روايات

رواية المصير المحتوم الفصل السابع والعشرون 27 بقلم مي أحمد

رواية المصير المحتوم الفصل السابع والعشرون 27 بقلم مي أحمد

رواية المصير المحتوم البارت السابع والعشرون

رواية المصير المحتوم الجزء السابع والعشرون

المصير المحتوم
المصير المحتوم

رواية المصير المحتوم الحلقة السابعة والعشرون

#البارت_السابع_والعشرون..🍂🍂
#روايه_المصير_المحتوم 🍂🍂🍂
#الكاتبه_مي_احمد🍂🍂
صرخه هزت ارجاء المكان
ميناش….حقيره…تخيلتم ان هذه الحيله ممكن ان اصدقها غبيه وهما اغبياء ايضااا..
لمار….ارجوك اتركني.
ميناش….سأتركك ولكن ليس قبل ان يأتي العاشق المتيم لكي يودع الحياه امام عينك…
لمار….لااا ارجوك افعل بي ماتريد لكن دعه يرحل في سلام…
مسك…موبايل مايا فتحه….
دياب…..انتي فين كل ده قلقتيني عليكي…
ميناش…مرحبا سيد دياب..
دياب….قلبه اتقبض من قبل ما يعرف سبب مكالمته….وسكت😳
لمار….بصوت صريخ من بعيدددد ديااااااااب اهرب بسرعه من مكانك.
ميناش….اذا كنت تريدها فنحن في انتظارك.
دياب….انا هاجي حالا بس قسما بآيات الله لو حد فيكم لمس منها شعره لاهتقوم عليكم حرب انتو مش قدها.
ميناش…لا داعي للتهديد وحاول ان تستغل الموقف بطريقه صحيحه…
لمار……اوعي تيجي يادياب ارجوك امشي من مكانك وكملت بصريخ…دياب انا كده كده همووووت ارجوك امشي
دياب…..سيد ميناش انا سأحضر فالفور ولكن احذر مني اذا أذيتها.
ميناش…في انتظارك.
………………….
انس…..الوووووو ايوه ياورده..
ورده…الحقنا يا انس ياباشا…ست كارمن اتخطفت…
انس….ايييييه انتي بتقولي ايه
ورده…..انا كنت جوه بشوف ابني وبطمن علي عبدو وانا خارجه سامعه حد بيصرخ بس صريخ مكتوم…ببص من تحت السلم. لقيت اتنين رجاله شكلهم بلطجيه…شايلين ست كارمن وايدهم علي بوئها وهي بترفس في ايدهم…وخرجو ركبو بيها عربيه واحد كان مستنيهم بره.. ملحقتش اصوت ولا اعمل حاجه وخوفت يأذوني وزي ما حضرتك عارف عبدو عيان مكنش هيلحقني وبا يلحقها…
انس…..اقفلي ياورده انا جاي حالا…
قفل…انس ونزل بسرعه راح جري علي الشقه…
وصل انس. معاه ناس من صحابه وعربيه شرطه
كانت ورده واقفه بره..
ورده…..انس باشا..
انس…..ورده شوفتي الناس اللي خطفوها
ورده….انا مشوفتهمش كويس لاني كنت ببص من تحت السلم بس اقدر افتكرهم شويه بس الراجل اللي بره شوفته كويس ..
انس….اديهم المواصفات وانا هشوف الكاميرات بسرعه…
وقفت ورده…تديهم المواصفات وطلع انس وبعض من الرجاله اللي معاه فرغو الكاميرات… ونزلو فرغو الكاميرات اللي ادام البيت…
انس…..خدتو اقوالها.
احد رجال الامن…ايوه ياباشا…
انس…..تمام يا ورده ادخلي انتي. خرج انس. ومعاه الرجاله
ورده…..انس باشا.
وقف انس وبصلها..ايوه ياورده.
ورده….طمني عليها واوعي تسيبها الله يخليك….يمكن صوتها كان مكتوم وهي بتصرخ بس انا كنت سمعاها بتصرخ باسمك …
انس…حس بوجع في قلبه….متقلقيش يا ورده….مش هيطلع الصبح غير وانا مرجعها..
ورده…ربنا يرجعها بالسلامه ويطمن قلبك عليها…
خرج انس وراح مع رجالته علي القسم…
رجع انس الكاميرات. فضلو الرجاله يجرو التسجيلات…
انس…استنو اهم نازلين…
انس….اللي واقف بره ده ابوها…
انس كان شايف الكاميرات وهيتجنن
يا ابن الكلب سايب الرجاله تشيلها وتلمسها كده…
ظابط صاحب انس….اهدي يا انس
انس…اهدي ايه الكلب ده لازم يتجاب حالا…
الظابط….قرب كده يا ابني علي رقم العربيه….ايوه كده…
انس…اكشفلي حالا علي العربيه دي وبلغلي كل الكماين برقمها حالا..
ظابط…تمام يا انس اهدي كده وساعه زمن هتكون معاك..
انس…قبل الساعه يا حسام…انت فاهم
حسام….حاضر اهدي انت بس….
خد يا ابني الرقم ده بلغ كل الكماين بيه حالا…
الامين …تمام يا افندم…
مر حوالي ربع ساعه…انس كان رايح جاي وهيتجنن..
خبط باب المكتب..
وفتح الامين…
انس…باشا…عرفنا العربيه فين يا باشا وتقريبا عرفنا كمان اللي كانو فيها فين.
انس…بلهفه حضر البوكس ويلا ورايا بسرعه…
خرج انس…ومعاه الرجاله وعربيتين شرطه….وطار عالمكان….
……………………..
اما عند دياب….بعد ما قفل التليفون كان في حاله غير طبيعيه بالمره اتحول لوحش دغدغ كل حاجه كانت بتقف ادامه….
اتصل بحاتم….وحكاله
حاتم…اهدي يا دياب خلينا نعرف نفكر.
دياب…اهدي ايه ياباشا بقولك اتخطفت فاهم يعني ايه لمار معاهم الوقت ومش عارف بيعملو فيها ايه.
انا هروحلهم حالا
حاتم….تروح فين يا مجنون انت اتجننت استني رجالتنا هتتعامل
دياب….رجالت ايه اللي تتعامل انا مش هستني رجاله انا هروح بنفسي وحالا
حاتم..دياب. اعتبره امر ونفذ.
دياب….اسف ياباشا مش هقدر حتي لو هتحاكم عشان عصيان الامر…ولو حضرتك شايف ان لازم استني عشان المهمه متبوظش….المهمه باظت ولمار اتكشفت ادامهم وهي الوقت رهينه معاهم واللي هينجدها هو انا واظن هي عملت اللي عليها واكتر….بلغتكم بمعاد عمليه سينا ولحقتوها بلغتكم بالراس الكبيره والمفروض ان الرجاله خلاص بتوصل لمكان الناس اللي اتخطفت…
والوقت جه دورنا اننا نحميها وانا لو
هموت فيها مش هسيبها.
حاتم…ارجوك يا دياب…انا خايف عليك اديني ساعه أئمنك فيها حتي.انا معنديش استعداد اخسرك.
دياب….ولا انا عندي استعداد اخسرها…
حاتم….افهم يا دياب احنا وصلنا لوالدت مايا الحقيقيه …مايا اتقتلت بايدهم يا دياب…انت فاهم اتقتلت منهم يعني هما كانو كاشفينكم من اول ما سافرتو او من قبل ما تسافرو اصلا وكانو مرتبين لكل ده واضحك علينا كلنا…واحنا اللي كنا فاكرين اننا بنضحك عليهم…
هما كانو عايزين لمار مخصوص يا دياب انت فاهم لما موبايل مايا اتفتح اتجننو وعرفو ان لمار هي اللي هكرته. وهما خدوها مخصوص عشان كده عايزنها تهكر اجهزه عليها معلومات سريه لينا…يعني مش هيأذوها لانهم محتاجنها. فهمت لاكن انت لو رحت هتتقتل افهم يا غبي.
دياب….بعد كل اللي قولته ده لا يمكن اعد ثانيه واحده وانا عارف ان لمار في ايدهم….اسف يا افندم مضطر اروح ارجعها ويا اما ارجعها يا اما اموت معاها…
حاتم….دياب…دياب الوووووو
خرج دياب من البيت زي المجنون ركب العربيه. وطااااار
علي الموقع بتاع لمار…
……………
اما عند حاتم….
حاتم….يوسف….مش عايز غلطه..
يوسف…..اطمن يا حاتم باشا كل حاجه تحت السيطره.
حاتم…مش هوصيك يا يوسف…دياب مينفعش يتأذي..
يوسف…احنا وراه ياحاتم باشا والرجاله كلهم جاهزين….وقدرنا نحدد موقع المحتجزين كمان…اطمن ياباشا….قبل 24 ساعه هنكون في مصر..
حاتم…ربنا معاكم يا رجاله
…………قفل حاتم وطلع كل الرجاله ورا دياب..اللي كان سايق بأقصي سرعه وفاقد السيطره علي نفسه….
…………….
وصل انس….المكان المحدد اللي فيه العربيه واللي اتخطفت فيها كارمن…
واول ما وصلو صوت سارينه عربيات الشرطه…كان مسمع المكان كله….
………………………….. ……….
في داخل احد الشقق كانت كارمن اعده محبوسه في اوضه وبتصرخ…
ارجوك…يابابا خرجني
سعيد…في الخارج…ما تخلص يا مولانا بقي…
المأذون ….حاضر إن الله مع الصابرين
سعيد….للرجل العربي….بصوت واطي… وعدتك ووفيت اهو يا شيخ العرب فين حلاوتي..
العريس..اتفضل يا سعيد…هادي حلاوتك…ومهر العروس. فتح سعيد الشنطه يا صلاه النبي ايه ده كله…
العريس….مافي حاجه تكثر علي عروستنا…
المأذون….فين العروسه عشان تمضي..
سعيد…هات الدفتر يا مولانا هخليها تمضي…
…………………………………..
خد سعيد الدفتر وفتح الاوضه ودخل…
رجعت كارمن..لورا بخوف..🥺🥺🥺
سعيد….تعالي يابت امضي يلا..
كارمن…..ابوس ايدك يابابا بلاش..
سعيد…ضربها بالقلم ومسكها من شعرها وهي بتصرخ في ايده…
سعيد…ليكي عين يابنت الكلب تتكلمي بعد ما هربتي وسبتي البيت وجبتيلي العار وفالاخر الاقيكي في شقه الظابط .كنتي بتعملي ايه في شقته يا بنت الكلب وعملالي فيها شريفه وكنتي زعلانه اني بصورك للراجل وانتي مضروبه…عجبك الظابط يا بت…سلمتيله نفسك اهو الراجل بره وراضي واخو يداري علي فضيحتك.
كارمن….والله العظيم ما لمسني ولا جه جمبي….والله ما اعد معايا ده سايبلي الشقه..
سعيد…كدابه وهتمضي…ولو ممضتيش هخرج امشي المأذون واقفل الشقه واخلي الراجل يجي يدخل عليكي ويكسر عينك وبعد كده هتوافقي غصب عنك ..
كارمن….انت بتقول ايه ابوس ايدك بلاش تعمل فيا كده ابوس ايدك ارحمني كفايه انت بتعمل فيا كده ليه انا كل ما احاول انسي اي حاجه وحشه عملتها فيا ترجع انت بايدك تخليني اكرهك اكتر …انت ازاي كده …انت متعبتش من ظلمك فيا طب قولي انا مبصعبش عليك….مبتحسش وانت اعد مع نفسك بالذنب ياشيخ حرام عليك ده انا لو مش بنتك مكنتش هتعمل فيا كده حرام عليك انا حتي اني ادعي عليك مبعرفش عشان انت ابويا مشوفتش في حياتي يوم حلو معاك وبالرغم من كل ده مرضتش اخلي انس يأذيك اكتفيت اني ابعد عنك وعن آذاك ليا..عايز تعمل فيا ايه تاني اكتر من اللي عملته انا خلاص مبقاش فيا حيل للأذيه انت عملت كل حاجه وحشه فيا….فاضل ايه.
فاضل انك تجوزني غصب عني او تدخل عليا راجل يغتصبني عشان اوافق بالعافيه…اتقي الله انت لايمكن تكون بني ادم…..لما ماما قالتلي انك بقالك فتره مبتعملش حاجه قولت ان ربنا هداك ودعيتلك بس هي قالتلي لا وكلن عندها حق….
سعيد….انامعنديش وقت اضيعه معاكي هتمضي ولا لا..
كارمن….علي جثتي ان امضي..
سعيد….تمام يبقي متفقين….
خرج سعيد وقفل وراه….
غاب خمس دقايق مشي المأذون واتفق مع العريس…
فتح العريس الباب…..
اول ما كارمن شافته دخل وقفل الباب.😳😳😳😳…فالوقت ده كانت في دنيا تانيه..وكملت بصريخ….انت ايه اللي مدخلك هنا….اطلع بره…وديني لو قربت خطوه واحده….هموتك بايدي…
فضل يقرب منها العريس من غير ولا كلمه…
فقدت كارمن السيطره علي نفسها وبقت في انهيار تام….وصريخ مبيقفش…
ومكنش في اي حاجه في دماغها غير لمار وانس…..
قرب منها العريس وحدفها عالسرير وهو فوقها..هي بتصرخ بكل صوتها وابوها بره ماسك شنطه الفلوس وبيضحك.😡
كارمن….اننسسسسسسسسسس انسسسسسسسسسس…
فالوقت ده….خبط الباب….فتح سعيد.كان واحد من اللي كانو معاع وهما بيخطفوها.
الحق يا عم سعيد….الحكومه علي اول الشارع يلا بسرعه..
خرج سعيد مع الراجل بسرعه…وساب الراجل العربي مع بنته وهرب بسرعه..
وصل انس…فاللحظه دي تحت البيت مان سعيد هرب بسرعه…طلع انس ومعاه قوه من الشرطه علي صوت الصريخ الفظيع..
ضرب انس برجله الباب…وجري علي الاوضه اللي كان جاي منها الصوت…
واتفاجئي من المنظر شايف كارمن نايمه بتحاول تقاوم راجل واضح سنه كبير لاكن صحته قويه…
مقدرش انس يتحكم في اعصابه…جري عليه مسكه بعده عنها وفضل يضرب بعنف في وشه لحد ما كل وشه كان بيجيب دم…فقد اعصابه وكأنه مش شايف مكمل ضرب والراجل خلاص بيروح منه…
جري عليه حسام صاحبه والرجاله اللي معاه…خلصو من تحت ايده الرجل بالعافيه…
انس…وهو ماسكه….انت مين وفين ابوووووهاا.
الراجل بضعف…انا كنت هتجوزها ابوها اللي طلب مني اسوي كدا..
انس…خدو الكلب ده عالقسم ومش عايزه يشوف النور تاني…وابوها وحيات امييييي لا هجيبه. وحسابه معايا انا..
خرج الرجال بره والراجل معاهم..
كارمن…كانت واقف بعيد في ركن فالاوضه وعندها انهيار..
انس…من بعيد…كارمن حبيبتي..
كارمن…بصريخ ابعد عني ابعدو عني كلكم انا بكرهكم وبكره نفسي انا مش عايزه اكون مع حد انا عايزه اكون لوحدي ابعدو عني خدتو مني لمار وسبتوني في دنيا ظالمه انا مش عايزه اعيش فيها….كل الناس ظالمه….كلكم ظالمين كلكم ظالمين….
لماااااااااار لمااااااااار
انس….قرب بسرعه منها وخدها في حضنه عشان تهدا فضلت تبعده بأيدها…
وتخبطه بايدها في صدره…
انس…اهدي ياحبيبي انا انس انس حبيبك اللي لايمكن يسيبك ابدا….اللي عمره ما هيأذيكي ابدا….
انا انس ياكوكي….وانتي بنوتي…صح..اهدي..
هديت كارمن خالص لاكن فضلت تعيط جامد…واخيرا مسكت في هدومه بايدها…وحضنته جامد
كارمن…بانهيار خبيني ياانس منه خبيني.
انس….شششش خلاص…هجيبه وديني لا هجيبه…وهدفعه تمن كل غلطه غلطها بس قبل ما اجيبه في حاجه لازم نعملها وحالا….
كارمن…متسبنيش 🥺🥺🥺
انس….من اللحظه دي مش هسيبك..عمري…تعالي معايا…
خدها انس ونزل….
كان صحابه في عربيات الشرطه تحت..
ركبها انس…العربيه بتاعته. وراح لصحابه
انس..حسام كله تمام.
حسام…اه متلقح فالعربيه بس اللي معاه طارو ملهمش اثر
انس…تمام خلي الرجاله تروح عالقسم. وترمي الكلب ده في زنزانه لحد ما رجعله…وعايزك انت وماهر تحصلوني عالشقه بتاعتي…وعايز مأذون حالا من تحت الارض..
حسام…انت هتتجوزها ولا ايه.
انس….من قبل اي حاجه انا وكارمن بنحب بعض واكيد كنت هتجوزها بس كان في شويه ظروف…لاكن الوقت ابوها خطر عليها وفنفس الوقت لو قدم فيا بلاغ الكل هيقف معاه لان هي بنته. لاكن لو بقت مراتي انا اللي هربيه..
حسام…اعتبره حصل اسبقنا وانا وماهر جايين وراك بالمأذون…
انس…تمام يارجاله…
مشي انس…ووراه صحابه…انا باقي الرجاله طلعو عالقسم بالراجل العربي…
بعد مده بسيطه وصل انس عالشقه ومعاه كارمن اللي ماسكه فيه ومرعوبه ومش قادره تتخيل ان انس انقذها في اخر ثواني…
دخل الشقه…وقفل وراهم…
راح بيها عالكنبه اعد واعدها جمبه وفضل واخدها في حضنه وهي منهاره من العياط…
كارمن……كان عايز يخلي الراجل يغتصبني يا انس…عشان مش راضيه امضي عالجواز……قالي هكسرك عشان توافقي غصب عنك….ابويا يا انس كان واقف بره الاوضه ومدخل عليا راجل..
انس…كان بيسمعها وجواه بركان من الغضب……وكل حرف بتقوله كان بيموته….
خرجها انس من حضنه…ومسك وشها بايده….انا سبته اول مره عشان انتي طلبتي ده….لاكن المرادي حتي لو انتي طلبتي ده مش هيحصل يا كارمن صدقيني مش هيحصل انا هخليه يندم عاليوم اللي شافني فيه…هعرفه يعني ايه حد يمد ايده علي حد يخص انس الجوهري….هجبلك حقك وهعوضك عن كل حاجه وحشه. ومن اللحظه دي….انتي هتكوني حرم انس الجوهري..
كارمن….🥺🥺🥺🥺انا
انس….اه انتي…تقبلي تتجوزيني ياكارمن…انا بعت صحابي يجيبو المأذون الوقت حالا ومن بعدها محدش هيقدر يقربلك …موافقه ياكارمن..
كارمن…..هزت راسها بسرعه وهي دموعها نازله….
ابتسم…انس وحضنها جامد…
كارمن. خرجت من حضنه…بس ..
انس…بس ايه قولي..
كارمن….هتقول ايه لاهلك…
انس…كل دي حجات ملكيش دعوه بيها انتي تريحي دماغك من التفكير وتحاولي تهدي وانا عليا اخلص كل حاجه…
كارمن…ايوه بسس
انس….مفيش بس خلاص….
بعد مده بسيطه جم صحابه ومعاهم المأذون….واخيرا اتكتب الكتباب….وبقت كارمن حرم انس الجوهري…..علي سنه الله ورسوله…
المأذون….مبارك ان شاء الله.
انس…بابتسامه الله يبارك فيك يا مولانا…
حسام…مبروك يا صاحبي..
ماهر…مبروك ياعريس…
انس…الله يبارك فيكو يارجاله…بس مبروك بقي هتقولوها فالليله الكبيره.
حاسم…ربنا يسعدك يا انس…هنسيبك احنا بقي الوقت وهنطلع عالقسم
انس….تمام انا هوصل لحد الڤيلا وهاجي علي طول…
حسام….بصوت واطي…وتسيب العروسه ده ينفع خليك لبكره.
انس…هي دخله ياروح امك ده انا لسه بقولك تباركلي فالليله الكبيره.
حسام…خلاص ياعم حقك عليا عايز اجامل.
انس…لا وفر المجامله يا ظريف.
ماهر…..الحمد لله اني منطقتش هو ودياب خلقهم في مناخيرهم….🤣🤣
انس…بضحك…احمد ربنا انا مش معانا لو سمعك كان روقك.
ماهر…ربنا يجعل كلتمي خفيف عليه🤕🙄
حسام…ماشي ياعم يلا بينا ياماهر ومستنينك يانص عريس🤣🤣
انس…اتكل علي الله قبل ما اتهور واخليك نص راجل.
حسام…لا وعلي ايه سلامو عليكم🤣
ماهر…انس…🤣🤣🤣🤣🤣
مشيو وقفل انس وراهم….
كانت كارمن في اوضتها باصه عالبحر ودموعها نازله ..
دخل انس….وراحلها وقف ورا ضهرها حضنها مبروك يا احلي عروسه…
لفها ليه…
انس….في عروسه تعيط بزمتك..
كارمن….اتمنيت ده يحصل …لاكن مكنتش نفسي يحصل بالطريقه دي..
انس….كارمن …مكنش في غير الطريقه دي…خصوصا ان والدك ممكن يحاول يتهمني انا شخصيا عشان يطلع منها وساعتها هيقدر ياخدك مني….لاكن طول مانتي مراتي هجبلك حقك ومش هيقدر اصلا يقرب منك..وكمان عايزك تفهمي حاجه .انتي بقيتي مراتي فعلا بس ده مش معناه اني ممكن اقرب منك.
انا عايزك تطمني…مفيش اي حاجه هتحصل بينا غير لما اعملك احلي فرح
كارمن….فرح!
انس…طبعا فرح انتي مش عروسه ولا ايه…فرح وشبكه وبيت ومهر وكل حاجه زيك زي اي بنت فالدنيا خصوصا لما تكوني بنتي شوفي بقي هيتعمل عشانك ايه…..
كارمن….انا بحبك اوي🥺
انس…وانا بحبك اكتر…يلا جهزي شنطتك.بسرعه عشان هنمشي من هنا.
كارمن…علي فين..
انس…علي بيتي وبيت اهلي عشان يتعرفو عليكي وتتعرفي عليهم.
كارمن…بلاش انا عشان خاطري…روح انت الاول حتي…عشان ميكنش فيها اي احراج…روح واقنعهم.
انس….كارمن….اظامك ربع ساعه تخلصي فيهم يلا وتعالي عشان اساعدك.
كارمن…انس 🥺
انس…يلا ياحبيبي متقلقيش انا واثق انك هتكوني مبسوطه في وسطهم جدااا…وعشان اكون مطمن وانا فالشغل…لحد ما اجيبلك احلي بيت ونروح فيه…ممكن وبعدين هتلاقي هناك المصيبه اللي هتسليكي..
كارمن…ابتسمت….حاضر…
انس…يلا ياحبيبي نجهز الشنطه.
……………. …………….
وصل دياب.. الموقع اللي فيه لمار…
بعد ما كلم الرجاله اللي وراه..
فلاش باك…
يوسف…..ايوه يادياب…انت فين
دياب…انا رايح ارجع لمار وقول لحاتم باشا اني مش هرجع غير بيها
يوسف….اطمن يادياب هو بلغنا واحنا وراك بس عايز اعرف هتعمل ايه .
دياب…هدخل للكلب اللي عايزني طبعا.
يوسف….دياب….احنا قدرنا نوصل لمكان الناس المحتجزه وتقريبا هو نفس المكان اللي لمار فيه..هنتفق علي خطه..
انت هتدخل…حاول تضيع وقت علي اد ما تقدر لحد ما نخرج الناس…والرجاله هتركب المتفجرات بسرعه في كل مكان…واظبط ساعتك اول ما توصل 30 دقيقه بالظبط وهيتم التفجير …فالوقت ده انت ولمار تكونو بره…
دياب….اطمن…تمام…بس لو لمار مش مع الناس المحجوزه حاولو توصلولها قبل الانفجار. ولو معايا انا هتصرف
يوسف…متقلقش مش هيحصل انفجار قبل ما كلنا نطلع ..
دياب…عاش يارجاله لا اله الا الله
يوسف….محمد رسول الله.
…………
اما في جهاز المخابرات المصريه….
دخل احدي رجال المخابرات..
حاتم باشا….قدرنا نعرف المفتاح اللي مايا كانت مخبياه بتاع ايه ومين…
حاتم……بتاع ايه.
الظابط …بتاع خزنه في بنك…ومدير البنك قال ان هي وشخص تاني اللي يقدرو يفتحوها كان خايف يتكلم ولما شاف القوه اللي معانا…
قال مين الشخص ده…
حاتم…😳مين؟؟؟؟
الظابط……ضابط الصاعقه المقدم رامي…خطيبها
حاتم….ايه..😳
ابعتو هاتوه فورااااااا🙈

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية المصير المحتوم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى