روايات

رواية انا حبيت صعيدي الفصل التاسع 9 بقلم رنا سعيد

رواية انا حبيت صعيدي الفصل التاسع 9 بقلم رنا سعيد

رواية انا حبيت صعيدي الجزء التاسع

رواية انا حبيت صعيدي البارت التاسع

رواية انا حبيت صعيدي
رواية انا حبيت صعيدي

رواية انا حبيت صعيدي الحلقة التاسعة

كنزي ببتسامه:المطعم حلو اوي
:بس مش احلي منك ياكنزي
وكان صوت وسام الاواقف اقصدهم وعلي وجه ابتسامه خبيثه
ياسين قام واقف وبعصبيه:انت اي الاجابك هنا وعايز اي
وسام ببتسامه جانبيه:اهدا كده ياباشا انا معدي بالصدفه شافتكم اعقدين قولت اجي اسلم عليكم قبل مااسافر
ياسين: الله يسلمك اتفضل امشي بقا
وسام وببص علي كنزي:ماشي ياباشا
وسام كان هيمش
كنزي:استنا
وسام وبص عليها واخد منها القلم ملهش حل😹😹
وسام وشه احمر ولسه يضربها بالقلم بس ياسين مسك ايدها
ياسين بعصبيه:لو ايدك اترفعت علي مراتي تاني ساعتها اعرف ان هيكون اخر يوم في عمرك
وسام بغضب:ماشي ياباشا الصبر حلو برضوا سلام ياباشا

 

 

وسام ومشي وراكب عربيته بغضب ومشي
ياسين بغضب:كده ينفع الاعملتي دها
كنزي:انا اسفه بس انا كده حاسه ان ارتحت لما ضربته بالقلم
ياسين بغيره:تاني مره متكرارش تلمسي وش راجل غيري مفهوم
كنزي ببتسامه:مفهوم
والجرسون جاب ليهم الاكل وفطروا
ياسين:كام الحساب
الجرسون:٥٠٠جنيه
ياسين واخرج محفظته:اتفضل
ياسين وكنزي مشيوا وراكبوا السياره
كنزي ببتسامه:ياسين ممكن اقولك حاجه
ياسين:اتفضلي ياقطتي
كنزي:انت شخص قلبك ابيض وطيب اوي وجدع وشهام وراجل بجد يعتمد عليك وبصراحه انت تستاهل واحده احسن مني انا
ياسين ببتسامه ومسك ايدها وباسه:وانتي بالنسبه ليها احسن واجمل بنوته عرفتها وانتي الاتستاهلي واحد احسن مني بكتير مش انا
كنزي ببتسامه:ياسين انت بتحبني
ياسين:يلا انزلي احنا واصلنا
كنزي:امممم
كنزي وياسين داخلوا المحل الملابس الحريمي
ياسين:كنزي انا بصراحه عايزك تلبسي حجاب اي رايك موافقه
كنزي ببتسامه:طبعا موافقه انا بصراحه كنت نفسي البس حجاب بس مكنتش لقيها حد ماشجعني
ياسين ببتسامه:طب اختاري اي حاجه تعجبك هنا خدي مهما كان اسعارها تمام
كنزي ببتسامه:تمام
كنزي اختارت شويه فستاين كتير والحجاب كتير بكذا الالوان
وخرجوا من المحلات وراكبوا السياره
كنزي:والبسا الاعندي في الاوضه دها هعمل اي بي بقا
ياسين ببتسامه خبيثه:البسي ليها في الاوضه

 

 

كنزي:ياسين انا مش بهزار
ياسين:شوفي اي حد من صحابك هياخدهم
كنزي:اها فعلا بس مقولتليش اي الشنط الاكانت في ايدك دي
ياسين ببتسامه خبيثه:هتعرفي لما نروح
كنزي:ماشي براحتك
وبعد فتره واصلوا القصر
وطلعوا اوضتهم
ياسين:انا نزل عند امي تحت بقا وانتي بقا شايلي لبسك في دولابك وانزلي ماشي
كنزي:تمام بس انت مقولتليش اي الا في شنط دي
ياسين ببتسامه خبيثه: دول حاجه ليكي وانتي بتشليهم هتعرفي دوول اي
كنزي ببتسامه:ماشي
ياسين نزل
وكنزي شافت فتحت شنط الا ياسين جابها
كنزي بشهقه وبصدمه:اها ياقليل الادب
وكانت هدوم داخليه بااشكال وانواع مختلفه
وكنزي كانت لسه هتنزل جت ليها رساله علي موبيلها فتحت
وقراتها وملامحه وشها اتغير ونزلت علي طول
كنزي ببتسامه:مساء الخير
الجميع:مساء النور
كنزي وراحت اعقدت جمب ياسين
ياسين ببتسامه:مالك ياحبيبتي شكلك متغير كده ليه
كنزي:ياسين تسمحلي ازور واحده صحبتي
ياسين:يلا اروح معاكي
كنزي بتسرع:لا لا انا هروح لوحدي
ياسين بستغرب:ليه وكمان انتي لسه جديده هنا علي البلد ومتعرفيش فيها حاجه
كنزي:انا وهي هنتقابل في المطعم الا اكلنا في الصبح عشان خاطري وافق ممكن
فاطمه:خلاص خليها تروح يا ياسين
ياسين:طب خدي السواق معاكي الساعه دلوقتي ٣ الساعه ٤ القيكي هنا تمام
كنزي ببتسامه:ماشي

 

 

كنزي وباست حماتها من ايدها ودماغها وببتسامه:شكرا ياماما
فاطمه ببتسامه:العفو يابنتي
ياسين بخبث:وانا مليش واحده
كنزي بخجل وشها بطماطم
فاطمه:كسفت البت يا ياسين
صافيه:بصي وشها بقا طماطم ازي ياامي
محمود بضحكه:هههههههههه عندك حق
ياسين وقام وبهزار:خلاص بقا انتوا كلكم علي مراتي ولا اي يلا اوصلك لحد ماتركبي مع السواق
كنزي:لا خليك اعقد يلا السلام عليكم
الجميع:وعليكم السلام
وكنزي مشيت ومركبتش مع السواق واخدت تكسي من برا
وبعد فتره
ياسين بضيق:عده دلوقتي ساعتين ومجتش
فاطمه:اهدا شويه يا ياسين هي زمانها وجايه
ياسين نفخ بضيق واعقد:لما جيلي بس ليها تصرف معها خالص
فاطمه:صلي علي نبي ياحبييي هي بس تلاقي الاعقدها اخدتهم
ياسين:عليه افضل الصلاة والسلام
وبعد فتره من الوقت
ياسين بضيق وبعصبيه:الساعه دلوقتي بقت ٦ انا قايم رايحلها المطعم
محمود:يلا خدني معاك
ياسين:يلا
ياسين لسه هيتحرك موبيله رن وكان رقم غريب
ياسين:الو
المتصل:————-———————–

 

 

ياسين اتصدام والموبايل وقع منه
فاطمه بخضه علي منظر ابنها:في اي ياحبيبي طمني
محمود:في اي ياسين
صافيه:ياسين رد علينا مين الا كان بيكلمك
ياسين وبيخرج منه الكلام بالعافيه:ك كنزي ا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية انا حبيت صعيدي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى