رواية انا حبيت صعيدي الفصل السادس 6 بقلم رنا سعيد
رواية انا حبيت صعيدي الجزء السادس
رواية انا حبيت صعيدي البارت السادس
رواية انا حبيت صعيدي الحلقة السادسة
ياسين بصدمه:ك كنزي
ياسين داخل الاوضه ولقها مش موجوده فيها داخل الحمام وبرضوا مش موجوده
ياسين بعصبيه واعقد علي سرير وضع يديها علي دماغه
وفجاء الباب اتفتح وداخلت كنزي
ياسين بعصبيه وقام واقف ومسك دراعها وبيهز فيها:كنتي فين ياست هانم انطقي
كنزي بحده وبعدت دراعها عنه:ملكيش فيه
ياسين وبيجز علي سنانه:متخلينش افقد سيطرتي عليكي دلوقتي
كنزي بحده:انت ذودتها اوي بقا
ياسين ومسكها من شعرها:كنتي فين يامحترمه في وقت زاي دها انتي تعرفي الساعه كام دلوقتي
كنزي بحده:عارفه الساعه واحده عادي في اي بقا
ياسين وشد علي شعرها بقوه:عادي عند ابوكي مش هنا تعرفي لو مقولتيش انتي كنتي فين هعمل فيكي اي
كنزي بوجع:هتعمل اي هتطلاقني ياريت يبقا عملت فيها خير
ياسين بعصبيه وساب شعرها:عشان تروحي لي وسام مش كده
كنزي بصدمه:انت تعرف وسام
ياسين:اها عارف كل حاجه ياقطه من قبل مااجوزك عارف علاقتك بيه يعني باختصار عارف عنك كل حاجه وانتي دلوقتي كنتي معها مش كده واحب اقولك كمان اتقبلتوا فين وكان عايزك ليه انا قولت بعد الكلام الاقالوا ليكي انه هو مش عايزك وكان بيسلها بيكي مش هتبصي في وشه تاني بس اظهر راجعتي حنيتي تاني ليه مش كده انطقي
كنزي بعصبيه وبدموع وبصريخ:انت ليه كده ليه انسان قذر بطريقه دي انت ليه انسان معندكش قلب ليه
ياسين بستغرب:انا انا معنديش قلب انا انسان قذر انا عملت ليكي اي عشان تقولي كده
كنزي بدموع وبصريخ:حرام عليك كفايه تمثيل بقا كفايه كده
ياسين بستغرب اكثر:اقصدك اي بكلام دها واضحي اكثر
كنزي بصريخ وبدموع:انت الاخربت حياتي انت ياياسين ليه عشان بتحبني روحت وهديت وسام لو مبعدتش عني هتموتني ليه ليه قولتلوا يقولي الاهو مش عيزيني رغم انه هو عايزيني وبيحبني ليه هو من خوفه عليه بعد عني من سببك يا ياسين انت انسان اناني بجد
ياسين بصدمه:انا مقولتش كده خلاص صدقني انا من اول مره شوفتك فيها وانا اعجبت بيك فالما جبت اخبارك كلها
عرفت انك علي علاقه لواحد اسمه وسام فاانا جبت اخبار وسام برضوا عرفت ان شخص مش كويس وبتاع فلوس
فاانا روحت ليها بيته وطبعا انا شخص معروف فاهو عرفني علي طول المهم بقا
فلاش باك
وسام وهو ينظر للفتاه الامعاها:اتفضلوا
ياسين وداخل اعقد هو والفتاه الامعاها
ياسين:احم احم انا سمعت انك شاطر في الحاسبات وكده
وسام ببتسامه:اها طبعا
ياسين:فاكنت عايزك تشتغل في شركات تدير حسابات شركاتي قولت اي
وسام بفرحه:طبعا موافق انا ليها اشرف ان اشتغل مع كينج
ياسين:انا سمعت انك هتخطب بنت اسمها كنزي مش كده
وسام:لا مش هخطبها هي مجرد صديقه ليها مش اكتر
ياسين بنرفزه:اومال بتقولها انك بتحبها ليه
وسام بستغرب:وحضرتك داخلك اي في الموضوع دها
ياسين:تاخد كام وتبعد عن كنزي
وسام:لا انا مستحيل ابيع صديقتي بفلوس
ياسين:تاخد ٥٠ مليون وتبعد عنها
وسام بفرحه:موافق دها انا ابيع كنزي وعليتها كمان
ياسين:بس بشرط
وسام:شرط اي
ياسين:انت ليه كنت متقرب من كنزي كده وليه بتقولها انك بتحبها ودلوقتي قولت انها صديقتك
وسام:بص بقا بصراحه كده انا مش بحب كنزي ولا حاجه انا كنت متقرب منها عشان طمعان في فلوسها ودلوقتي قولت صديقتي عشان كنت عايز اتقرب من اخت حضرتك عشان الفلوس برضوا ايدك علي الفلوس بقا
ياسين:تؤ تؤ الفلوس مش هتاخدها الا لما تباعد كنزي عنك الاول
وسام:تمام من بكرا هتلاقي كنزي دي مش طايقه تسمع اسمي تاني
ياسين ببتسامه وقام واقف:برافو عليك
باك
ياسين:
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية انا حبيت صعيدي)