رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم زهرة اللوتس الجزار
رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني الجزء الحادي والعشرون
رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني البارت الحادي والعشرون
رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني الحلقة الحادية والعشرون
꧁❤نبدا بسم الله الرحمن الرحيم ❤꧂
ليل فضلت تصرخ انهم يبعدوا عنهم بس محدش فيهم كان بيرد عليها
الزعيم كان مبسوط وانه هيكسب اكتر من اعضاء*هم
واحد من الرجاله دول كان ماسك ليل اللي بتصرخ اكتر
دكاتر التشر*يح جهم وجهزوا كل حاجه لازمه للعمليه
وبدوا بس فجاء حصل
❤❤❤❤
رامي اخد غزل ونزلو تاني مصر
غزل روحت بتهم ورامي راح يطمن علي ريناد
قعد معاهم شويه ومشي
غزل طلعت تنام من السافر
ريناد مكنتش مستريحه هيا ولا عليا ولا اسماء
كلهم كانو قلقانين عليهم
ريناد حاولت كتير تكلم ادهم بس مردش عليها
وهكذا عليا كانت بتكلم دياب بس مش بيرد ودا قلقهم اكتر
غزل نزلت… مالكم
اسماء بخوف… بنحاول نوصل لاخواتك بس مابيردوش علينا
غزل… ليه هما اخواتي فين
عليا بخوف… في باريس
غزل بستغراب… بيعملو ايه هناك
عليا حكت ليها
غزل بخوف… ايه طيب هنعمل ايه دلوقتي
ريناد بسرعه قامت… هسافر ليهم
ياسين بهدوء… لو ادهم كان عاوزك تسافري كان خدك معاه اقعدي يابتي وان شاءلله خير
ريناد قعدت تاني بس كانت في نا*ر جواها كدا
الجو كان متوتر جدا والكل كان خايف
❤❤❤❤❤
عند رامي روح البيت
قابلتو سميره سلم عليها
سميره بحب… اتغديت من غيري
رامي بحب… هو انا اقدر اتغدا من غيرك
سميره بحب… طيب اطلع غير هدومك وتعال ناكل سوي
رامي… من عيوني وباس راسها وطلع
سميره بحب… عقبال مافرح بيك انت وراغب
وراحت تجهز ليه الغدا
❤❤❤❤❤
عند الشباب
فجاء دخل رجاله كتير ومسلا*حين ومن وسطهم خرج رجلين
ولبسن نضارات سمره ولابسن اسمر
الزعيم… من انتم
ليل بفرحه… الشرس والوحش
اكرم… بشر… انا المو*ت
رعد… بشر… وانا اللي هيخليك تتمني المو*ت
رعد… فجر نفذ
فجر بشر وخبث… تحت امرك ياوحش
طلع مسد*سو وشد الزناد وشاور علي الزعيم
رجالة الزعيم كلهم صو*بوا علي فجر
ورعد واكرم
الزعيم ابتسم بمكر
رجالة اكرم ورعد كلهم طلعو اسلاحتهم ومو*توا الرجاله دول كلهم
اازعيم من الصدمه والرعب مسك ليل وحط المسد*س علي راسها
ليل كانت مرعوبه
رعد واكرم رجالتهم صو*بو ناحيتو
الزعيم… بشر وجنون… نزلو اسلا*حتكم ولا التمن هيكون هيا
رعد امرخم يرنزلو اسلا…حتهم ونزلوها
الزعيم بجنون… طلع ليكي فايده في الاخر طول عمرك ملكيش لازمه حتي اخواتك لما بعت اعضاء*هم كانو صغيرين مجبوش ليا فلوس كتير ولما خدرت صحابك قولت هما رجاله واعضاءهم اقوي منك وهجيبو ليا فلوس كتير
بس جه دول مش عارف منين وخربو كل حاجه كنت مخطط ليها
الشباب كان تاثير المخدر راح
راغب لقي مسد*س في الارض وضر*ب طل*قه جات في ابو ليل وقع مي*ت
فجر غمض عيونه بالم وافتكر ان تيم كانت اخرتو برضو علي ايدوا
ليل وقف بصدمه وكانها بتحلم
لا بحلم ايه دي في كابوس
رعد قلع الجاكت بتاعو وحطو علي كتف ليل
اكرم وفجر ورجالتهم سندوا الشباب وطلعو بيهم بره البيت
رعد ركب ليل العربيه وخدهم ومشي
اكرم وقف وخالي رجالتو رمت بنز*ين علي البيت وول*عو فيه ومشيو
راحو المقر
❤❤❤❤❤
وجابو دكاتر للشباب يطمنو عليهم
طمنوهم ومشيو
ليل كانت قاعده في الصالون
وحوليها الشباب كلهم
اكرم لقي الصمت هو سيد الموقف
حب يكس*روا بمرح…. هتتدبسو امتي
ريان… قصدك ايه
اكرم بضحك… قصدي هتجوزوا امتي
البنات هتخلل جنبكم
اريان بحزن… بعد الموقف اللي حصل دا انا عن نفسي ق*طعت الخلف الكل ضحكو عليه
عمار بضحك… معاك حق
رعد بضحك… فلتو اللي خلفو وكان قصدوا علي ادهم ودياب
ادهم لقي ليل ساكته بهدوء… اعتبري اللي حصل كلو مكنش في حياتك
دياب… ادهم معاه حق واحنا من انهارده عيلتك
راغب… هترجعي معانا
رعد… اكيد طبها مش هنسيبك هنا
الكل… طبعا
راغب… انا عارف ان الوقت مش مناسب بس ليل انا بحبك وبحبك اوي كمان
وعاوز اتجوزك
ادهم… ليل فعلا ماتعرفيش كان عامل زي المجنون ازاي
لما اتخ*طفتي
دياب… راغب زين الشباب بجد مش هتلقي زيو
واهم حاجه انه بيحبك
ريان… ليل وافقي خالينا نعمل فرح واحد وكبير اووي
رعد… انتو هتعملو فرحكم في الصعيد
الشباب ببتسمه… اه اذا مفيش مانع
راغب… طبعا مفيش مانع
اكرم بمرح… ليل سيبك منو وتعالي نتجوز احنا
راغب نط في زمات رقبتو… بتقول ايه
اكرم…. مابقولش
ليل ضحكت علي جنانهم
راغب… ضحكت يبقي قلبها مال لولولوي
الكل ضحك عليه
❤❤❤❤❤
بعد شهر رجعو كلهم الصعيد ورامي خطب غزل واتفقو كلهم انهم يتجوزوا في نفس اليوم
ريناد لبست ابيض زي البنات هيا وعليا
والشباب كلهم لبسو بدل سمرا وكانو مزز
رعد وقمر طبعا كانو موجودين
كان الفرح مليان معزيم كتير
اكرم كان واقف وبيفتكر فرحو هو وامينه
فاق من افكاروا علي بنت
اكرم برعب… سلم قولا من رب رحيم
البنت كانت شكلها زي عارفين فيلم عريس يابوي كانت زيها
البنت… اكرم انت مش فكرني
اكرم… ااع ولا عاوز افتكرك وجري وهيا طلعت تجري ورا
البنت… ياكرم اني تسنيم استني افكرك
كان بيجري والكل بيضحك عليهم
كل واحد اخد عروستو وراح علي بيتو
بعد 5سنين
ادهم… بتخنقو ليه
كان ديب وولد معاه
الولد… يابابا بيقول لتاليا هتجوزك لما اكبر محدش ياخد تاليا مني
ادهم بغيظ….. ومسك ديب من هدومه… تجوز مين ياروح امك
ديب بشراسه… تاليا وخالي فهد يخليه في نفسو
دياب… كل يوم تتخانقو علي البت اكده ولله مامجوزها لواحد فيكم
رد عليه 5صبيان…. ننننعععممم
بعد 25سنه
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني)