روايات

رواية المنحوسة .com الفصل السادس 6 بقلم عبير شوقي

رواية المنحوسة .com الفصل السادس 6 بقلم عبير شوقي

رواية المنحوسة .com الجزء السادس

رواية المنحوسة .com البارت السادس

رواية المنحوسة .com
رواية المنحوسة .com

رواية المنحوسة .com الحلقة السادسة

_رنا فاقت لقت نفسها مربوطة إدِيها ورجليها في عامود. اعععع انافين وبدءت بالبكاء لتسمع صوتة
_ عزيز.بس ياهبلة لاحسن يعرفون أننا فقناا
_ رناا. مستر عزيز اهئ اهئ انت فين ومين دول انا مليش دعوة
_ عزيز .انا وراكي ياهبلة مربوط ذيك انا معرفش مين دولا
_ رناا ببكاء. انت السبب لو مركبتنيش دلوقت كان زماني فبيتي مستته مكرمة بدل البهدلة دي
_ عزيز. انا عمري فحياتي متخطفت ده كله عشان ركبتك اكيد نحسك أصابني
_ رناا. المنحوس منحوس ولو فرك الفنوس بس برضو انا مليش دعوه ده علي اساس انك السوبر محظوظ يعني دانا من يوم ماشفت سنحتك وانا من مصيبة لتانية
_ عزيز.لا يا راجل يعني قصدك انا الي وش فقر
_ رنا.ايون ذي مقلت كدهون
_ عزيز .انتي مخصوم منك شهرين
_ رنا.ياعم اتكل علي الله مش أما نطلع من هنا الاول

 

 

_ عزيز .طيب حاولي تفكيني كده
_ رنا.شكلك بتسمع هندي كتير دا الحبل لو مربوط فيه تور وبيشده مش هيقطعه بتهزر انت صح
_ عزيز.طيب والحل فكري نهايه
_ رنا .الحل فالمحل والمحل مشمع بالاحمر
_ عزيز .اي كم التفائل الي عندك دا
ليفتح باب الغرفة
_ مجهول. اهلا بيكم اتمني تكونو استانستو معانا
_ عزيز.اه استانسنا مش جيبينا السومه
_ مجهول .شكلك دمك خفيف وهنستمتع مع بعضيناا
_ رناا.ايي دمه خفيف امم خالص
_ مجهول .ودي المدام بقا ولا العشيقة
_ رنا بنفعالية. مدام فعينك متحترم نفسك واي عشيقة دي اتلم يا زباله
_ مجهول . وانا الي فاكرك قطة وضيعة طلعتي بتخربشي
_ عزيز بحد .كلمني انا انت مين وعايز مننا اي
_ مجهول. البوص كلمنا وقال إنه هيفهمك كل حاجة
_ عزيز. ع الأقل اعرف أنا هنا لي
_ الخاطف. مانا قلت البوص هيفهمك كل حاجة
_ عزيز .يعني انتو ذي البهايم ذي ميلبوهم يمشو
_ الخاطف. طب قلل ألفاظ وخلينا كلنا حبايب ولا تحب نئذي السنيورة
_ عزيز.والزفت بتاعك ده هييجي أمته
_ احنا منعرفش وكفياك كلام
_ رنا. طب الساعة دلوقت كام واحنا نمنا قد اي
_ الخاطف .الساعة ستة المغرب بقالكم تلت ساعات نايمين
_ رنا. اكيد ماما قلقانة عليا وبصت لعزيز وكأنها بتقوله منك لله لتكمل تب أنا جعانة هتئكلونا ولا اي
عزيز بص لرنا بستغرب الي هو ده وقت اكل إنما نقول اي فبطلتنا المفجوعة
_ الخاطف .البوص طلب مننا نهتم بيكم هروح اجيب اكل
وبالفعل مشي علي الي هو المجهول رقم ١ وجاب لهم الاكل
_ عزيز .مش هتفكنا ولا ناوي تئكلنا فبقناا كمان
_ علي بحيرة . هفك البت دي وهي تئكلك مانا لو فكيتك ممكن تغفلني وتهرب إنما هي اقدر امسكها لو فكرة تلعب بعداد عمرها
_ رنا .وانا أكله هو لي كان من باقي عيلتي
_ علي الخاطف. انتو هتصدعوني ولا اي والله اخد الاكل واقفل عليكم الباب واسيبكمم تموتو من الجوع
_ رنا طيب خلاص
فكها لها علي ايديها الاتنين و كان مراقبها

 

 

_ رنا بنفاذ صبر وهي تضع الاكل في فم عزيز. كل اخلص خليني اعرف اكل أنا كمان وظلت هاكذا حتي مرور بعض من الدقائق
عزيز .واحنا هنفضل نايمين كده مربوطين في العمود
_ علي بسخرية.لا في سرير من ريش النعام مستنيكم وتركهم وذهب
………………….في صباح يوم جديد داخل الشركة
_ ياسر صاحب عزيز . احم آنسة زهرة
_ زهرة انتبهت لصوته فقالت . نعم اتفضل
_ ياسر. هو عزيز وصل ولا لسة
_ زهرة . لا لسة مجاش الساعة عشرة مش متعود أنه يتئخر ورميت عليه مغلق ولا حتي رنا لسة مجاش
_ ياسر .طيب شكراً يا آنسة زهرة خلاص انا هستناه في مكتبة
_ زهرة. لا شكر على واجب
مشي ياسر . .. زهرة لنفسها . ابو مزازة امك ياخي اموتش أنا فالعيون الزرقة ياااللهوااي كان ايوغمي علية وانا بكلمه لتخطر في ذهنها رنا وهي تقول لها غض البصر يا حيوانة لتضحك وتقول حتي رنا وهي مش هنا شبحها حاضر ههههههههههه
………في مكان آخر
دخل علي في الاوضة الي فيها عزيز ورنا وهو بيزعق .انتو يا بشوات اي عجبتكم النومة اصحي منك ليها البوص جه فاق عزيز علي صوتة ورنا
_ عزيز .تمام خلي يدخل ولا يكونش مكسوف هههههه
_ علي بنفاذ صبر .لا انت الي هتطلعله يا خفيف
_ عزيز .وانا هطلعلة اذاي وانا مربوط كده ولا يكونش هطيرله من الخفة ههه

 

 

ذهب علي إلي الخارج وأخبر الرئيس بتاعة
.. الرئيس .طيب خلاص انا الي هدخل وابتسم بخبث😈
دخل شهاب الي هو البوص أو الرئيس لعند عزيز ورنا
_ عزيز 😳…انت……

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية المنحوسة .com)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى