روايات

رواية المنحوسة .com الفصل الثاني عشر 12 بقلم عبير شوقي

رواية المنحوسة .com الفصل الثاني عشر 12 بقلم عبير شوقي

رواية المنحوسة .com الجزء الثاني عشر

رواية المنحوسة .com البارت الثاني عشر

رواية المنحوسة .com
رواية المنحوسة .com

رواية المنحوسة .com الحلقة الثانية عشر

رنا بتفوق.. اي ده انا فين
_سارة. الـلاه انتي فقدتي الذاكرة ولا اي
_رناا. هاا لا لا بس انتي مين
_سارة. ههه يابنتي بهزر معاكي انا سارة مرات مصطفي
_رنا.. مصطفي مين
_سارة. اخو عزيز بس سيبك من ده كله خلينا فيكي انتي عرفتي عزيز منين و اتقابلتو اذاي هاا عزيز من الصعب انك توقعية الحية بقالها فترة طويلة وهي بتحاول تغرية بكل الطرق وبرضو مفيش نتيجة وانتي وقعتيه فلحظة وجبتية ع الاوتيل ياشقية ههههه
_رناا.. انا مسدوم انتي هتنفعي مخرجة انما اي اقسم بالله رهيبة
ياابنتي ايي كل ده دانتي عملتيلي فلم واخرجتية و مش ناقص غير تعرضيه
_سارة.هههههههه شكلنا هنبقي صحبي بس المهم احكي احكي
_رنا. احكي اي
_سارة. وقعتي عزيز اذاي بحب الحكاوي دي اناا
_رنا. وقعتوو وقعتو اي والله لا وقعته ولا نيلة انا حيالله حتت سكرتيرة علي باب الله
_سارة. مااشي هنعديهاا طيب وجيين الفندق وحاجزين دابل يا مفتريين لييه هاا
_رناا. اهه انتي مش فاهمة حاجة خالص

 

 

_سارة. طيب متفهميني
_رنا. بصي ياستي احنا كنا مخطوفين اصلا و…………،………………..
……..…………بس ولما جينا هنا ملقيناش غير اوضة دابل فاطرينا اننا نقبل ولله الامر وكنا هنتصل من هنا عشان ييجي حد ينقذنا ويروحنا لبيتنا مش كنا هنبات هنا لان مينفعش اصلا تبقي خلوة وحرام
_سارة.. اههه ومن هنا بدئت قصة الحب
_رنا مسكت المخدة وشوحتها فوش سارة.. غوري ابت من وشي عبوشكلك.. ده حتي بيقول افهم يا تور من اول دور وانتي كل الي هامك الحب
_سارة. هههههه نني نني شوف وشها قلب طماطم ازااي هههههه قولي قولي انك بتحبيه ههههه دانا حتي فمقام اختك او سلفتك ههههنن
_رناا. يابت غوري من وشي احسن ما اقوم اقـ.ـتلـ.ـك
_سارة. l’m not afraid
ʚالترجمة: انا لا اخافɞ
رنا. مش اي يا عنياا طيب ومسكت المخدة ونزلت طرب فـ سارة
_سارة. ههههه خلاص هههه خلاص والله هههههههههه مش قادرة هه مش هكلم تاني اهو قفلته
_رنا طيب حافظي عليه مقفول احسلك😑
ليدق باب الغرفة وتذهب سارة لفتح الباب
_عزيز.. يالاه عشان هنمشي
_رناا.. تمام تمام
_مصطفي. وانتي تعالي معاها يا سارة
_سارة. حاضر بس هجيب شنطتي وجية
_مصطفي. تمام هستناكم تحت في العربية ومشي
_رنا. استني خديني معاكي يا سارة
_سارة.. اوكي تعالي
_عزيز. لا روحي انتي يا سارة انا عايز اكلم مع رناا
_رناا. لا استني يا سارة انا جيه🏃
_عزيز.. امشي يا سارة والتفت لرنا.. عايز اكلم معاكي فحاجة
_سارة. حيرتو دماغ امم سارة والله
_رناا بنفعالية.. مستر عزيز كفاية لحد هنا خلواات مش ناقصين ذنوب الاول كنا مطرين انما دلوقت لا عايز تقول حاجة قولها دلوقت مش عايز بلاش
_عزيز بيبصلها بنظرات كلها غضب مكتوم..
_سارة.. طب هامشي انا تلاقي الشنطة مستنية ومشيت
_رناا. لا استني وطلعة جري وراها…………. بعد مخرجة من الاوضة.. ههههههههه فلت منهه

 

 

_سارة.. ههههه اه يا مجنونة
_رناا. اسكوتي اسكوتي اصلك متعرفيش مستر عزيز ده دا شرشبيل بشحمه ولحمة وانا السنفورة المسكينة.. انتي عارفة لو قعدت شوية كان هيسنفر فياا ويسنفرني من الشباك انتي مشفتيهوش بيشطاط غضب ازاي و للصراحة مبقاش ليه امان
_سارة.. ههههههههه ويسنفرك من الشبااك ههههههه عجبتني
بس لحظة مبقاش ليه امان لي عمل اي 😑😑
_رناا.. اي ده انتي جبتي الشنطة طب يلاه بينا ننزل تلاقي جوزك مستني ومدير الهم كذالك
_ سارة. مدير الهم تقصدي عزيز
_رناا. ايونن يالاه يلا خلينا ننزل………
في العربية مستني مصطفي وبجانبة عزيز شارد الذهن
مصطفي. هما اتئخرو لي كدة بيخترعو الذرة ولا ايي
_عزيز…………
_مصطفي هز كتف عزيز.. عزيز اي يابني مالك شارد ومش فالدنياا كدة
_عزيز.. هه لا عادي كنت بفكر بس
ليقاطعهم صوت سارة.. هاا اتئخرناا
مصطفي.. بسخرية لاا لا خالص اركبو يالاه
ركبتا كلتاهماا واغلقا الابواب وانطلقو بالسيارة
_سارة بهمس لرنا.. بس قوليلي لي مش بتأمني لعزيز هاا عمل اي
_رنا.. انتي ما بتصدقي تعلقي ع كلمة يا شيخة دي كلمة قلتها كدة عالماشي يعني لانه راجل ومينفعش نبقا لوحدنا فمكان مقفول وكده بس مش اكتر
_سارة.. 😑😑ماااااشيي
_رناا..تمام بصي انا هنام شوية ولما نوصل قوليلي تمام
_سارة.. تمام
_رنا.. لنفسهاا.. الحمدلله خلصت منها بس هفضل لامتها الهيها فالكلام… انا اي الي يخليني اقول كده.. اوووف لولا عزيز الزفت ده ولولا سؤالي الغبي.. فلاش باك قبل ما عزيز و رنا يركبو عربية السواق رشدي
رناا .. اهي قعدة….. اما صحيح اذاي تتجراء وتقول للخاطفين اني حبيبتك وتقولي يا قلبي وياروحي انت عبيط خليتهم يصدقوك وكان… ممكن اتئذي بسببك
_عزيز ميل علي رنا الجالسة.. وماله لو بقيتي حبيبتي يعني مشرفش ولا مشبهش اي ولا يكونش شكلي وحش وبعدين متقلقيش طالما انا معاكي مش هخلي حد يئذيكي
_رنا.. لا لا مش قصدي فهمتني غلط بس برضو مكانش ليه لزوم انك تكدب وتقول كده انا عارفة انك كنت بتهزر وعملت كده عند فيا بس لو سمحت متكررهاش تاني
_عزيز.. ومين قال اني كنت بهزر
_رنا بتبلع ريقهاا و اتوترت.. اه اي هاا عربية عربية جية اهي وقفهاا
_شايفها ع فكرة مش اعمي انا

 

 

بااك
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ عدي شوية وقد كتار🙄ممكن ساعة ونص ساعتين
_مصطفي.. وصلنا اكتوبر.. اخيرا
………
……
….
_رنا بتبص من الشباك شافت حواليها فلل ومباني فخمة…. اي ده دي مش طريق بتنا ولا طريق الشركة احنا ريحين فين انتو هتخطفوني ولا اي
_عزيز.. صح مش طريق بيتكم بس طريق بتناا
_رناا… ناااااااااعممممم

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية المنحوسة .com)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى