روايات

رواية الكوبرا والصقر الفصل الرابع عشر 14 بقلم شيماء

رواية الكوبرا والصقر الفصل الرابع عشر 14 بقلم شيماء

رواية الكوبرا والصقر الجزء الرابع عشر

رواية الكوبرا والصقر البارت الرابع عشر

رواية الكوبرا والصقر الحلقة الرابعة عشر

صقر بقا عنده فضول اكتر من الاول يعرف مين هي الكوبرا او الرعد الي بيقوله عليها

هاني: مالك بتفكر في اي

صقر ببرود: جب الاكل

هاني بضحك: اه يابني البس حاجه بدل ما انت قاعد كده

صقر بعمزه: اي بتكسفي ياحلوه

هاني بضحك: اتكسف اي بس بكره لما تتجوز هتخليك محترم وتلبس حاجه

صقر بوقاحه وعمزه: وليه تخلني البس ده انا الي هخليها

هاني قاطعه: بس الله يخربيتك ده الله يكون في عونها

صقر بضحك: يخربيت كسوفك روح حضر الاكل

هاني: الخدام بتاعك انا

صقر برفع حاجب: بتقول حاجه

هاني: حبيبي ثواني والاكل يكون جاهز

___________

احمد: نور عامله اي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نور: الحمدلله وانت

احمد: انا كويس لما شوفتك

نور بضحك: بجد

احمد بحب: وحياتك

نور بحزن: طب وحور

احمد اتنهد :حور بنت عمو قاسم واختي في الرضاعه

نور بزهول: حور بنت سيت اللواء قاسم

احمد بتحذير: نور اوعي حد يعرف فاهمه

نور برقه: اوعدك ماحدش هيعرف

احمد: ايوا كده خليه سر بيني وبينك

نور بفضول: طيب هي مش عوزه تعرف حد ليه

احمد: بصي دي حياتها وهي حره تعمل الي هي عوزه

نور بعصبيه: امال ليه بوستها ىما كانت في الصحرا

احمد بضحكه: اي انتي كمان مش عوازني ابوسها

نور بخجل: لا بس انت بوستها بطريقه وسكتت

احمد بغمزه: بس رايك عاجبتك

نور بخجل ضربه علي صدره: انت سافل ع فكره

احمد بضحك: ياستي انا لحد دلوقتي محترم معاكي

نور سابته وجريت

احمد بصوت عالي: خدي يابت تعالي اقولك بس

نور بصوت عالي: لا انا مش هتكلم معاك تاني

احمد: بحبك يامجنونه

___________

محمد: ها ياجاسر ناوي علي اي

جاسر: مش عارف احنا هنفضل كده تحت امرها

يوسف: وفيها اي ياجاسر الشغل مش عيب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جاسر: يعني ابقا بشتغل تحت ايد بنت علي اخر الزمن

يوسف: والله انا مش عارف انت شايف نفسك علي اي

محمد: المهم اننا خلاص بقينا من فريقها

دخلت ياسمين

ياسمين بحده: رعد طلبت من الكل انه يجتمع في ساحه القتال

جاسر بإعجاب: طيب

ياسمين سابتهم وميشيت وجاسر سرح فيها

يوسف: جاسر

يوسف: انت ياعم النمس يلا

جاسر: احم يلا

في ساحه التدريب

حور بصوت عالي مثل الرعد: احنا هنبدا تدريب عشان عندنا مهمه جديده

الجميع: تمام يافندم

حور وهي تشير الي العساكر: يلا اهجمو

وفعلٱ بدأو العساكر في الهجوم عليها وهي كانت بتحارب بكل مهاره

واحد من العسكري وهو بيضربها شعرها كله فك واتفرد والكل انبهر من جمال شعرها دي اول مره حد يشوف شعرها مع انها مش بتلبس حجاب

حور كملت ضرب وشعرها كان بيطير معاها

كل ده كان بيحصل تحت انظار صقر الي كان بيتفرج عليها بكل إعجاب

حور خلصت

حور بغضب: اي احنا بنلعب انا عوزه هجوم مش لعب عيال

جاسر ويوسف ومحمد هجمو عليها

وهي بتضرب جاسر وقعها

وكان لسه هيضربها لكن عي لفت نفسها بسرعه ووقعته

وقامت وكملت كأنها ماعملتش حاجه

بعد فتره

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حور بأمر: كده تمام انا هقسمكم الي مجموعات

جاسر مع ياسمين

يوسف مع مريم

احمد مع نور

محمد مع هايدي

نور بإستغراب: هايدي هي رجعت

حور: ايوا تعالي يا هايدي

هايدي: هاي شباب

نور كانت لسه هتروح تسلم عليها

حور بغضب: الكل يلزم مكانه مش وقت سلامات يلا ابداو تدريب

__________

طلعت: ها ياصابر عوز تعمل اي

صابر: الجيش المصري

طلعت: صعب الجيش المصري صعب ادخلك فيه

صابر بغضب: اتصرف

طلعت بحده: قولتلك الجيش المصري صعب انت كده بتسلمنا كلنا ليهم

صابر ببرود: خلاص شوف مكان يكون في الجبل

طلعت: اذا كان كده ماشي

__________

هاني: نفسي اعرف اشمعنا البنت دي

صقر: بنت مين

هاني: رعد هي الصراحه بنت حلوه اوي

صقر بغضب: هاااني

هاني بخبث: مالك انت غيران ولا اي

صقر بغضب: امشي ياض من هنا

ومشي وبهد شويه الباب خبط

صقر افتكر ان هاني رجع تاني وفتح وهوا لبس شورط فقط

وكان بتكلم وهوا عينه في الفون

صقر ببرود: رجعت تاني ليه

حور بخجل وحده: انا جيت عشان عوزاك معايا

صقر اتصدم لما سمع صوتها ورفع وشه بسرعه

صقر بعدم تصديق: انتي

حور ببرود: ايوا انا وسابته ودخلت

صقر لسه مش مصدق وقفل الباب ودخل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حور بجمود: عوزاك معايا

صقر ببرود: انتي عارفه انتي بتكلمي مين

حور وهي بتقرب عليه: عارفه الصقر ولا تحب اقول وهمست جنب ودنه: آدم

آدم بزهول: انتي عرفتي ازاي

حور بخجل بعض الشيء: بعدت احم طب البس حاجة وبعدين نتكلم

صقر بخبث: ليه بتتكسفي

حور ببرود: لو عوز تقعد كده براحتك تعالا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الكوبرا والصقر

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى