روايات

رواية الموقع المجهول الفصل الثامن 8 بقلم هاجر حسين

رواية الموقع المجهول الفصل الثامن 8 بقلم هاجر حسين

رواية الموقع المجهول الجزء الثامن

رواية الموقع المجهول البارت الثامن

رواية الموقع المجهول
رواية الموقع المجهول

رواية الموقع المجهول الحلقة الثامنة

نادره/انا عارفه انك حبيتني وانا كمان حبيتك ونفسي اشاركك كل لحظه حلوه

ولكن انتقامي له دافع

نادره وهي بتكلم عز وعز نايم

انت متعرفش انا مريت بأيه انت عارف يعني اي اهلك يموتو قصاد عنيك واحد وراه التاني ابشع مواته

#فلاش_باك_قبل _عشرين_سنه

#نعرف_الشخصيات_الاول

الظابط/جلال المنشاوي /ابوه عز

ظابط مورتشي يعمل في كل الاعمال المشروعه والغير مشروعه يعشق زوجة كامل صديقه بجنون ولكنه يتمالك اعصابه عندما يرها

الرائد كامل عبدالله/ ابوه نادره

يتميز بالاستقامه وقول الحق حتي لو علي رقبته

جلال وكامل اصدقاء منذ الكليه عندما كان يعشق ريهام بجنون ولكن ريهام تحب كامل وتزوجت منه وانجبت كمال الاخ الاصغر ل نادره ونادره البالغه من العمر حاليا 7سنوات

ريهام /مرات كامل

غاده/مرات المنشاوي

#نبداء_قبل_عشرين_سنه

كامل/خليك انت كده كل يوم مبتجيش في معادك مش عارف لحد امتي هغطي عليك ياجلال

جلال بخبث/لحد ماتوافق علي اللي قولتلك عليه

كامل بعصبيه/شكلك نسيت قسمك وبدلتك اللي انت لبسها دي لبسها ليه

جلال/بس البدله والقسم مبيأكلوش عيش بعدين انت بقيت رائد فاطبيعي هتقول كده مرتبك زاد بقا

كامل /انت عارف ان عمر الفلوس ماكنت تهمني اد اني احافظ على العهد اللي التزمت بيه

جلال/هتقعد بقا تقولي عهد وكلام مبيأكلش عيش بقولك هنبقي اغنياء ومش بعيد تصبح مع الوقت اللواء كامل عبدالله وانا اللوء المنشاوي

كامل بيسيب جلال وبيمشي

جلال/اااالو ايوه ياباشا متقلقش الشحنه هتعدي يعني هتعدي

المجهول اللي بيكلمه /خليك فاكر ياجلال الشحنه لو عدت مش هيبقي اخر تعامل

جلال/ لا انا مش كل مره هعرف اعدي الشحنه

المجهول/لا هتعرف عشان هتبقي اللواء جلال المنشاوي

جلال ابتداء يسرح بخياله لما يبقي لواء وافتكر كامل اللي واقف في وشه وقال

انا لا يمكن اخلي الصفقه دي تضيع مني حتي لوفيها موتك ياكامل واهو بالمره ارجع حب العمر ريهام

كامل بيكلم في التليفون /اي ياجلال متتأخرش علي العشا انهارده

جلال/اكيد مش هتأخر

جلال/اااالو انتو جاهزين

عزيز/انت لسه في بالك انك تقتلهم

جلال/ مفيش قدمي حل تاني كامل هيفضل وقفلنا زي الشوكه في الظور واظن خمس مليون لكل واحد يسد عين الشمس

عزيز/وانت هتجيب الفلوس دي منين

جلال/الرجل الكبير هيديني 20مليون كل واحد فيكم هياخد خمسه مليون

عزيز/كده هيتفضل خمسه مليون

جلال/اهو الخمسه مليون اللي هيفضلو دول من نصيب الورقه الاخيره اللي هلعب بيها

عزيز /شكلك مرتب كل حاجه

جلال بضحكه كلها شر /كل حاجه وحياتك كل حاجه

جلال /يلا ياغاده عشان نروح عند كامل

غاده/طب مش كنت تقولهم علي المفاجأة دي افرض دلوقتي مردوش يروحو معنا

جلال/هيروحو هي دي اول مره اعمل فيهم كده وهما عرفين جناني

جلال بيخبط علي كامل

كامل/مش مرتحلك دخلتك دي مش عجباني

جلال/يبقي عارف انا هعمل اي صح

كامل من غير ماجلال ينطق

كامل /ريهام هاتي كمال ونادره ويلا عشان طالعين

ريهام/انت تاني ياتري المره دي هتودينا علي فين

جلال/لا المره دي مفاجأة

كامل وعائلته ركبو العربيه مع جلال ومراته

جلال في وسط الطريق رش بنج علي كامل والكل

وظهرت عربية اللي متفقين مع جلال

جلال البيت القديم اللي علي الجبل

جلال وصل هناك وابتدء انو يربطهم كلهم وقعدهم كلهم عند الجبل ومن دمنهم مراتو غاده كانت كمان مربوطه زيهم ماعدا ريهام

كامل ومراتو ابتدو يفوقو

كامل /انت بتعمل اي ياجلال

جلال/بعمل اللي كان لازم اعمله من زمان انت اي يااخي عايز كل حاجه ليك تفوقت عليا وبقيت رائد وبقيت الكل في الكل واخدت مني حب حياتي

جلال بيقرب من ريهام ايوه ياريهام انا بحبك

ريهام بتضرب جلال بالقلم ورحا عشان تفك كامل

جلال/تعالي هنا القلم ده هحسبك عليه دلوقتي حالا

ريهام/سيب ايدي ياوس*خ ياقذ*ر

جلال /سيد اخنقلي الولد الصغير وارميه من الجبل في البحر

وفي ثواني كان سيد خانق كمال ورماه من الجبل

جلال/هتيجي معايا برضاكي ولا الدور علي نادره

ريهام فى حالة صدمه ابنها اتخنق قصاد عينها وبنتها هتموت قدمها

ريهام ماشيه مع جلال

كامل قدر يفك الحبل وبيجري علي جلال لقي اللي طعنه من ظهره

جلال/عايزكم تشفوه علي مطلع انا مش عايزه يموت انا عايزه يتعذب

كامل كل مايقوم يروح خالد طعنه بالعرض بيموتو بالبطيئ

كامل سامع صراخ مرته ريهام وهو عمال يضربهم وهم يضربو بسكاكين

جلال طلع وجايب ريهام معاه من شعرها وقام رميها علي كامل اللي كان خلاص بياخد انفاسه الاخيره

فجأة ريهام بتسمع صوت ميرفت المربيه جايه من بعيد

ريهام انقذي نادره نادره ياميرفت

ميرفت بتقرب من ريهام وبتبص ليها

وبتطعنها وبترميها من فوق الجبل

نادره واقفه في مكانها مربوطه وشايفه كل اللي بيحصل ومصدومه

كامل خلاص من كتر الجروح اللي في جسمه خلاص بيموت

كامل شايف اللي رايح على نادره

كامل قام بأخر نفس فيه

كامل/سامحني يانادره وبيقوم رامي نادره من فوق الجبل في المياه وبيموت

فلاش باك بيخلص نرجع للواقع

نادره بكت كتير جدا وقالت تطلع تجيب مياه

نادره بتفتح الباب

المنشاوي/نادره كامل عبدالله

المنشاوي/نورتي بيتك يابنت صحبي

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الموقع المجهول

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى