روايات

رواية الملاك الحزين الفصل الحادي عشر 11 بقلم منة سامح

رواية الملاك الحزين الفصل الحادي عشر 11 بقلم منة سامح

رواية الملاك الحزين الجزء الحادي عشر

رواية الملاك الحزين البارت الحادي عشر

رواية الملاك الحزين
رواية الملاك الحزين

رواية الملاك الحزين الحلقة الحادية عشر

مازن بجدية :الو حسام تعالي بسرعة
حسام بقلق: في أي يابني
مازن ب:اخلص ياحسام وقفل
_______
ملاك فاقت لاقت نفسها مربوطة بصت جنبها لقت كارما فاقدة الوعي وبتن*زف
ملاك بخوف وهي بتحاول تقربلها:كاارما فوقي كااارما …بس مفيش فايدة
ملاك بدموع وخوف:يااارب
………
حسام بقلق:في أي يابني مالك قاعد كدة لي
مازن بحزن :ملاك وكارما اتخطفوا
حسام بصدمة:اييي انت بتهزر صح

 

 

مازن حط وشه في الأرض ودموعه نزلت
حسام بحزن وهو بيربط علي كتفه:اهدي هنلقيهم وهيبقوا بخير ….اهم حاجة دلوقتي نروح لسيف هو ظابط وعارف هيعمل اي يلا
مازن بصلوا وقام معاه بس وهو خارج ميار وقفته
ميار وهي بتبص حواليها بخوف:عايزة اقولك علي حاجة مهمة
مازن بصلها وقال بجمود:مش وقته ياميار
ميار وهي بتشده بخوف ودخلته الاوضة وحسام دخل وراهم
مازن بصدمة وعدم فهم:انتي عملتي اي
ميار خدت نفس وقالت بهدوء:عارفة مين الي خطفهم ماما
حسام بصدمة:كنت شاكك في كدة…بس انتي اي الي عرفك
ميار :سمعتها وهي بتتكلم من قبل ماتسافروا بس معرفتش اتكلم لأنها هددتني ودلوقتي انا سمعتك وانت بتقول لحسام أنهم اتخطفوا ف انا مقدرتش اسكت اكتر من كدة
مازن بغضب:لو حصلهم حاجة انا مش هرحم*ها ..يلا ي حسام
ميار بهدوء:هاجي معاكوا
مازن :تيجي معانا فين اقعدي هنا
ميار وهي بتخرج معاهم:مش هقدر انا جاية ..وفعلا ركبوا العربية واتجهو للقسم
…………..
نادية بشر :هما جوة
_جوة ياهانم بس في واحدة منهم فاقدة الوعي وبتنزف
نادية بشر:مش مهم كدة كدة هما هيموتوا بس اكيد مش بعد مااسلم عليهم
_الفلوس الاول ياهانم
نادية بصتله بضيق وحدفت الفلوس في وشووا ودخلت
..نادية بشر:اهلا اهلا منورين

 

 

ملاك بصدمة:انتي
نادية وهي بتقعد حاطة رجل علي رجل:وهو حد عرفكوا غيري
ملاك بدموع بصت علي اختها وقالت بحزن:عايزة اي
نادية :هعوز اي منكم يعني كل الحكاية اني همو*تكم
ملاك :احنا عملنالك اييي هااا بتعملي فينا كدة لي
نادية بحقد :مش انتو الي عملتوا امكم بس انتو بتدفعوا التمن
ملاك بعصبية:ماما معملتش حاجة
نادية بعصبية وحقد:لا عملت عملت كتير خدت اكتر شخص انا حبيتوا زمان الي كنت راحة اعترفلوا بحبي بس في نفس اليوم خطب امك انتي وسابني امك كانت بتشوفني مكسورة وفي عيني الوجع والكسرة وكانت بتضحك عادي أكن مافيش حاجة اترجتها تسيبوا بس عندت معايا واتجوزتو عرفتي عملت اي
ملاك :علشان كدة كنتي بتاذيها زمان وبتاذينا معاها.
نادية بشر:اممم بس تعرفي مهدتش حتي بعد لما موتها
ملاك بصتلها بدموع وصدمة
اكملت نادية :متبصليش كدة ايوة مو*تها انا الي مسئولة عن الحادثة الي حصلت معاكوا وانا بردوا السبب في الي حصلك
ملاك بدموع :لي كل ده احنا عملنا اي مشكلتك كانت مع ماما احنا مالنا
نادية بحقد:حظكوا انكو ولادها بقي لا وولاد الراجل الي حبيتوا وبما اني مرتحتش بعد ماقتل*تها ف انتو الي هتدفعوا التمن
_محدش هيدفع التمن غيرك يانادية هانم
نادية قامت بصدمة وخوف:ا انتو ازاي
مازن بحزن:بقي انتي انتي يطلع منك كل ده

 

 

نادية بصتلهم بحقد وكره ومسكت المسدس الي جنبها ووجهتوا علي ملاك بكره
نادية بشر: مابخسرش انا وضربت الطلقة بسرعة
ملاك بصدمة …….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية الملاك الحزين)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى