رواية القاسي والمغرورة الفصل الثاني عشر 12 بقلم هبة الله نصر
رواية القاسي والمغرورة الجزء الثاني عشر
رواية القاسي والمغرورة البارت الثاني عشر
رواية القاسي والمغرورة الحلقة الثانية عشر
ايسل.لا
سليم. ايسل انا
ايسل بمقاطعة. سليم لازم ننتقم من فارس الاسيوطي وبعدين نتكلم
سليم. تمام
ايسل. انا عندي خطه
سليم.لا مستحيل انتي حياتك هتكون في خطر
ايسل . لا متخافش مش هيحصل حاجه ها موافق
سليم. لا مش هتروحي مكان
ايسل. لو وفقت أو موفقتش هروح
سليم. انا قلت مش هتروحي مكان
ايسل. اذا مش هتساعدني هروح لوحدي
سليم بعصبيه. موافق
بعد وقت
عند فارس
فارس بزعيق . انتي بتعملي ايه هنا
ايسل. ليه قتلت شهد
فارس بضحك وسخريه. يعني انتي بس عاوزه تعرفي ليه قتلتها
ايسل قربت منه وضربته بالقلم
فارس بعصبيه ورفع ايديها وكان هيضربها ايسل مسكت ايديه . هقتلك زي ما قتلتها هي وجاسر قتلتهم ليه
فارس زقها وطلع مسدس . اه انا اللي قتلتهم عاوزه تعرفي ليه انا وجاسر كنا اكتر من اخوات بس هو عرف انا بشتغل في المافيا
فلاش باك
جاسر بعصبيه. فارس
فارس . في ايه يا جاسر
جاسر. ايه ده انت شغال في مافيا
فارس بتوتر. جاسر ده كذب انا قاطعه لكمه جاسر له
جاسر بصوت عالي. بلاش كذب انا سمعت منك كل حاجه
فارس وهو بيبعد جاسر وببرود. هتعمل ايه مفيش اي دليل ضدي
جاسر . لا فيه انا سجلتك كل حاجه قلتها وهعمل ايه فانت هتعرف ده
وكان هيطلع من الغرفه جاسر مسك فازه وضربه علي رأسه
فارس بشر. حتي لو كنت مين مش هسمحلك انك تدمرلي كل حاجه
اند باك
وشهد وجاسر كانو بيحبو بعض وهي عرفت الحقيقه فكان لازم تموت.
ايسل. وغلطت نفس غلطتك الاولي
فارس باستغراب . ايه
وقاطع كلامه اقتحام الشرطه
جاسر سجلك كل حاجه وانا كمان
فارس بغضب وصوب المسدس باتجاهها.
هقتلك
وفجاه
فارس . اه ه اه
سليم بغضب . وهو بيضرب فيه . انت اللي قتلت جاسر
ايسل وهي بتحاول تبعده. سليم اهدي ابعد عنه انت هتقتله
سليم بعد عنه بصعوبه والشرطه اخذت فارس
بعد وقت
سليم. ايسل انتي كويسه
ايسل . اه
سليم ومسك ايديها. ايسل انا اسف
ايسل . قلتلك نتكلم بعد أما ننتقم من فارس
مراد باستغراب . انتو انتقمتو منه
ايسل . لا لسه انا
مراد بصدمه. انتي اختي ايسل ولا من مافيا
ايسل بضحك. ليه
سليم. انا خايف علي نفسي منك والله
هنفذو امته
ايسل .
بعد يومين
عند فارس
قام فارس الي باب الزنزانه وهو يطرق عليها بالم في معدته
العسكري . في ايه
فارس بالم.بطني بتتقطع عايز اروح الحمام فتح له العسكري وفي نفس الوقت
شخص. وانا كمان عاوز اروح الحمام
أخذهم العسكري
العسكري.خرج من الحمام وغمز للشخص
كان فارس هيغلق الباب لكن شخص دفعه بقوه
فارس. انت مين
قاطع كلماته طعنه الشخص ليه وقال هامسا في أذنيه . سليم باشا بيقلك سلام
وقع فارس غارقا في دمائه امسك الشخص يد فارس ووضع السكينه عليها
خرج الشخص واغلق الباب ثم خلع القفازات من يده واعطي العسكري القفازات
عند سليم
سليم. كدا خلاص فارس الاسيوطي انتهي
مراد بغمز لسليم. لسه مخلصتش وتركه هو وايسل
سليم مسك ايد ايسل
وكان لسه هيتكلم. ايسل. في ايه كل شويه تمسكني من ايدي وبعدين متنساش احنا انطلقنا
سليم. سيلي مش عاوز اسمع منك حاجه خليني اخلص كلامي الاول انا عارف اني غلطان أما خبيت عنك اني كنت متجوز وأنتي عارفه ايه السبب انا اسف و وعدك اني مش هخبي عنك اي حاجه تاني واه انا رديتك
ايسل بصدمه. نعم ازاي تعمل كده من غير اما تقولي هو
سليم . يعني كل
الكلام اللي قولته ملهوش لازمه
ايسل لنفسها
.انا سامحتك بس لازم أعلمك الادب وتخليك تندم انك فكرت تخبئ عليا حاجه
ايسل. كنت تقدر تقلي من زمان
سليم. مقلتلقيش علشان عارف انتي هتعملي ايه انتي اول أما عرفتي قتلتي فارس
ايسل
.مش هسمحك بسهوله
بعد شهر.
سليم. ايسل انا زهقت انتي مش هتسامحبني
ايسل. سامحتك
سليم. قولي والله
ايسل . والله
سليم. بحبك
ايسل بضحك . هفكر
سليم. هتفكري في ايه
ايسل. بضحك
هقدر بحبك ولا لا
سليم
ايسسسللل
ايسل .بحبك
تمت بحمد الله كل سنه وانتم طيبين جميعا ❤️ وعيد سعيد عليكم ❤️
رايكم
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية القاسي والمغرورة)