روايات

رواية الغرام وجنونه الفصل السادس والعشرون 26 بقلم روكا حسن

رواية الغرام وجنونه الفصل السادس والعشرون 26 بقلم روكا حسن

رواية الغرام وجنونه الجزء السادس والعشرون

رواية الغرام وجنونه البارت السادس والعشرون

الغرام وجنونه
الغرام وجنونه

رواية الغرام وجنونه الحلقة السادسة والعشرون

أنا حامل من زين جوزك و دي نتيجة التحليل يا غرام بيه ؟
وقفت غرام بصدمة: حامل من مين !!
من جوزك قالتها سالي وهي بتقعد علي الكرسي قدامها بجد الحمل متعب اوي عقبالك
مسكت غرام التحليل رمتها في وشها و قالت بزعيق يا شعبان تعالا اطرد الهانم من هنا .. دخل شعبان خرجها بره قالت سالي قبل ما تخرج : حامل في الشهر الرابع قربت أولد
أتجننت غرام و بلعت ريقها مشيت من القسم وهي مش طايقه نفسها ..حامل ازاي ،مستحيل سالي دي سيرتها علي كل لسان في العمبر اكيد محصلش بينهم حاجة
لعب الشيطان في دماغها: ما كان في حض’نها أمبارح أنتي نسيتي ولا أي وكمان شوفتيها علي سريرك
قالت بغيظ و نار الغيرة عمتها .. نهارك أبيض يا زين أنا لازم أقول لخالو يلهوي معقوله متجوز دي و في السر
لسه بتخرج من القسم لقت ” ضر’ب نا”ر ” خرجت المسد’س لقت حد بيحط منديل علي وشها بتحاول تنقذ نفسها منه لحد ما أغمي عليها من شدة الب”نج
قالت بدوخه .. زين ألحقنيي
بتتدخل عربية سوداء بتخدها و تختفي عن الأنظار بيوصل أتصال من مجهول .. ايوه يا عز بيه البنت معانا
أبتسم عز بمكر : ايوه كدا اخير عرفت اوصل ليها !!
بيدخل حراس الأمن بثقة : أسمه غرام محمد عبدالمنعم تبقي لواء يا عز بيه
بصلهم بخبث : هات مأذون معاها تفوق من البنج و اتجوزها ..
مشيو الحراس و هو سرح في جمالها طلع صورتها بلكاب قرب من الصورة و با”سها أي الجمال ده ؟
عند زين و اللواء محمد بيعرفوا بخبر خط’فها و قف زين في الشارع و قاعد علي ركبه و دموعه نازلة
_غرامممممممممم
بيقرب ظافر و رنا منه بتوتر .. أهدي يا زين غرام شاطره هتعرف تخرج نفسها
_أنا لسه هستني لما تخرج من هناك هي فين ملهاش أثر
بيدخل زين القسم بيشوف كاميرات المراقبه بيلاقيها مقفوله بيخبط شاشة العرض بتقع تكسر
بيخرج يركب عربيته علي بيت الجزا”ر و عروقه بارزه
هم مش عارفين عقوبه خط”ف ظابط و عقوبه يخطفوا مراتي ده ناوي علي مو،ته
قال في نفسه هي هتوافق ترجع معاك بعد ما جت الشقة وشافت سالي
(أسكت ده انت متعرفش أن سالي قالتلها أنها حامل منك)
بتفوق غرام من البنج وهي بتحلم وهي بتجري ورا زين بتتقلب في السرير بنعومه و بتبتسم و بتتحرك يمين و شمال
فتحت عينيها لقت عز قاعد قدامها و مربع أيده بيبصلها و بيضحك
قامت بخضه … أنت مين يجدع ؟
أنا عز يا غرام
اه بتقول عز و عايز مني أي يا سي عز !!
عايز أتجوزك
شهقه غرام بصدمة : تتجوز مين يلا أنت متعرفش أنا مين ده أنا أدفنك مكانك
مسك عز وشها و ضم خدودها علي شفايفها .. أقفلي بوقك ده أي مجاري و طفحتت هو أنا بقولك هعد”مك بقولك عايز أتجوزك
بعدت غرام بوجع أثر مسكته قالت بزعيق .. أنت كمان بتقولها تاني ده انت نهارك ………….وقبل ما تكمل كلامها كان خارج من المكان قال بغيظ
البت دي مستفزه بطريقة يا ابوي عليها لو اتجوزتها هعيش معاها ازاي أنا راجل فرفوش
أنما دي عندها سماجه رهيبه
بيسند علي كنان صحبه .. تفتكر أنا ممكن أتجوز بالطريقة دي يا صحبي
أسكت يا عز مش مرتاح ليها متكملش معاها رجعها دي ظابط !!
قال بهدوء طيب ما أنا عقيد و ليا مقامي
طلعت غرام بعصبية : مقام أي يا أبو مقام هو أنا مش بكلمك أنت عارف خا”طف مين
لا مش عارف ومش عايز أعرف كتفها يا ابني و هات المأذون عشان نتجوز
أتصدمت غرام و قالت بصوت عالي :
نتجوز ازاييي أنا متجوزه ؟
عز بصدمة أكبر : أنتي أيهههههه …

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الغرام وجنونه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى