومين
ومستغربك فجاة طلقت ومره تتجوز مش مظبو*ط
بينزل طارق معاه بتوتر وبيطلع عسكري من جوه لقينا كيس في ماده بيضاء يا باشا وتم أحضرها!
مش هتبطل قر*ف بقا يا طارق كل نسوان الحجز بتشتكي منك، وفي اللي بيسال عليك شكلك بتلعب بديلك كتير والنسوان عجبينك بس علي مين ده انا أشرف مفيش قضيه بتقف في ايدي ثانيه واحده..
بترجع ملك البيت بأنتصار و بتبدأ تتدرس قضية ابوها و أي تهديد كان من طارق عشان ترفع عليه لحد ما بتدور لقت في رسالة علي الوتس و هو بيقولها
هقت”لك و هقتل أبوكي لو متجوزتش زهرة سامعه؟؟؟؟
بتاخدها اسكرين و بتدور في البيت علي حاجات ضده مش هعرف اخد اي دليل غير من تلفونه و مكان شغله بتتدخل تنام بحزن علي أبوها و بتروح في النوم؟
بتصحا من النوم علي حلم وهي شايفه طارق بياخد حكم أعدام بتقوم تصلي ركعتين و تشكي لربنا همومها و بتنام مكانها لحد.ما بتفوق علي صوت خبط علي الباب شديد بتفتح الباب
بخضه: طارق انت هنا بتعمل أي
جاي عشان أقتل”ك و أشرب من دم’ك يا واطية
بتبعيني يا ملك وأنا الحنين جاي أجري عليكي و اشوف مين بيتهجم عليكي وتبقي كدابة.. بتلعبي عليا
بيجري ورايا في الشقة بلسك، ين بهرب منه لحد ما بيقربها منها و بيبصلي بقذرة كان نفسك ألمسك صح؟؟ أنتي حلوة اوي بس كنت بخاف علي الجسم ده من واحد شقي زيي لكن أنتي عايزني اوي وانا مش هسيبك
بيقرب وبصرخ بصويت لا يا طارق أعقل خد كل حاجة الا ده بيقرب و بيق”طع هدومي من عليا بصرخ لما جسمي بيبان فجاة لقيت أسر اخوه داخل وبيضربوا بلقلم علي وشه
بينزف طارق من شفايفه و بيبصله بعصبية: سبني دي عايزه تسجني بتلعب مع طارق أسعد
بينهال عليه أسر بلضرب بيبعد عنه ولقيت أسر بيحضني بعينه كلها قلق عليا بيمشي طارق وبيرمي أسر عليا الجاكت بتاعه بيهزز دماغه بهدوء: متخفيش أنا جمبك!!
سكت و دموعي نزلت أخوك يا أسر هو اللي قت”ل بابا انا عايزه أخد حقه خليك جمبي لو ليا خاطر عندك اقعد هنا في الشقه اللي فوق قال بتوتر.. ملك تتجوزيني بس لما شهور العدة تخلص
أنا اطلقت وأنا بنت يا أسر مليش شهور عدة!!
قال بفرحة و أبتسامه.. بجد طارق ملمسكيش..
اه يا أسر أنا بنت؟؟ قال بستغراب ازاي حفظتي علي نفسك بشكل ده طارق شرس في الموضوع ده
ده نص جوازته كانت عرفي يعني مش متربي عايز يطخ عيار في دماغه بس بابا مدلعه قاعد يلعب بلبنات لعب
فجاة بتقوم ملك ترجع بدوخة مش قادرة يا أسر عايزه اروح مستشفي بسرعه!
بياخدها أسر علي المستشفي
بيطلع الدكتور بعد نص ساعة الحالة حامل و الطفل مات في بطنها أدي ألي تسمم في الرحم لان الطفل بقاله فتره في بطنها وهي دخلت العناية
حامل ازاي وهي بنت!
الدكتور بصدمة: بقولك المدام حامل
وووووووووووووووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية انتقام ابيض قانون اسود)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى