روايات

رواية العنيدة والشرس الفصل التاسع عشر 19 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس الفصل التاسع عشر 19 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس الجزء التاسع عشر

رواية العنيدة والشرس البارت التاسع عشر

العنيدة والشرس
العنيدة والشرس

رواية العنيدة والشرس الحلقة التاسعة عشر

نبدا بسم الله الرحمن الرحيم
♥♥♥♥
بدر بصدمه كبيره شاف فرح متعلقه من الفستان بتاعها كانت في حد*يده عامله زي الخطا*ف مسكها من الفستان
…. فرررررح
وجري هو راغب عل قوف
سوسن من الصدمه وهيا شايفه بنتها متعلقه كدا… قعدتت في الارض مقدرتش تتحرك
راغب جاب حبل شديد ولفه حولين وسطو
ببدر وصل عل السطح ومش قدر يتحرك اكنه الوقت وقف بيه
راغب… بزعيق… بدر امسك الحبل ده كويس
بدر كان زي ماهو
راغب بزعيق اكتر…. بددددررررر مش وقت سطلان فوق معايا
بدر فاق وبصلو… بتقول ايه
راغب… امسكو كويس
بدر مسكو كويس اوي وفي ناس جهم من الحرس وكانو مسك*ين مع بدر كويس اوي
فارس طلع معاهم وعمل نفسو خايف عل فرح معاهم
راغب نزل براحه لعند فرح ال كانت بتعيط وخايفه اوي
راغب اخدها في حضنه… بحنيه… متخفيش انا معاكي
الرجاله شدوا الحبل وراغب طلع بيها وهو واخدها في حضنه ومش راضي يسبها
بدر اخدها منه بخوف ونزلو تحت
سوسن حضنتها اوي وروحها رجعت ليها تاني
… فرح ايه طلعك فوق كدا
فرح… كنت بلعب انا وسوسو
الكل بص عل فارس
فارس بتوتر… فعلا كنا بنلعب بس انا روحت الحمام وطلعت عل صوتكم
راغب… نزل لعندها… بتلعبو ايه عل السطح
فرح ببراءه… القطه العاميه
هو حط قماشه عل عيوني وهو كان بيستخبي مني وبنلعب
راغب بص عليه بغضب… يعني مش مقضيكم الجنينه دي كلها وطالع بيها غل السطح
فارس… بتوتر… كنا بنلعب عادي يعني
بدر… بغضب… بتلعبو ولا كنت ناوي تمو*تها
فارس… امو*تها في حد بيم*وت روحو اخص عليك ياخوي وسابهم ومشي
بدر بغضب…. اكيد فارس ال عمل اكده مستحيل يتقبلها كدا بسهوله
راغب بص عل سوسن…. خدي فرح وطلعو فوق
سوسن هزت راسها وطلعو
… بس هنسبت ده ازاي
بدر… بوعيد… لوكان هو ال وراها مش هرحمو واصل وهنسي انه اخوي
راغب كان متاكد ان فارس هو ال عملها
… اهدي كل شي وليه حل
♥♥♥♥♥❤❤❤
عند عليا
الشرس… ها عرفتي دلوقت اني بكر*هو ليه
عليا بستح*قار…. معقوله ده انسان اكيد مش انسان ده ش*يطان
الشرس… اهم حاجه محدش يعرف بلمقابله دي ولا حتي دياب
عليا… حاضر
الشرس… هخلي رجالتي يرجعوكي البيت تاني
عليا…. ماشي هشوفك تاني
الشرس ببتسمه…. اكيد هنتقابل كتير
عليا بصدمه… هتظهر لفارس
الشرس… اه هظهر لفارس ومش فارس وبس هظهر للدنيا كلها وهقلب موازين اللعبه كلها فارس هو سمع اسمي بس والدنيا باظت ليه امال لما يشوفني وش لوش هيعمل ايه
عليا… بضحك… مش هو اخوي بس يستاهل ال هيوحصل فيه
الشرس… استني وشوفي هعملك فيه ايه ال مخلتو يمشي يكلم نفسو مبقاش اني الشرس
هههههههه
عليا وصلت البيت وراحت عل اوضتها تتسحب ووطلعت ونامت تاني
❤❤❤❤❤
عند ادهم
… مين ال عمل كدا
غزل… فارس ابن عمك ياريناد
ريناد بصدمه…. فارس طيب هو هيستفاد ايه
دياب… هيستفاد كتير قوي اقل حاجه انه يعمل طا*ر بين العلتين ويخليهم يقت*لو فيا بعض
ريناد… انا كنت عارفه ان فارس قذ*ر بس مش لدرجه دي
طيب طيب رامي رامي فين
غزل بحزن… معرفش عنه حاجه انا لما فوقت لقيت نفسي في مخزن ومر*بوطه ولما سالتو عن رامي قالي معرفش
ولما دياب لقاني اخدني من المخزن وخباني عن فارس ورجالتو ولما سافر لهنا جابني معاه عشان نرجع تاني كلنا سوء
ريناد بدموع… انتو اتجمعتو واحنا لا انا عاوزه اعرف رامي جرا ليه ايه
قدر اخدتها في حضنه بدموع… ان شاءلله هنعرف جرا ليه ايه
ريناد.بشهقات.. طيب انا بعيط عشان اخويا وانتي بتعيطي ليه
قدر بدموغ… عشان انتي بتعيطي
اميره.. ولمياء… طيب انتو هتعيطو واحنا لا وبدوا يعيطو سوي
اريان… بقرف… ايه المحن دا بطلو نكد
ريان… معاك حق فعلا
اميره بدموع وغيظ… محن انت شايف اننا ممحنين
اريان بستفزاز… اه واوي كمان
اميره بغيظ… شدتو من شعروا
اريان… بوجع… سيبي شعري يابت
اميره بغيظ اكتر… بت لما تبتك وشدتو اكتر
اريان…. حوش المتو…حشه دي عني
لمياء… اميره دا بيقول غنك متوحشه لو مكانك كنت قلع*ت ليه شعروا
عمار… انتي بتو*لعيها هيا ناقصه اميره انتي الكبيره سبيه ياماما
اميره… لا مش هسيبه ال لما يعتذر الاول
ريان… بصدمه… انتي عاوزه اريان سكسينا يعتذر
قدر بغيظ… وفيها ايه مش هو ال غلطان
ليل بضحك… ميرا شدي اكتر خليه يعرف ان البنات مش حاجه ساهله
اميره… من عيوني وشدتو اكتر
ادهم راح بعيد عنهم
دياب بص عليه وراح لعندوا
دياب… مش ناوي ارجع الكل هيمو*توا ويشوفك
ادهم بزهق… دياب مش هنخلص من الاسطوانه دي
دياب… لا مش هنخلص غير لما ارجعك ممعايا
ادهم بنتهيده… مش هينفع دلوقتي خالص
دياب بستغراب… ليه
ادهم بص عليهم وهما بيضحكو
… عشان عندنا منافسه ولازم نشارك فيها
دياب… يعني امتي المنافسه دي
ادهم…. كمان يومين
دياب… تمام هنفضل هنا معاك وهو نشجعكم برضو ولما تخلص المنافسه نرجع احناالاربغه سوي
ادهم… بستغراب… اربعه احنا تلاته انا وانت وغزل بس هيا امك جابت غيرنا بعد ماسافرت
دياب بضحك… لا ماجابتش غيرنا بس قصدي عل ريناد
ادهم… هو احنا هناخد بنت المحمدي دي معانا
دياب بخبث… اه هناخده بس حاسس احساس كدا
ادهم بستغراب… احساس ايه دا
دياب بمكر… انها مش هتفضل بنت المحمدي بس وهتبقي مرات ادهم الصياد
ادهم بسخريه… مرات ادهم الصياد ال هو اذاي
دياب… امال هيا كانت بتقول انك بوس*تها ليه ادام مش عاوزها مراتك
ادهم… بتوتر… انت هتصدقها دي بت هبله
دياب… بخبث… هبله طيب هنسالها وكان رايح ينادي عل ريناد
ادهم… بسرعه.. ايه ياعم اهدي كدا
دياب… ماهو باين انها بتكد*ب ههههههه
ادهم شاف حاجه قلبت وشه خالص
ادهم بغضب وووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية العنيدة والشرس)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى