رواية الكوبرا والصقر الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم شيماء
رواية الكوبرا والصقر الجزء السابع والثلاثون
رواية الكوبرا والصقر البارت السابع والثلاثون
رواية الكوبرا والصقر الحلقة السابعة والثلاثون
آدم: عمي انا عوز اتجوز حور
حسن لسه هيكلم
: عوز تتجوز مراتي ازاي
الكل بص اتجاه الصوت بصدمه
حور بصدمه: انت
: اي ياروحي عوزه تتجوزي وانتي متجوزه اصلٱ
آدم بصدمه: متجوزه ازاي
حور بغضب: اي الهبل الي انت بتقوله ده
: تؤ تؤ ياروحي ده مش هبل ولا ومع ذالك هثبتلك
حور بغضب: تثبت اي انت اتجننت انا اتجوزك انت
: اي مش فاكره ولا اي شكلك نسيتي ياروحي طيب بصي كده مش دي امضتك علي قسيمه جوازنا
حور مسكت الورق بصدمه لانه فعلٱ خطها
خالد بعدم استعاب: ازاي الكلام ده مستحيل يحصل
: تؤ مافيش حاجه اسمها مستحيل لانه حصل
نور بغضب: انت عوز اي
: بس ياحلوه لما يكون الكبار بيكلمو الصغار يسكتو
احمد بعصبيه: انت زودها اوي بقولك اي اختي خط احمر فاااهم
: اهدا يا ابو احميد مش كده ياراجل احنا دلوقتي بقنا نسايب ذي ماتقوله
جنه بخوف: انت ازاي لسه عايش
صابر بسخريه : فاكرين انكم هتخلصو مني بالسهوله دي ههههه بتحلمو
آدم بغضب: اقسم بالله ياصابر هخليك تندم
صابر ببرود: بقولك ياروحي انا هسيبك تكملي سهرتك معهم بس اعملي حسابك هاجي تاني عشان اخدك اصل انتي وحشاني اووي
وسابهم في صدمتهم ومشي
______________
الراجل بخوف: والله ياباشا ماعملت حاجه
الزعيم: ماتقلقش انا مش هأذيك بس عوز منك خدمه
الراجل بخوف: اامرني ياباشا
الزعيم: هتدخل السجن بدل واحد تاني
الراجل بحزن: طب وعيالي ياباشا دول مالهمش حد
غيري
الزعيم: انا هاخد بالي منهم واي حاجه هيطلبوها انا هعملها اي رايك
الراجل بخوف: ابوس ايدك ياباشا بلاش السجن انا عوز اربي عيالي
الزعيم: يبقا تقراء عليهم الفاتحه
الراجل بخوف: لا ياباشا ابوس ايدك بلاش عيالي
الزعيم: اختار عيالك ولا السجن
الراجل بحزن وكسره: السجن ياباشا
الزعيم: شاطر وليك عليا اوكلك محامي واول ماتخرج اديك مليون جنيه
الراجل بحزن: امرك ياباشا
الشب بصدمه: طلعت
الزعيم: لا ياسدي مش طلعت ده الي هيدخل السجن بدل طلعت
الشب: ماحدش هيشك فيه ده شبه طلعت بظبط
الزعيم: من بكره طلعت يكون بره السجن وده يكون مكانه من غير ماحد ياخد باله
الشب: اعتبره حصل
_____________
حور بغضب: ازاااااي طلع عاااايش ازاي
آدم بغضب: ورحمه امي مش هسيبه
ناهد بخوف: اهدي ياحببتي كل حاجه هتتحل
جنه بخوف: ح ح حور
حور جريت علي اختها واختدها في حضنها
حور بحنيه: حببتي اطمني انا معاكي
جنه بخوف: ده ده ده رجع تاني عاوز ياخدك مني
حور بحنيه: حببتي مافيش حد هياخدني منك اطمني
اسر بحزن: جنه حببتي اطمني احنا كلنا هنا
جنه بصت لحور واتكلمت بخوف: حور انا عوزه انام
حور بإبتسامة: تعالي ياروحي واخدتها وطلعت فوق
ياسمين بدموع: هوا رجع ليه
هايدي بحزن:ازاي صابر لسه عايش
مريم بجمود: اكيد صابر هيحول يتواصل مع طلعت ويوسف
نور بتفكير: لا مش ده هدفه
آدم بغموض: مريم عندها حق
خالد بقلق: طيب هنعمل اي
آدم بغضب: انا الي هعمل وسابهم ومشي
حسن بحزن: اطلع ياخالد اطلع يابني اطمن علي اخوتك
خالد بحزن: حاضر وطلع
_____________
اللواء جمال بغضب: اااي الي بيحصصل هنا ده
العسكري: دي خناقه ياباشا
جمال بحده: اي التهريج ده ازاي يعني خناقه تحصل هنا
العسكري التاني: جمال باشا الحق
جمال بقلق: في اي
العسكري: يوسف بيه اختفا
جمال بصدمه: اي اختفا ازاي يعني
العسكري: هوا ده الي حصل ياباشا
جمال بغضب: دورو عليه اقلبو الدنيا يوسف لازم يرجع
العسكري: امرك يافندم
___________
الزعيم: نورت ياطلعت
طلعت: كنت عارف انك مش هتسبني في السجن
الزعيم: اسيبك ازاي انت ناسي انك دراعي اليمين
يوسف بضيق: بس انا ماكنتش عوز اخرج من السجن
طلعت: كانو هيعدموك يافالح
يوسف بضيق: عشان انا استاهل خسرت اصحابي والانسانه الواحيده الي حبتها كل ده ليه عشان طمعي
طلعت بسخريه: سيب بس المحاضره دي علي جنب مش ليقه عليك
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الكوبرا والصقر)