روايات

رواية انا وابنتي لين الفصل الرابع 4 بقلم نوران

رواية انا وابنتي لين الفصل الرابع 4 بقلم نوران

رواية انا وابنتي لين الجزء الرابع

رواية انا وابنتي لين البارت الرابع

رواية انا وابنتي لين
رواية انا وابنتي لين

رواية انا وابنتي لين الحلقة الرابعة

الاخير….
حازم رجع الكاميرات تاني وشاف اللي زق ناهد وشه كان وااضح وقام وقف وبغضب واضح
:اقسم بالله ما هسيبگ وجري علي بيته وكسر البااب
نادى بصووت جهوري هز اركان البيت
جمييييييييييييييييلة انتي فيييييين يا زبا.لة
جميلة كانت فوق بتترعش من الخوف
:اعمل اي دلوقت هيمو..تني
ولسة بتلف وشها اتفجأت بحازم وعيونه بتطلع شرار
قرب ناحيتها ومسكها من شعرها بغضب

 

 

:بقي انتي يا زبا.لة اللي عملتي كداا ..بسببگ ناهد خسرت بنتها ذنبهاا انا متأكدانك ورااللي حصل لناهد وبنتهاا ررردي
طول عمرك بتكر.هيهاا بس مكنتش اتوقع انك تعملي فيهااا كداااا انططقي ليييييه عملتي كددااااا
جميلة بانهيار :انت السبببب ايوااا كل ليلة بسمعگ بتنده باسمهااا حتي وانت في حضني بتناديني بيهااا في كل حااجة حتي واحنا علي الاكل ..في النادي حتي وانت معاااياابس قلبگ ….ايواا انا بكر.هاا بكر.هاا مليووون مررررةوبسببگ انت مش بسببي انااااا ….وقعدت في الارض تبكي وتقول
:انت ست برضو وبحس انا بمو.ت كل ليلة لما بسمعك تنطق اسمها قدامي من يوم جوازناا من كام يوم حرررام عليك ياحاازم ..انت اللي وصلتني لكدااا وانا كمان اللي اتفقت من بعد الصمد اننا نق.تلها وهي وبينتها وبكدا يبقي خلصت من ناهد وبنتها
حازم قعد بحزن وبس اقد اي هو ظلم جميلة حتي لو مبيحبهاش بس هي ملهاش ذنب وفي نفس الوقت مصد.وم من مراته
:بس انتي غلطتي يا جميلة ولازم تدفعي تمن غلطتك كان ممكن تطلبي الطلاق او تواجهيني بس للأسف انتي اجر.متيجي حقك وحق ولادك مين هيربيهم غيرك مفكرتيش فيهم
ردت جميلة بغضب :خلي ست الحسن والجمااال هي اللي تربيهم انا بكر.هك ياحازم بكر.هگ وبكر.ه نفسي علشان حبيتك منگ لله ..واقولك كمان انا السبب في قت.ل لين بنتها

 

 

حازم وقف وفتح الباب ودخل الشرطة وقبضت علي جميلة
بتهمة قت.ل لين
حازم راح يشوف ولاده اسر واياان
قرب لهم واخدهم في حضنه وشال ونزل ورجع بص لبيته بو.جع وألم وركب عربيته وطلع علي بيت اهله
_____________في المستشفي _________
ناهد ابتدت تفوق وفتحت عينها ببطء ولاقها نفسها في اوضة جميلة وفي اجهزة وبنت حواليها ولاقت صفيةوهند قاعدين جمبها
ناهد بتأوه :اااه انا فين
صفية راحت قعدت جمبها :ناهد حببتي حمدالله علي سلامتك ياحببتي انا هروح انادي الدكتور
هند اتصلت علي حازم وعرفته انها فاقت وقعدت جمب ناهد
:حمد الله علي سلامتك ياحببتي
ناهد بتعب :الله يسلمك ياخالتو اي اللي حصل ووبنتي بنتي فين بنتي
هند بتوتر :ب..بنتك اصل..اي اصل اي..
ناهد بخوف :اصل اي يا خالتو ماتتكلمي بنتي حصلهاا اي ..ابوس ايدك ردي عليا بنتي حصلها اي
هند بدموع :لين ما.تت يا ناهد
ناهد بصد.مةوانهيار: لااااااااااااااااااااا بنتااااااااااي
الدكتور وصل اعطها حقنة مهدئة

 

 

هند ببگاء :صحيت وسألت علي بنتها ومقدرتش اخبي عليها
صفية بحزن :يحببتي يبنتي ربنا ينت.قم من اللي كان السبب
_____________
في القسم …..
حازم قدم استقالته وراح يزور جميلة ورفضت تطلعله ….
وراح اخذ عياله وطلع بيهم علي المستشفي ….
___________
بعد مرور سبع سنين
ناهد وحازم اتجوزها وخلفوا بنت وسموها لين ومعاهم اسر وايان التوأم وكبروا مع بعض كلهم
________
تامر قت.ل نفسه وكتب جواب لناهد وطلب منها تسامحه
__________
وصفية وهند عاشوا مع حازم وناهد في بيتهم
وتمت بحمدالله تعاااليوخلصت حكايتنا ❤

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية انا وابنتي لين)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى