روايات

رواية الوسيم والخجولة الفصل الرابع 4 بقلم اياد حلمي

رواية الوسيم والخجولة الفصل الرابع 4 بقلم اياد حلمي

رواية الوسيم والخجولة الجزء الرابع

رواية الوسيم والخجولة البارت الرابع

رواية الوسيم والخجولة
رواية الوسيم والخجولة

رواية الوسيم والخجولة الحلقة الرابعة

تصرخ عنبر في وجه بوجع حامل منك انت انت انت سبب كل وجعي
مش فاكره ايه الا حصل من شهر
انت الا عملت فيه كده…. يجن عاصي ويصرخ: ازايييي ده حصل ردي عليه…. ويجذبها من يدها بعصبيه وعض”ب فتتوجع عنبر
عبنر بالم:اه ايدي انت بتوجعني سنبي يقترب منها عاصي وهو يضغط اكثر علي معصمها فتتألم عنبر اكثر وتسيل دموعها…. وترتجف من قربه منها… وهمس لها بفحيح الافاع’ي….
عاصي:بقي انا يا…. خجوله عملت معاكي كده ده مستحيل ده انا بقرف ابصلك انتي مش بتبصي في المرايا …. يبقي ازاي اعتديت عليكي ……. لا لازم اعرف ازاي ده حصل…..
تبكي عنبر مع كل كلمه يقولها قلبها يتمز’ق وروحها تنسحب…..
فالتفت اليه وترد بحسره.. ووجع

 

 

عنبر:والله لما كنت في حضني كنت بتبوس رجلي عشان افضل في حضنك عشان اتجوزك اومال تفتكر انا وفقت اتجوزك بطريقه دي ليه لكن ازاي ده حصل اسأل جدك ….
يغض”ب عاصي ويدفعها ارضا… وينحني فوقها….
عاصي:بصي انا مستحيل اخلف منك ابني هيورث كل وحشتك وقبيحك الا في بطنك ده لازم ينزل وتاني حاجه جوازنا ده هيفضل في السر واياك اي حد في الكليه يعرف انك مراتي…. وكلها شويه وهطلقك ام الا في بطنك ده حصل ازاي انا هفتكر لي وحدي…. وحياتي انتي ملكيش دخل فيها يا خجوله……… وتركها وخرج من الغرفه واغلق الباب خلفه بقوه…. وغض”ب
تنهار عنبر في البكاء… وهي تنكمش في نفسها…..
ماجد بحزم: استني عندك يا عاصي …..
يقف عاصي عند الباب وهو يزفر بغض”ب نا’ري……وعيونه تحضن الجح’يم
ماجد:ايه الزفت الا قولته لي عنبر ده…. رد عليه
عاصي:…..لا رد….
وترك جده وخرج وصعد لي سيارته وقادها بجنون…….وهو يردد بعصبيه
عاصي:ازاي ازاي بقي انا اعتديت عليها طيب امتي وازاي لازم اكتشف ده….وفجأه توقف عند نايت كيلب….ودخل اليه وجلس علي البار….. وامسك بكأس الخم”ر وتناول دفعه واحده وهو غا’ضب….وجاءت فتاه لا تلبس الا قليل…. ولفت يدها حول عنقه….
بدلع ورخص… تضحك….
الفتاه:مالك يا بيبي مش عويدك تكون عصبي كده…..
يجذبها عاصي من خصرها ويقربها اليه….
عاصي:انا مش ناقصك يلا بينا علي القصر ….
تعجبت الفتاه:ازاي وجدك….
يسحبها عاصي من يدها بعد فتره من السكر ويصعد بيها لي سيارته…. وينطلق….
في القصر يدخل ماجد لي غرفه عنبر… يجدها علي حالها…. فيعتصر قلبه الما عليها
ماجد:انا اسف يا بنتي انا الا فكرت وتطلبت منك تتجوزيه ….
عنبر:لا يا جدي انا الا بحبه بجنون بس هو وجعني اوي بكلامه بعدين انت مسافر كمان دقايق….وانل هعيش معاه لي وحدي…..
ماجد:لازم اسافر عشان فيه حاجات مهمه لازم اخلصها وانا جيت عشان اسلام عليكي….
تضمه عنبر بقوه….. تروح وترجع بسلامه…..وفعلا يسافر ماجد بسيارته متجه لي المطار هو خرج منه هنا ووصل عاصي من هنا…..
ترجل من سيارته … وهو يترنح يمين وشمال والفتاه خلفه…..
منبهره من جمال القصر وصعد عاصي والفتاه لي جناحه……

 

 

ويفتح عاصي الباب فقوه خلعت قلب عنبر …….واحترق”ت روحها اول ما رأت تلك الفتاه وعاصي يقبلها بجنون…. وهو ينظر لها بمك”ر…….لي تسحب نفسها لي خارج الجناح….. وتسند علي الحائط وتبكي بوجع….
فيرمي عاصي الفتاه ويخرج لي عنبر ويجذبها من يدها…….
عنبر:ممكن تسبني وتروح لي القرف الا انت عايش فيه…..
يجذبها عاصي من خصرها…. ويقربها اليه فتحاول هي الفرار منه….. سبني سبني بقي انا مش طايقه ريحت الكحول ده…..
عاصي بمك”ر:بس انا عوزك دلوقتي وهاخدك جوه هتبقي انتي والفتاه وانا معا بعض مش انا قذر هوريكي القذاره بجد ويحملها ويضعها علي كتفه وعنبر تصرخ وتضر”به في كتفه لا لا نزلنيييي حرام عليك كده حرامممم لكنه يتلذذ بصرخها ودموعها ودخل وقفل الباب وسحب الفتاه معه ورمهم علي السرير وبدأ في نزع قميصه…. و

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الوسيم والخجولة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى