روايات

رواية الكوبرا والصقر الجزء الثاني الفصل السابع 7 بقلم شيماء

رواية الكوبرا والصقر الجزء الثاني الفصل السابع 7 بقلم شيماء

رواية الكوبرا والصقر الجزء الثاني البارت السابع

رواية الكوبرا والصقر الجزء الثاني الجزء السابع

رواية الكوبرا والصقر الجزء الثاني
رواية الكوبرا والصقر الجزء الثاني

رواية الكوبرا والصقر الجزء الثاني الحلقة السابعة

احمد: يلا بينا علي بيت صقر عشان نعرف اي الي حصل مع البنات

الشباب: يلا

اسر بحزن: جنه مش هتوافق تشوفني

احمد بهدوء: جنه بتحبك واكيد هتسمعك

نور بحزن: بس الخيانه وحشه يا احمد

احمد بحب: بس الي بيحب حد بيسامح وكمان هوا ماخانهاش في حاجه غلط في الموضوع

نور: طيب هطلع البس يزن واجي

احمد: طيب بسرعه

_____________♡

خالد: جنه خدي ابنك شكله جعان

جنه بحزن اخدت ابنها وطلعت

ناهد: هايدي غيث شكله عوز ينام خديه يابنتي

هايدي بدموع: حاضر واخدت ابنها وطلعت

حور بهدوء: مريم خدي ليث ابنك واطلعي

مريم بخوف: انا

حور بهدوء: مريم خدي ابنك واطلعي كل حاجه هتتحل

مريم اخدت ابنها وطلعت

ناهد بقلق: خير يابنتي البنات مالهم

حور بتعب: ماتقلقيش ياماما سوء تفاهم وهنحلو اطلعي انتي ارتاحي ياحببتي

ناهد بقلق: حاضر يابنتي هطلع اصلي وادعلكم

صقر بإبتسامة: ربنا مايحرمنا من دعواتك لينا ياست الكل

ناهد بحب: ولا يحرمني منكم ياولاد

وطلعت

خالد: حور في اي

حور بجمود: في حد عوز يلعب معانا

صقر برفع حاجب: وده مين بقا ان شاءلله

حور بحده:لسه ماعرفش بس هعرف قريب ورحمت امي ماهرحمه

صقر بعصبيه: في اي فهمني اي الي حصل

حور لسه هتكلم دخلو الشباب

نور: حور ازيك

حور بهدوء: نور البنات فوق اطلعي ليهم

نور: حاضر اخدت ابنها وطلعت

حور بهدوء ماقبل العاصفه: عوزه اعرف الي حصل

اسر بخجل: صدقوني انا معرفش ازاي ده حصل انا كنت سايق عربيتي ورايح شغلي بس مش فاكر اي الي حصل بعدها ماحستش بحاجه غير وجنه بتعايط ادمي وفي بنت جنبي علي السرير

صقر بتركيز: مين البنت دي

اسر: ماعرفش الغريب ان البنت مش فاكره برضو اي الي حصلها

خالد برفع حاجب: ده الي هوا ازاي

اسر: ده الي حصل البنت مش فاكره حاجه وكمان لما بصيت عليها كانت لبسه هدومها

حور بهدوء: يبقا الي عمل كده ماكنش عنده وقت كافي عشان يخلع للبنت هدومها

اسر: يمكن

خالد: فين البنت دي

اسر: عندي لما حصل كده قعدها في شقه المهندسين

حور: تمام روح هات البنت دي وتعالا

اسر: حاضر وقام مشي

محمد: انا بقا مش عارف هايدي سابت البيت ليه

يوسف: ولا انا

حور: انت يامحمد في رساله جاتلك علي فونك…………

اما انت يايوسف…………

يوسف بصدمه: صور….. ازاي ده يحصل

صقر: في حد عوز يخلينا نبعد عن بعض

حور بهدوء: عشان كده مهما حصل احنا ايد واحده مش هنسمح لحد انه يفرقنا

_______________♡

چني: كل حاجه ماشيه ذي ما انا عوزه

البنت: طب والبنت ااي مع اسر

چني بشر: دي بنت غالبانه ماتعرفش حاجه

البنت: حرام عليكي والبنت ذنبها اي

چني: ذنبها انها وقعت في طريقي

البنت: بس برضو ياچوچو البنت مالهاش دعوه

چني بشر: مايا انا ممكن استخدم اي حد بس خطتي تمشي حتي لو انتي

مايا: انا ياچني ده انا صاحبتك

چني: هههههههه سيبك من الكلام ده المصلحه اهم حاجه عندي حتي لو تمنها انتي هدفعه

مايا بصتلها بصه استحقار وسابتها ومشيت

______________♡

طلعت: انا عوز اتكلم

العسكري: طيب هكلم حور باشا واقولها

طلعت بتعب: بسرعه

_______________♡

علي السفره في بيت صقر

حور بهدوء: يلا اقعدو عشان نتعشا

البنات بزعل: احنا مش هناكل

حور بغضب: قولت يلا اقعدو

البنات قعدو بخوف وكل لكن قعدو جنب بعض مش جنب اجوزهم

والكل بياكل في هدوء

حور بهدوء: كل واحده تجهز نفسها عشان تروح مع جوزها

البنات بصو لبعض: لا احنا مش هنروح

ناهد بطيبه: يابنتي انتي وهي كل واحده مالهاش غير بيت جوزها

جنه بحزن: انا مش عوزه اروح انا عوزه اطلق

اسر بصدمه: اي… طلاق

جنه بدموع: ايوا يا اسر عوزه اطلق

حزر بتعب: جنه مافيش الكلام ده انسي حكايه الطلاق دي

هايدي: وانا كمان عوزه اطلق

محمد بغضب: مافيش زفت طلاق اننتي سامعه

والكل مشغول مع البنات وقرارتهم المفاجاه

حور كانت حسه بتعب وبعدها وقعت اغم عليها

صقر بفزع: حور وجري عليها

ناهد بخوف: خدها يابني علي المستشفى بسرعه

وكلهم راحو علي المستشفى

الدكتوره بصوت عالي: دي حاله ولاده جهوزو غرفه العمليات بسرعه

ودخلت غرفه العمليات

جنه كانت منهاره اسر راح عندها واخدها في حضنه عشان يهديها

هايدي بدموع: كده هونت عليك تخوني

محمد بهدوء: صدقني انا عمري مابصيت لحد غيرك

هايدي : والرساله

محمد: وحيات غيث عندي ما اعرف عنها حاجه

اما الباقي قاعد علي اعصابهم

الدكتوره خرجت

صقر جري عليها: ها يا دكتوره حور اخبارها اي

الدكتوره:………..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الكوبرا والصقر

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!