روايات

رواية امتلكني السلطان الفصل الثالث 3 بقلم دنيا ثروت

رواية امتلكني السلطان الفصل الثالث 3 بقلم دنيا ثروت

رواية امتلكني السلطان الجزء الثالث

رواية امتلكني السلطان البارت الثالث

رواية امتلكني السلطان
رواية امتلكني السلطان

رواية امتلكني السلطان الحلقة الثالثة

سلطان بص وراه
زهره وهي بتشيل الشنطه : يلا عشان هنتأخر واتجهت للعربيه عشات تركب
سلطان وهو بيلاحقها وينده : زهره. زهره
زهره وهي بتفتح باب العربيه هو رزع باب العربيه ووقف قدامها ومسكها من ذراعها =انتي مش سامعه وانا بنادي عليكي
زهره ببرود : سامعه
سلطان مسكها من ذراعها جامد : اومال عامله نفسك مش سامعاني ليه.. هاااا قولييي
زهره بدأت في العياط : سيب ايدي ياسلطان
سلطان بدا يشد علي ايديها اكتر : لا مش هسيب ايدك
زهره بصريخ : سيييييييب ايدي ياسلطان
لدرجه كل اللي في البيت طلعو بما فيهم عبد العزيز ووفاء واميره وشاهي
عبد العزيز : في اي ياسلطان بعدين كيف بتصرخو اكده برا البيت مش ليكو اوضه
سلطان : قولها يابوي
زهره بصريخ اكتر من الاول : سييييييب ايدي ياسلطاااان
وفكت ايديه بصعوبه وجريت علي الاوضه فوق وقفلت علي نفسها سلطان طلع ليها وفضل يخبط كتير اووي
سلطان وهو بيحاول يكسر الباب : لو مفتحتيش الباب هكسره
وبالفعل كسره ولما دخل الاوضه ملقاش زهره في كل الاوضه ولاحظ صوت مياه من الحمام

 

 

سلطان : زهره افتحي الباب احسنلك
زهره وهي بعياط : سيبني سلطان اطلع براااااااا
سلطان قال للعيله انهم يمشو وقفل باب الاوضه وكان معاه مفتاح احتياطي للحمام راح فتح باب الحمام ولاقاها تحت المياه ضامه رجليها وبتعيط
زهره بصتله بدموع = اي جاي تصربني بقي
سلطان راح قفل الحنفيه وجاب الروب وشدها ليه وهي كانت بتعافر ومتعصبه وفيها خناقه الدنيا كلها وهي كانت بترتعش ولبسها الروب بكل حنيه ومسكهاوهي بردو بتعافر بأيديها
سلطان مسك ايديها بقوه واتكلم ببرود= متزعليش.
زهره فكت ايديه : مازعلش.. لا مش زعلانه خالص علفكره انت قولت الحقيقه انت محبتنيش من البدايه واتجوزتني غصب وانا فعلا يسريه باعتني ولولا انها باعتني مكنتش قابلتك في حياتي بس عارف انا بردو نفس الكلام مبحبكش ولا هحبك بس انا عايزه اتفق معاك اتفاق
سلطان باستغراب : اي
زهره بتمثيل القوه : هتطلقني
سلطان بعصبيه : انتي بتقولي اي
زهره : انت مبتحبنيش ولا انا يبقي خلاص خلصت الحكايه وتطلقني
سلطان حاول ان هو يمسك اعصابه : وانتي شايفه الوقت ده مناسب
زهره : شوف اللي انت عايزه.. بس بعد كدا انا مش هقرر هو اللي هيقرر من لعبه القدر وهقولك علي حاجه قلبي لو اتكسر يستحيل انه يسامح ولو جبتله كنوز الدنيا
سلطان مسك ايديها تاني : ده مين بقا ان شاء الله
زهره : القدر.. هيلعب لعبته واحنا هنمشي عليها. وياويلك من لعبته
وفكت ايديه وهو في مليون فكره في دماغه فكره ان هي تسيبو بتعصبه فكره طلاقه منها بتحسسه انه عايز يموت
ومشيت راحت اخدت لبس وكل ده سلطان تايهه مش عارف يعمل اي زهره
دخلت الحمام تاني = ممكن تطلع عشان البس
سلطان مشي وقفل الباب وهي حاولت ان تتمالك نفسها من العياط ولبست وخرجت وملقتهوش في الاوضه راحت نامت
في المساء
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

 

 

سلطان دخل الاوضه وكان سكران
زهره صحيت من كتر الحركه اللي كانت في الاوضه وهو بيخبط في الحيطه وكل حاجه قامت وقفلت الباب وقعدته علي السرير ونيمته وراحت نامت علي الكنبه بسبب خوفها منه
… في الصباح
سلطان بيفوق وهو حاطط ايديه علي دماغه من كتر الصداع : اااه يادماغي
زهره صحيت علي صوته : اجبلك مسكن
سلطان بتمثيل ان الوجع شديد اووي : اااااااه ممكن تجيبيلي المسكن اللي في علبه الاسعافات الاوليه في الحمام
زهره راحت تجيبله الدوا وهو دخل وراها وقفل الباب وهي اتخضت =انت بتعمل اي. وجاي تقرب تفتح الباب لفها بحيث ان ضهرها مسنود علي الباب ووشها ليه وبدأ يرفع وشها ليه بالتدريج

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية امتلكني السلطان)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى