روايات

رواية الكوبرا والصقر الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم شيماء

رواية الكوبرا والصقر الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم شيماء

رواية الكوبرا والصقر الجزء الثالث والعشرون

رواية الكوبرا والصقر البارت الثالث والعشرون

رواية الكوبرا والصقر الحلقة الثالثة والعشرون

في مطار امريكا تعلن وصول الطائره من مصر
وينزل منها صقر وحور بطلتهم التي تخطف الانظار
كانت حور ترتدي فستان لونه اسود لحد الركبه ضيق من عند الصدر وينزل علي اتساع ويظهر بياض قدمها وعنها وفكانت ايه في الجمال ونضاره شمس وترك لشعرها الحريه فكانت حقٱ حوريه من الجنه
وكان صقر يمشي معاها بكل غرور وكان يلبس بنطلون اسود وقميص اسود يظهر عضلاته ورائحه عطره تجنن كل البنات
وتلبس نضاره شمس وايده في جيوبه
كانت كل الانظار عليهم وجميع الرجال معجبين بحور وجميع الفتيات معجبين بصقر
وصلو للعربيه وركبو ومشيو
صقر بضيق: كلمتي هايدي
حور ببرود: لا
صقر: ليه

 

 

حور: دلوقتي هايدي ومحمد فاكرين اننا استغنينا عنهم
صقر: وبكده صابر ممكن يستخدمهم ضدنا
حور: بظبط احنا بقا هنرقب هايدي ومحمد اكيد صابر هيعمل معاهم ديل مقابل انه يحميهم
صقر: طيب خلينا نروح اي فندق نرتاح وبكره نبدأ شغلنا
___________
هايدي ومحمد كانو في مطعم وخارجين منه
شب: اتفضلو معايا
محمد: انت مين
الشب: هتعرف كل حاجه لما نوصل
محمد: لا مش هنروح في اي حته غير لما افهم
الشب: لو سمحت ماتخلنيش استعمل العنف
محمد بغضب: قولي انت تبع مين
الشب: عندي اموار اني ماقولش حاجه
هايدي بهدوء: خلاص يامحمد خلينا نروح ونعرف كل حاجه هناك
محمد: ازاي يعني
هايدي: كده كده مافيش حاجه تاني نخسرها
محمد: طيب ومسك ايديها وكلم الشب يلا
الشب حط علي عينهم قطعه قماش سوداء
وبعد وقت وقت وصلو
صابر: اهلٱ اهلٱ بفريق الافاعي
محمد بسخريه: كان زمان دلوقتي احنا بره الفريق
هايدي بغضب: عوز اي ياصابر
صابر ببرود: تؤ تؤ تؤ بلاش الستات تتكلم والرجاله بيتكلمو
محمد بص لهايدي: هايدي اسكتي
صابر: ايوا كده وضحك
محمد بضيق: قولي عوز اي تاني منا احنا خلاص بره الفريق
صابر: عوزكم تدخلو الفريق تاني بس تكونو عيني الي بشوف بيها جوه الفريق
محمد بسخريه: تفتكر الكوبرا هتسمح اننا ندخل الفريق تاني اصلٱ
صابر بشر: لا دي بقا لعبتكم انتو
هايدي يتريقه: واي بقا المقابل

 

 

صابر بحده: مقابل اني مش هقتلكم اي رايكم
هايدي بغضب: انت فاكر اننا خايفين منك
صابر بغضب: لازم تخافو مني حياتكم دلوقتي بين ايدي
محمد بضيق: حياتنا بين ايد ربنا عمرها ماتكون بين ايدك
صابر بعصبيه: انتو ازاي مش خايفين مني انتو مش عارفين مين صابر
محمد: بص انا موافق بس بشرط
صابر بسخريه: وكمان انت الي بتشرط
محمد ببرود: لو عاجبك
صابر: اخلص شرط اي
محمد بص علي هايدي
محمد: ترجع هايدي مصر وانا هفضل معاك لحد ما الي انت عوزه يتم وتخرجها من الاتفاق ده
صابر: شكله بيحبك ومش عوزك تتإذي
هايدي: محمد انت بتقول اي لا احنا جينا مع بعض يبقا هنرجع مع بعض
محمد بحده: اسمعي الاكلام
هايدي بعند: قولت لا انا لايمكن اسيبك
____________
حور كانت تراقب محمد وهايدي وعرفت مكان صابر ورجعت الفندق عشان تقول لصقر ويخلصو بسرعه ويرجعو بلادهم
حزر طلعت الاوضه عند صقر وخبطت
صقر فتح الباب وكان لابس بنطلون فقط وصدره عاري
حزر ببعض التوتر: يلا انا عرفت مكان صابر
صقر: لحقتي
حور: ايوا هوا اخد محمد وهايدي واكيد بيعرض عليهم انهم يرجعو الفريق تاني ويكونو عينو في الفريق
صقر: طب ادخلي هلبس بسرعه وننزل
حور دخلت
صقر مسك تيشرت وكان هيلبسه وهوا بيكلم حور انتي عرفتي ازاي
حور: كنت ماشيه وارهم
صقر شد حور ليه وهي اتصدمت في صدره وكانت تعتبر في حضنه
صقر بعصبيه: وانتي ازاي تروحي لوحدك ليه ماجتيش قولتلي
حور بتوتر: عادي اما سبتك ترتاح

 

 

صقر وهوا بيقربها ليه اكتر: اياك تتصرفي من دماغك تاني
حور بخجل: صقر ابعد
صقر ماحسش بنفسه غير وهوا بيبوسها بشغف
حور كانت خايفه عليه اوي منها وخصوصٱ انها بيجري في دمها سم الكوبرا وكانت بتحاول تبعد بكل قوتها ورغم ان حور بنت قويه الي ان صقر قوته اضعف حور
وبعد وقت بعد
حور بخجل وخوف: انت كويس
صقر بإبتسامة: عمري ماكنت كويس ذي دلوقتي
حور بعدت عنه: اي الي انت عملته ده
صقر: حور صدقني انا ماقدرش امسك نفسي عليكي اكتر من كده
حور بسرعه خرجت دوا من جيبها: خد الدوا ده
صقر: اي ده
حور: عشان مايحصلكش بسببي
صقر بحب: ماتخفيش انا كويس
حور: قولت لازم تاخدو
صقر فعلٱ خده لانه حس بصداع بسيط
حور: يلا بسرعه وخرجو
____________

 

 

احمد: نور
نور: نعم
احمد: انا عوز اجي اخطبك
نور بفرحه: بجد امتا
احمد: في اقرب وقت قوليلي علي حد من قريبك عشان اطلبك منهم
نور: لا ماحدش ليه دعوه هما من وقت موت بابا وماما وماحدش سال عليا
احمد: خلاص هاجي النهارده انا وناهد نطلب ايدك
نور بخجل: بسرعه كده
احمد: ايوا انا لو عليا اتجوزك دلوقتي
___________
حور وصقر وصلو المكان ونزلو شافو ______

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الكوبرا والصقر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى