روايات

رواية الكوبرا والصقر الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم شيماء

رواية الكوبرا والصقر الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم شيماء

رواية الكوبرا والصقر الجزء الحادي والعشرون

رواية الكوبرا والصقر البارت الحادي والعشرون

رواية الكوبرا والصقر الحلقة الحادية والعشرون

جمال: حور اذيك يابنتي

حور ببرود: الحمدلله

جمال: حسين عامل اي طمنيني عليه بقالي كتر مش شوفته

حور بجمود: الله يرحمه بقا

جمال بصدمه: اي مات امتا الكلام ده

حور بجمود: من يومين

جمال بحزن: الله يرحمه كان طيب اوي

حور ببرود: يلا عشان نشوف شغلنا

شويه وصقر دخل

صقر ببرود: ازيك ياحور

حور بنفس البرود: احسن منك

صقر بغيظ: طب كويس

جمال بضحك: والله انتو الاتنين تستحقو بعض

صقر ببرود: انت مش شايف بتقول اي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جمال: طيب تعالو في موضوع عوزكم فيه

صقر وحور بتركيز: موضوع اي

جمال: صابر

حور انتبهت اكتر: ماله

جمال: اللواء قاسم الله يرحمه كان مكلف بمهمه والمهمه دي مات فيها شريك صابر وكان معاه فلاشه والفلاشه دي عليها معلومات كبيره اوي تودي بلاد كتير ورا الشمس

صقر بتفكير: طيب واللواء قاسم مات امال فين الفلاشه دي

حور ببرود: معايا

الاتنين اتصدمو

صقر بصدمه: معاكي

جمال بنفس الصدمه: ازاي معاكي

حور ببرود: هقولكم

فاكر يلصقر لما حكيت امبارح الي حصل لما عمو حسين دخل وبابا قاله بناتي امانه

صقر بتركيز: ايوا

حور بحزن: قاله كمان ان الفلاشه مع حور ماحدش هيجي في باله ان فلاشه ذي دي مع طفله صغيره

بس عمو حسين ماحولش ياخد مني الفلاشه ابدٱ وسابها معايا

جمال: ازاي حسين وقاسم يسيبو فلاشه مهمه اوي كده معاكي

صقر: استني بس كده هوا انتي بنت اللواء قاسم

حور بإستغراب: اه ليه

جمال: اصل قاسم الله يرحمه يعتبر ابو صقر هوا الي مربيه في المجال ده

حور ببرود: تمام

صقر: والفلاشه فين دلوقتي

حور: معايا

جمال: مستنيه اي هاتيها

حور: لا مش هديها لحد بابا كان ديمٱ يقولي الفلاشه دي مافيش حد ياخدها وخليها معاكي لحد الاخر

صقر: اكيد ماكنش هيعرف انك هتدخلي المجال ده

حور: لا بابا عارف انا من صغري كنت عوزه ابقا ذي بابا

____________

احمد: يا ماما اهدي ادعيلو

ناهد بدموع: ده مش كان اخويا وبس ده كان ابويا وصحبي وكل حاجه ليا

احمد بحزن: يماما ابوس ايدك الزعل وحش عليكي بلاش تعملي في نفسك كده

ناهد: ماكنتش عوزه يسبني ويمشي

نور جت

نور: مساء الخير

احمد: مساء النور

نزر بحزن: لسه برضو طنط زعلانه

ناهد بدموع: ان مازعلتش علي حسين ازعل علي مين

نور بحنيه: مش كده ياطنط هوا في مكان احسن من هنا بكتير وكمان هوا شايفنا وحاسس بينا واكيد هيزعل عشان انتي زعلانه

ناهد: يابنتي الفراق وحش جدا

نور: اكيد طبعا وحش بس دي سنه الحياه ياطنط ادعيلو ياحببتي انه يكون في الجنه

ناهد: عندك حق يابنتي دي سنه الحياه

نور بإبتسامة: يلا بقا قومي البسي عشان انا هموت من الجوع

ناهد هي تعرف بحب نور واحمد: لا يابنتي خدي احمد ورحوا انتو اتعشو

نور برفض: لا يمكن يحصل ابدٱ انتي عوزه ابنك يستفرض بيا ولا اي

ناهد ضحكت: لا ماتخفيش ابني متربي كويس

نور بضحك: لا ما انا قمر ومزه كده هينسا التربيه وهيستفرض بيا يرضيكي يعني

ناهد بضحك: لا طبعٱ

نور بمرح: اهو يلا بقا قومي البسي ياحجه

ناهد: طيب وقامت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

احمد فرحانه ومبسوط جدا من علاقه نور بامه وانها حلوه

احمد بإبتسامة: شكرا يانوري

نور بإبتسامة: احمد امك يعني امي وانا اكيد ماكنتش هسيب امي زعلانه كده

وكملت بضحك: يلا بقا يسطا عشان تأكلنا ودخلنا السينما

احمد بحب: بس كده انتو تأمرو

ناهد: يلا ياولاد انا جهزت

نور بمرح: والله ياطنط الي يشوفنا مع بعض مايقولش عليكي حماتي يقول اختي الكبيره بس

ناهد: يافشاره انا اختك

نور بضحك: يانهود ياعسل انتي لسه صغيره انتي مش بتشوفي نفسك في المرايه ولا اي

ناهد بضحك: يلا يا احمد البت دي شكلها شاربه حاجه

احمد ضحك عليهم

احمد بإبتسامة: يلا واخدهم ومشي

_____________

جاسر بحب: ياسمين

ياسمين بعدم انتباه: امممممم

جاسر بتوتر: انتي بتعملي اي

ياسمين بإنشغال: بدور علي ورق هايدي طلبته مني

جاسر: اه صح هما هيرجعو امتا

ياسمين: بتقول يومين وهيرجعو

جاسر بتوتر: طب كنت عوز اقولك حاجه

ياسمين: حاجه اي

جاسر بسرعه: بحبك

ياسمين اتصدمت: اي

جاسر بتوتر: ذي مابقولك

ياسمين بضحك: بتقولي اي

جاسر بحب: بقولك بحبك اي ماسمعتيش

ياسمين: لا ياخويا سمعت وانا كمان بتنيل بحبك

جاسر برفع حاجب: بتتنيلي

ياسمين بضحك: ياعم بهزر ولا انت مش بتحب الهزار

جاسر بحب: لا بحبها

ياسمين: احم يلا عشان نشوف شغلنا

حور دخلت

حور بثقه: قولتلها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ياسمين: انتي كنتي عارفه

حور بصت لجاسر: في حاجه تحصل برضو والكوبرا ماتعرفهاش

جاسر: يعني انتي كنتي عارفه من الاول

حزر ببرود: طبعٱ كنت عارفه

ياسمين: طلعتي مش سهله خالص

حور ببرود: العادي بتاعي

___________

محمد بتعب: ها باقي اي ونخلص من ام المهمه دي

هايدي وهي مش قادره تاخد نفسها: علي ما اظن احنا كده خلاصنا

محمد: حلو كلمي بقا حور عشان نرجع مصر

هايدي: حاضر وكلمت حور

___________

عند حزر كانت قاعده مع جمال وصقر بيفكرو ازاي يوقعو صابر في شر اعماله

فون حور رن

صقر: اقفلي الفون

حور: مكالمه مهمه وردت

حور بحده يوجد بها بعض الرقه: الو

هايدي: حور احنا خلصنا كل الي اطلب مننا

حور: كويس العين هتكون عليكم دلوقتي

هايدي بعض القلق: عين مين الي هتكون علينا

حور ببرود: صابر

هايدي: وافرضي مسكنا

حور بجمود: اكيد انا سايبكم كده وهعرف احميكم لس انتو دلوقتي الطعم الي هاجيب صابر بيه

هايدي بعض الخوف: حور انتي عارفه صابر اسهل حاجه ليه القتل

حور بشر: ماتخفيش لا يمكن اسيبه يإذيكم

وقفلت

صقر: في اي

حور: هايدي ومحمد عملو الي اطلب منهم وهما دلوقتي تحت عين صابر

صقر بغموض: وصابر تحت عيني

حور: حلو اوي هنسافر امتا

صقر: هسافر مش هنسافر

حور: يعني اي

صقر: يعني انتي بره اللعبه دي

حور بجنون: لا الكلام ده مش هيحصل فاهم انا هقتل صابر بإيدي

جمال: خدها معاك ياصقر يمكن نارها تهدا

____________

صابر: كده هما تحت عيني

طلعت: بس مش هما دول الي احنا عوزنهم

صابر: ياغبي فكر شويه مش دول من فرقها يعني اكيد كل تحركتهم هتكون منها هي

طلعت: مش عارف بس حاسس ان في حاجه غلط

صابر بحقد: اطمن خلاص قربنا نوصل للنهايه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الكوبرا والصقر

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى