روايات

رواية الكوبرا والصقر الفصل الثاني عشر 12 بقلم شيماء

رواية الكوبرا والصقر الفصل الثاني عشر 12 بقلم شيماء

رواية الكوبرا والصقر الجزء الثاني عشر

رواية الكوبرا والصقر البارت الثاني عشر

رواية الكوبرا والصقر الحلقة الثانية عشر

حور بجمود: جنه

جنه: حور حببتي وحشتيني

حور براحه: حمدلله علي سلامتك

جنه: الله يسلمك انتي كنتي فين

حور بعدم اهتمام: كنت في الصين

جنه بإستغراب: كنتي في الصين بتعملي اي

حور ببرود: في مهمه

جنه بتركيز: مهمه اي

حور بعدم اهتمام: صابر

جنه عنيها برقت اول ماسمعت الاسم

جنه بدموع: ص ص ص صابر

حور بهدؤء : جنه اهدي مش هيقدر يعملك حاجه تاني

جنه بخوف: ي يقدر ه هيجي يموتني

حور بحنان: ماتخفيش ماحدش يقدر يقربلك طول ما انا هنا واخدتها في حضنها

جنه بهمس: حور اوعي تسبيني

حور وهي بتغمض عنيها بألم علي حال اختها: مش هسيبك ياقلب حور

_____________

صقر بعصبيه: يعني اي مش عارف تعرفلي معلومه عنها

هاني: والله ياصقر ماحدش يعرف عنها حاجه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صقر بجمود: الفريق بتاعها

هاني: ولا حتي الفريق بتاعها يعرف عنها حاجه

صقر بضيق: طيب والحل

هاني بتفكير: مش عارف

صقر بشرود: ياطره مخبيه اي

هاني: يابني طب قولي انت عوز منها اي

صقر بعصبيه: مش عوز حاجه

____________

حسين: ها يابنتي ناوتي علي اي

حور بغموض: كل خير

حسين بخوف من المستقبل: يبقا لسه الموضوع في دماغك

حور ببرود: ومش هيتشال من دماغي طول ما انا عايشه فيا

حسين بيأس: الي انتي شايفه اعمليه انا تعبت معاكي

حور: جنه جت

حسين بفرحه: بجد

حور بإبتسامة: ايوا وخلاص هتقعد هنا علطول

حسين: احسن انا هاخد بالي منها

ناهد وهي داخله البيت: وانا كمان امال انا روحت فين

حور بإبتسامة: خالتو ناهد ازيك

ناهد بحب: الحمدلله ياقلبي طمنيني عليكي

حور: الحمدلله فين احمد

احمد وهوا داخل: والنبي ده انا هدخل التاريخ الكوبرا بنفسها بتسال عليه

الكل ضحك عليه

حور ببرود: اخلص وتعالا عوزاك

ناهد: حور حببتي اطلعي هاتي جنه تتعرف علينا

حور: حاضر وطلعت عشان تجيب اختها

حور: جنه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جنه بخوف: هوا كان هنا كان عوز يموتني

حور بقلق: حببتي اهدي مافيش حد هنا

جنه برعشه: لا كان هنا انا شوفته هوا كان هنا وقرب مني وقالي انه مش هيسبني بس اختفا لما انتي جيتي

حور بقلق: جنه حببتي ماحدش يقدر يدخل هنا اطمني تعالي معايا

وبقا كلام جنه يدور في عقل حور

ناهد: ماشاء الله قمر ياجنه

جنه بإستغراب: انتو مين

حور بهدؤء: جنه حببتي ده عمو حسين صاحب بابا

ودي خالتو ناهد اختو وده احمد ابنها

حيسن بإبتسامة: تعالي سلمي عليا ياجنه

جنه راحت بتردد وسلمت

ناهد بحب: وانا كمان واخدتها في حضنها

احمد بضحك: اي سات جنه هوا في قمر كده

حزر ببرود: ولا اتلم جنه خط احمر سامع

احمد بخوف مصتنع: سامع يامعلمه

حور: يلا تعالا عوزه اكلمك في كام حاجه كده

: مساء الخير ياجماعه

حور بإستغراب: دكتور اسر

اسر بإحراج: احم اسف اني جيت من غير معاد بس كنت عوز اطمن علي الانسه جنه

حور بجمود: متاكد ان ده السبب الوحيد في وجودك هنا

اسر بتوتر: ايوا

حور ببرود: تمام تعالا معايا وانت يا احمد استنا هنا

____________

نور: انا مش فاهمه اي علاقه حور مع احمد

ياسمين: يابنتي اهدي هوا قالك انه هيفهمك

نور: البيه باسها قدام الكل ماعملش حتي احترام ليا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الكوبرا والصقر

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى