رواية الملاك والشيطان الفصل السابع 7 بقلم مجهولة
رواية الملاك والشيطان البارت السابع
رواية الملاك والشيطان الجزء السابع
رواية الملاك والشيطان الحلقة السابعة
عند آيه وقيس
قيس استيقظ قبل آيه:وفضل يتأملها شوي وفرحان جدااا انها سامحته بعد كل ده وأنها بقت ملكه أخير آيه صحت
آيه بابتسامه خجل:صباح الفل
قيس وهو يقب*لها:صباح الفل بتتقال كده انتي مبتصبحيش على إبن أختك هو آيه بغيظ :رخم
قيس :نعم يايويو عيدي تاني كده الي قولتيه
آيه بغيظ إكبر:مقووولتش حاجه مقولتش حاجه
قيس ببرود:شطورة ياحياتي
آيه:انا هقوم أخد دش قيس في سره:يبقا قابليني لو قدرتي تتحركي
آيه جات تقوم فجأه صرخت:آآآآآآه
قيس بخبث:مالك
آيه بخجل:مش قادره أقوم
قيس بخبث أكبر:مش قادره تقومي ليي
آيه بخجل:بسببك
قيس باستغراب وهو بتمتع بخجلها:بسببي أنااا😳😳
آيه بلغبطه:لأ مش قصدي هو بسبب اااا يووووه بقااا تعبانه أناا
قيس بضحك شديد:هههههههههه قصدك بسبب الي حصل امبارح وغمزلها
آيه بضيق:قيس بسسس بطل رخامه بقااا
قيس فجأه قام من غير ولا كلمه واقترب من آيه وأيه خافت منه
آيه بخوف:في ايه يا قيس هتعمل اي وفجأه شهقت عندما حملها قيس
قيس بضحك:يويو قلبي عاوزه تاخد دش وانا هساعدها ووووو
&&&&&&&&&&&&&&&
(عند تلك الملاك البرئ)
قام الشيطان من نومه مبكرا ولكنه فزع عندما رأى تلك الملاك ساي*حه في دم*ها
الشيطان بخوف لأول مرة في حياته:يانهار اسوس البت مات*ت وأخذ يقيس لها النبض فوجده ضعيف جداااا وفورا حملها على مستشفى صديقه وهو في الطريق اتصل على طارق
طارق بانزعاج:يووووه بقااا الواحد ميعرفش يرتاح شوي امبارح عرسه والنهارده شيطان كان يوم اسوس يوم معرفته بلاها الصداقه الي توجع القلب دي
الشيطان:ألوو
طارق بضيق: ياعم فكني من أم دي صداقه
الشيطان بخوف وغضب عندما رأى تلك الملاك تنز*ف بشده من دماغها وتذكر عندما ازاحها على الأرض :طااارق اتصل فورا تجهز دكتوره من مستشفى جوون
طارق بخضه:إي مستشفى ليي في اي الو الو ولكن كان قد أغلق الخط
&&&&&&&&&&&&&&&
وبعد عدة دقائق مرت علي الشيطان وكأنها ساعات وصل الي المستشفى وجد كل شئ جاهز وطارق ينتظره هناك فقام بحمل ملاك ووضعها على الترولي
طارق وقف بصدمه عندما رأى حالتها:يانهار مش واضح انهارده مو*ت البت ياشيطان وكاد إن يتكلم ولكن أوقفه حالة صديقه ورفع حاجبه بتعجب وهمس لتفسه:أقطع دراعي إن كان ده الشيطان نفسه بركاتك يا ست ملاك
&&&&&&&&&&&&
&عند إسراء&
إسراء وهي تحدث نفسها:ياترى انتي فين ياملاك معقول تكوني هربتي مع المز من غير ماعرف آه ياواطشيه(لو تسيبي ملاك في حالها🤨😹)
&&&&&&&&&&&&&&
&عند آيه وقيس&
آيه وهي تخرج من غرفة الملابس وتدندن ومبسوطه جداا لأنها أخيرا حثلت على حب على حب عمرها منذ الطفوله ولكن وقفت مكانها عندما رأت جميع الانوار بالغرفه مطفيه تماما وندهت قيس ولا رد وهنا دب الرعب في أوصالها عندما سمعت صوت شئ يتحرك وفجأه شخص ما وضع منديل على فمها مما جعلها تسقط فاقده الوعي وووووووو
&&&&&&&&&&&&&
&في المستشفى&
يجلس الشيطان بغضب الدنيا كلها من تأخر تلك الدكتورة وأخيرا خرجت الدكتوره بتعب
الشيطان بخوف واضح عندما رأى حالة تلك الدكتورة: ففف في اي يادكتورة ملاك كويسه
الدكتورة بانهيده:الحمد لله قدرنا نوقف النزيف بصعوبه لأنه منذ وقت طويل وهي تن*زف وهنا تنفس الشيطان باريحيه ولكن دب الرعب في أمثالها أثر كلمة الدكتورة ولكن
الشيطان بقلق مبالغ فيه: ووولكن اي متنطقي انتي هنقطيني بكلمه كل شوي
الدكتورة بخوف: هي فقدت د*م كثير من المخ مما جعلها تفقد بعض الحواس كعقلها وأصبحت كالطفله الصغيره الآن ولازم تراعوا ده كويس
طارق والشيطان بصدمه كبيره جدااا وووووووو
&&&&&&&&&&&&&&&&&&
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الملاك والشيطان)