روايات

رواية القاسي والرقيقة الفصل الثامن 8 بقلم ريم

رواية القاسي والرقيقة الفصل الثامن 8 بقلم ريم

رواية القاسي والرقيقة الجزء الثامن

رواية القاسي والرقيقة البارت الثامن

رواية القاسي والرقيقة الحلقة الثامنة

تاني يوم الصبح رباب صحيت
ولقت قاسم نايم والساع اتناشر الضهر
رباب قاسم قاسم اصحا
قاسم ايه ده الساعه كام
رباب بتلاقائيه اتناشر الضهر
قاسم بحده انا قلت لك تصحيني بدري بس حضرتك نايمه ولا همك
رباب طب وانا ذنبي ايه
قاسم بخده وهو يمسك يدها
ذمبك اني قلتلك تصحيني
بس كل يوم تقرفيني وتسهريني بحملك ده وانا افضل سهران وتاعب نفسي مع حضرتك وانتي عادي
رباب بضعف خاضر بعد كده مش هقولك لو تعبانه ماشي
قاسم احسنننن ومتتصلييش بيا ولا تقوليلي تعبانه ولا مش عارفه ايه
رباب بدموع صدقني انا مش هنسا كلام وكمان مش هبينلك وجعي
قاسم لم يبالي لكلامها واتجه للحمام
-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-
في صاله القصر
الام صباح الخير ياقاسم عامل ايه
قاسم الحمدلله يامي
الام ورباب عامله ايه
قاسم الحمدلله
الام انا هاخدها للدكتور بقا
قاسم مافييش داعي بقت كويسه انا شربتها الينسون بعد مامشيتي ونامت ومصحتش بليل
الام لا ياحبيبي دي صحيت بليل وكانت تعبانه جدا ونزلت المطبخ علشان متزعحش حد بس روايدا نزلت من اوضتها تعبانه وراح اغمي عليها
قاسم ازاي
الام هحكيلك
فلاش باك
رباب صحيت الساعه اتناشر بليل وكانت تعبانه وبتعرق كتييرررر ووشها اصفر وافتكرت ان قاسم عندو اجتماع مهم وراحت نزلت علشان متتعبوش ونزلت تشرب مايه
وقعدت تعيط ومش قادره
روايدا اللي كانت نزلا من فوق علشان جات متاخر وكانت جعانه
نزلت لقت رباب بتعيط
روايدا بخضه مالك يارباب
رباب تعبانه اوووووي
روايدا استني اصحي قاسم
رباب لا هو عندو اجتماع مهم الصبح سبي نايم وانا هقوم اعملي حاجه اشربها وهرتاح
روايدا طب تعالي وقعدتها في الصالون وطلعت نادت امها
ونزلو بس لقوها اغما عليها
وحابولها دكتوره وطلبت منهم تحاليل يعملوها ويجولها بكره
باك
الام بس ياابني هو ده اللي حصل
قاسم بصدمه شكرا ياامي
الام علي ايه ياابني دي بنتي
قاسم طيب واتحه للاعلي كانت رباب خارجه من الحمام تعبانه ومجهده
واول ماشافت قاسم اتجهلتوا
قاسم رباب
رباب نعم
قاسم انتي تعبانه
رباب لا الحمدلله
قاسم متكدبيش عليا
رباب بوجع قلب انا مش بكدب عن اذنك
وكانت هتقع جه قاسم يمسكها بعدت عنو
رباب انا كويسه واظن حضرتك اتاخرت علي شغلك
قاسم مش هروح
رباب براحتك
ونزلت قعدت مع ام قاسم وروايدا
الام حبيبتي عامله ايه
رباب الحمدلله يامي ربنا يخليكي يارب
الام اميين احنا هنروح للدكتوره النهارده علشان نكشف عليكي
رباب حاضر اللي تشوفي
روايدا بغمزه اتلاقي ابي زعل منك لما عرف انا كنت هقولوغ انتي اللي مرضتيش
رباب بالم زعل اووووي وبهمس
زعل لدرجه انوعيرني بوجعي
قاسم انا هاروح معاكوا
الام تمام
استنو علي الضهر
وبعد الضهر ذهبوا الي الدكتوره ورباب مكنتش عارفه تنزل من العربيه
فقاسم جه يساعدها راحت رافضه ونزلت لوحدها
دخلو للدكتوره اللي كانت مستنياهم .الدكتوره ازيكو ياحماعه اتفضلو
اتفضلي يامدام علي السرير
وجت تكشف عليها وتحط السماعه علي بطنها راحت رباب صوتت وعيطت جامد
قاسم وامه واخته اللي وقفوا وشالو الحاحز اللي عند السرير وبصوا علي بطن رباب لاقو الدكتوره حطت ايدها تاني والغريبه ان بطن رباب دخلت لجوا هالدكتوره اتخضت
الدكتوره يامدام ايه اللي وجعك
رباب بضعف بطني وضهري
الدكتوره طب في حاحه زعلتك
رباب بدموع وهي تنظر لقاسم لا
الدكتوره طب انتي اخدتي دواكي
رباب اه وكلت قبلي
الدكتوره طب معاكي الدوا
رباب في الشنطه
واحضرت روايدا الدوا
الدكتوره شهقت مين جبلك الدوا ده
رباب الداده
الدكتوره ده سم بس مفعوله بطئ جدا ودي اعراضه بصي لازم نعملك عمليه
رباب وهي تبكي يعني ابني خلاص هيموت
الدكتوره دي حاجه في علم الغيب
الدكتوره بعد ان خرجت لهم وقصت لهم ماحدث حتي انفعل قاسم وقال
هقتلها ازاي تدي لمراتي سم بنت*****
الام اهدا بس ساقاسم علشان رباب
قاسم انا هدخلها
الدكتوره طيب
عند ماما رباب
الام انا قلبي واجعني قوووي حاسه ان رباب تعبانه
الخاله بس ياام رباب ماكانت معاكي من يومين
الام طب اطمن عليها حتي
الخاله موبيلها بايظ
استني شويه وهي هتتصل
الام طيب
-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-
في مكان مجهول
الشخص الاول ادتيهولها
الشخص التاني اه ياباشا وهي في المستشفي
الشخص الاول بشررر احسن لازم ادمرو اعلشان ارجعو عندي مذلول
الشخص التاتي سلام بقا
الشخص الاول سلام
-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية القاسي والرقيقة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى