روايات

رواية الكوبرا والصقر الجزء الثاني الفصل الحادي عشر 11 بقلم شيماء

رواية الكوبرا والصقر الجزء الثاني الفصل الحادي عشر 11 بقلم شيماء

رواية الكوبرا والصقر الجزء الثاني البارت الحادي عشر

رواية الكوبرا والصقر الجزء الثاني الجزء الحادي عشر

رواية الكوبرا والصقر الجزء الثاني
رواية الكوبرا والصقر الجزء الثاني

رواية الكوبرا والصقر الجزء الثاني الحلقة الحادية عشر

وصل يوسف ومريم وابنهم البيت عند صقر وحور

دخلو لقو الكل قاعد

صقر بهدوء: تعالا ي يوسف

يوسف بقلق: هوا في اي

حور بحده: مافيش اقعد

مريم بدموع: في اي

جنه بحنيه: مافيش حاجه ياحببتي

حور بجمود: جنه خدي البنات وطلعو فوق

هايدي: بس

حور بعصبيه: قولت علي فوق

البنات طلعو وكل واحده اخدت ابنها

صقر: ها ياشباب اي للي بيحصل معاكم

اسر:…….

محمد:……….

يوسف:……..

حور بجمود: جتلك رساله

يوسف بهدوء: ايوا.

صقر: مكتوب فيها اي

يوسف:(واحشنا ياجوه مش ناوي ترجع)

حور: رد عليهم

يوسف: اقولهم اي

حور بجمود: قول انك ناوي ترجع

الكل اتصدم ازاي ده

حور: اي مالكم مصدومين كده ليه

يوسف بعصبيه: انتي عوزاني ارجع خااااين تاني

محمد بغضب: ده مستحيل يحصل

صقر بغضب: مس عوز اسمع صوت خد فيكم

الكل قعد مكانه بقلق وخوف من الصقر

حور ببرود: اسمع الكلام يا يوسف ارجع تاني معاهم

اسر بهدوء: يعني انتي عوزه توقعيهم بيوسف

حور بإبتسامة: براڤو عليك فهمتني صح

صقر بغيره: ماتكلميش معاه

اسر بيمثل بصدمه: انت لسه بتغير عليها مني ده انا حتي ذي اخوها

صقر بغضب: بلا اخوها بلا زفت

محمد: خلاص ياجماعه خلينا في موضوعنا

حور ببرود: الي قولت عليه هوا الي هيحصل

_____________♡

احمد بخوف: نور يزن ماله

نور بجمود: تعبان ومحتاج يروح للدكتور

احمد بندم: نور صدقني مافيش حاجه انتي فاهمه غلط

نور بدموع: مش وقته يا احمد ابني عندي اهم حاجه

احمد بحزن: طيب اطلعي البسي وتعالي نروح للدكتور

نور بحزن طلعت من غير ولا كلمه

______________♡

جنه بحزن: بس ومن وقتها وانا قالبه عليه ومش بكلمه

مريم: كويس عشان يحرم يعملها تاني

هايدي بخوف: يابنات انسو كل ده احنا في خطر حقيقي

مريم بقلق: ايوا عندك حق انا بيحصل عندي في البيت حاجات غريبه

هايدي بدموع: عارفين يعني اي ابني يتاخد في بيتي ويجي هنا

جنه بخضه: اي ازاي

هايدي بدموع:……..

مريم بجمود: في حد ورا كل الي بيحصل ده

جنه بتفكير: يعني قصدك علي الي بيحصل ده بيحصل عن قصد

مريم بإبتسامة: طبعٱ حتي الي بيحصل بينك وبين اسر كمان حد قصده

جنه بقلق: طب والعمل يابنات

هايدي: العمل ان مهما يحصل مانزعلش منهم وتفضل ايد واحده

___________♡

خالد بجمود: فين البنت الي كانت معاك

اسر: موجوده

حور بجمود: طيب هاتها

اسر: حاضر هروح اجبها

حور: دلوقتي

ناهد: حور يا حور

حور بحب: نعم ياماما

ناهد: تعالي شوفي بناتك يابنتي دول تعبوني

صقر بضحك: بناتي

حور بتذمر: يوووووه هوا مل شويه عياط عياط انا زهقت

صقر بضحك: معلش ياحبيبي مش بناتك

حور برفع حاجب: يعني هما بناتي انا لوحدي

خالد بملل: خلاص ياختي اطلعي شوفي عيالك

حور بتمثل العياط: ياصغيره علي الهم ياحور

صقر بضحك: اختك بتحسسني انها لسه عنها عشر سنين

خالد بضحك: معلش استحمل بدل ما عندك بنتين اعتبر انهم تلت بنات

صقر بضحك: ماشي انا طالع اشوفها بقا

وكمل بجديه: محمد لما اسر يجي ومعاه البنت اطلع نادي عليا

محمد: حاضر

صقر طلع يشوف بناته

_____________♡

البنت: حاجه تاني ياماما

الام: لا يابنتي تسلمي

البنت: نامي ياحبيبتي وانا جوه لو احتجتي اي حاجه نادي عليا

الام بحب: ربنا يخليكي ليا يابنتي

البنت باست راسها وسبتها وراحت غرفتها

_______________♡

چني: انا زهقت منهم

: سيبك منهم بقولك اي انتي وحشتني

چني بدلع: وانت كمان وحشتني جدا

بغمزه: طيب تعالي اقولك علي حاجه

چني بواقحه: يلا بينا

ودخلو ليغعلو ماحرم الله

(ربنا ياخدكم قتكم القرف)

______________♡

مايا بشر: مش هاسبها

البنت بعياط: هتعملي اي

مايا بحقد: انا هخليها تقول حقي برقبتي

البنت بعياط: رحمه ماما مش حمل خبر ذي ده ده ممكن تموت لو عرفت حاجه ذي كده

رحمه بحزن: انا اسفه كل ده بسببي

البنت بدموع: رحمه انتي اختي ولما اعرف انك مصيبه ذي دي لازم اقف معاكي واسعدك

رحمه بحقد: صدقني والله لندمها علي اليوم الي فكرت تإذينا فيه

البنت بقهر: رحمه الناس الي ذي دول ممكن يعملو اي حاجه بس يوصلو للهما عوزينه

رحمه بتفكير: احنا ممكن نعمل حاجه

البنت بسرعه: اي

رحمه: دكتور اسر هوا اتعمل عليه لعبه ذينا واكيد هيدور عليكي عشان يعرف منك الي حصل بظبط

البنت: طب وده هيفدنا بأيه

رحمه: يابت افهمي المثل بيقول عدو عدوي صاحبي

البنت: قصدك

رحمه: ايوا

البنت: طيب وهنوصله ازاي

رحمه: مش احنا الي هنوصله

البنت: امال اي

رحمه: هوا الي هيوصلنا هوا عارف طريقك ويعرف يوصلك بكل سهوله

البنت بقهر: ربنا يستر

_______________♡

احمد: نور

نور بهدوء: احمد انا عارفه والموضوع مش في دماغي اصلٱ

احمد بحب: بتثقي فيا

نور بعشق: فوق ماتتخيل

احمد برتياح: ريحتني واللة ربنا يخليكي ليا يا ام يزن

نور بإبتسامة: ويخليك ليا يا ابو يزن

احمد بغمزه: بقولك اي عوزين نجيب اخ او اخت ليزن

نور كانت بتهز راسها ولما استوعبت هوا قال اي جريت علي فوق

احمد بضحك: استني يابت خدي هناوجري وراها

(هيييح يارب اوعدنا انا والبنات دي😹😹😹 )

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الكوبرا والصقر

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى