روايات

رواية امتلكني الفصل الثالث 3 بقلم ندى رأفت

رواية امتلكني الفصل الثالث 3 بقلم ندى رأفت

رواية امتلكني الجزء الثالث

رواية امتلكني البارت الثالث

رواية امتلكني
رواية امتلكني

رواية امتلكني الحلقة الثالثة

وولع النور لقى حور نايمه وشكلها ..كان شبه الاطفال فراح مالك وقعد جنبها ..وفضل يبصلها وقال بتوهان :انتي .. ازاي …حلوه ..كدا …وحط مالك ايده على شعر حور وقعد يحركها …وكان لسه هيقرب منها …راحت فتحت حور عنيها ..بخضه وبعدت بسرعه عنه بخوف….مالك شد إيدها بعصبيه وقال : هو انا مش قولت …متتحركيش من مكانك غير لما اقولك ..
حور بخوف : لا انا لازم اتحرك ..لانك كنت هتعمل حاجه غلط ..ودا مينفعش ..
مالك بعصبيه وبيضغط على إيد حور اكتر وقال بتوهان : انا جوزك ..اعمل الي انا عايزه …
حور بعياط وألم قالت بزعيق :وانا مش بعتبرك…كدا ..ولا هعتبرك كمان …ولو سمحت ابعد عني ..بقا …
ضرب*ها مالك بالقلم جامد وقرب منها وقال : صوتك ميعلاش عليا .. انتي فاهمه ..
حور بزعيق وخوف وعياط : لأ هيعلى ..لانك..انسان وحش ..وضربتني ..وانا قولتلك ابعد عني ومبتسمعش الكلام …يبقى اعلى صوتي برحتي …
مالك بعصبيه وتوهان : يعني بتعلي صوتك ..عليا ..تاني ..ومبتمعسش الكلام …طب انا هوريكي …

 

 

وعند والده مالك صحيت على صوت صريخ ..حور وقامت بسرعه وقالت : استر يا رب ..وراحت بسرعه عند جناح مالك وفتحت الباب لقت مالك قعد يضر*ب حور ..فدخلت بسرعه ..وبعدت مالك عنها بعصييه وقالت : ابعد يا اخي بقا حرام عليك ..
مالك بتوهان : هي ..هي …بتعلي صوتها…عليا …يبقى لازم …تتربى …وبعدها بص ..لحور ..وقال : لازم …تتربي يا نور …لازم …
وفجاه نزل قل*م على وش مالك من والدته وقالت بعصبيه : دي مش ..نور ..يا مالك…فوق ..بقا ..
بص مالك ..لوالدته بصدمه …وبعدها خرج من الاوضه…..
راحت والده مالك…لحور الي كانت قاعده..وضمه ..ركبها لبعضها …وقاعده تترعش وتعيط …
والده مالك خدتها في حضنها ..وقالت :اهدي يا حبيبتيى…اهدي ..معلش..
حور بعياط وشهتفه : لو بتحبيني… خليني.. ابعد عنه ..ارجوكي ..بقااا…
والده مالك : لو في ايدي حاجه ..اعملها علشانك..يابنتي ..مكنتش هتاخر …عليكي …
وفي داخل منزل بسيط جدااا…
والد حور بعصبيه : تبيع بنتي وانا عايش ..رامي …
رامي (عم حور ) : يا عم دي بقت ..في مكان احسن ..على الاقل هتلاقي حد يصرف ..عليها ..بدل العيشه الي كانت عايشها دي ..دا انا همي مصلحتها …
والد حور بعصبيه : انت مبيهمكش غير نفسك ..ووالله انا اروح اخد بنتي ..من الي اسمه مالك دا…واعرفه مقامه كويس …واخليه يطلقها…
ضحك رامي وقال: تعرفه مقامه ..بص يا خالد ..انت لو عايز بنتك ..تبقى كويسه اوعى تحتك ..بمالك صفوان ..علشان ..انت متعرفوش ….
والد حور : انا مش هسيب بنتي معاه ..انت فاهم ..
رامي : والله انا حذرتك ..اعمل الي انت عايزه بقا ..سلام ..يا اخويا …وبعدها خرج ….
والد حور : حسبي الله ونعم والوكيل فيك ..حسبي الله ونعم الوكيل …
والده حور بخوف : طب هنعمل ايه دلوقتي ..يا خالد ..انا خايفه على البنت اوي …
والد حور : مش عارف ..يا روحيه ..مش عارف…
في قصر مالك….

 

 

دخلت رقيه جناح…مالك…وقالت : انا سمعت صريخ جامد ..في ايه …
والده مالك : مفيش..حاجه يا رقيه ..
ويعدها قالت لحور : بصي بقى يا حبيبتي ..انا هقوم احضر العشاء ..وتنزلي ..تتعشي …معانا…
حور : لا ..الراجل الوحش هيبقى تحت ..
رقيه من جوا نفسها قالت بتريقه : الراجل الوحش ..
والده مالك : متخفيش ..انا مش هخليه يقربلك ..
رقيه بتريقه :متقلقيش يا حبيبتي ..الراجل ..الوحش ..نايم عندي في الاوضه …
حور بقلق : يعيني…وانتي مش يتخافي ..منه ..لو عايزه ..تعالي نامي جنبي ..وسبيه هو تحت لوحده
رقيه : مش هينفع يا حبيبتي …
والده مالك : هاا بقا هتنزلي تتعشي معانا ..
حور : بس انا جسمي ..وجعني ..اوي يا ماما ..
والده مالك : خلاص اجبلك العشاء هنه اتفقنا …
حور ببرأءه :اتفقنا …
قامت والده مالك ونزلت علشان تخضر العشاء …
ورقيه فضلت مركزه مع حور ..رقيه من جوا نفسهابغيظ : دي حلوه اوي ….اخاف تاخده مني ..
حور ببراءه :انتي واقفه كدا ليه تعالي اقعدي ..
قعدت رقيه وقالت : انتي اسمك يا حبيبتي…
حور بابتسامه : حور ..وانتي ..
رقيه باتسامه مصتنعه : انا اسمي رقيه ..ايه رايك يا حور نبقى ..صحاب ..
حور بفرحه : موافقه ..انتي طيبه انتي وماما ..مش شريره زيو ..
رقيه :ما هو علشان انا طيبه ..انتي صعبتي ..عليا…ومستعده اخليكي ..تهربي من هنا …ها ايه رايك …
حور : بجد ..شكرا اوي …

 

 

رقيه : طب تعالي ..دلوقتي ..وانا هخرجك من الباب الخلفي من الفله ..ومتقلقيش …الراجل الوحش مش هقوله ..
حور : شكرا اوي يا رقيه ..
رقيه : طب يلا تعالي ..دلوقتي ..
حور : بس انا جسمي ..وجعني اوي …
رقيه : انتي ..مش عايزه تمشي ..من هنا ولا ايه …
حور قامت بألم وقالت : لا عايزه طبعااا ..
رقيه : طب تعالي ..وفعلا خدت رقيه حور ..وطلعتها ..من الباب الخلفي للفله ..وبعد فتره صغيره ..
رقيه راحت لمالك بسرعه وصحته وقالت : الحق يامالك …البت هربت …
مالك قام بسرعه وقال :انتي يتقولي ..ايه ..
رقيه :اه والله ….دخلت ..عليها جناحك ملقتهاش ..
مالك قام بسرعه ..وقال بزعيق : والله لما الاقيكي ..لموريكي..يا حور …
وعند حور كانت بتجري على قد ما تقدر لان جسمها واجعها …وفجاه ……………..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية امتلكني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى