رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني الفصل الثاني 2 بقلم زهرة اللوتس الجزار
رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني البارت الثاني
رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني الجزء الثاني
رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني الحلقة الثانية
꧁نبدا بسم الله الرحمن الرحيم ꧂
فارس بصدمه… ف فرح
سوسن بصدمه… وبصت لفارس
فرح بدموع… ماما وهيا شايفهم كدا
فارس قام من عل السرير… ولبس هدومه… وراح عندها وبص عليها بغضب… ازاي تدخلي علينا كدا
فرح بدموع… ماما
سوسن قامت هيا كمان وضر*بت فرح ابقي خبطي قبل ماتدخلي
فارس بغضب ووعيد… انتي عارفه لو قولتي لحد عل ال شوفيته ده هعمل فيكي ايه
فرح كانت خايفه وبتعيط بس
سوسن شدت شعرها بقسوه…. ردي عليه
فارس… سوسن اهدي فرح شاطره مش هتقول لحد صح وضغط عل دراعها اوي
فرح بوجع… هزت راسها بمعني مش هقول
فارس… شطوره
سمعو صوت جاي من بره
راحو يبصو من الشباك
… لقيو اكرم ورجالتو وراغب بصريخ…. اااككككررررممم اياك
فارس بصدمه ووبص لسوسن المصدومه ومرعوبه في نفس الوقت
اكرم ضغط عل الجهاز بس فجاء
بدر جه عليه وشد الجهاز من ايدوا قبل مايضغط عليه
بدر بغضب… ايه ال عاوز تهببه ده
اكرم بغضب… هم*وته همو*تهم الاتنين
راغب راح لعندو
راغب… بخوف… اكرم اهدي كدا في ناس غيرهم في البيت
اكرم بشر… النهارده نهايتهم الاتنين
واني مش هتردد ابدا
بدر بغضب… عاوز تخلص عليهم خلص بس في بنتي جوه
راغب… صح في غيرهم جوه اهدي كدا
اكرم… لواحد من رجالتو… ادخلو هاتهم من جوه
الراجل… امرك ياشرس
رجالتو دخلو ودوروا عليهم في البيت كلو
لقوه فرح بس
فارس وسوسن سابو فرح وهربو لانهم عارفين ان الشرس جاي عشانهم هما
الراجل جاب فرح للشرس
بدر… اخدها في حضنه لانها كانت مرعوبه
… اهدي ياقلبي محدش يقدر ياذيكي
اكرم بغضب… فين فارس
الراجل… ملقنهوش جوه ولا هو ولا المرا
اكرم بامر… اقلبو الدنيا عليهم عاوزهم عايشين
الراجل… امرك ياشرس واخد معاه رجاله وراحو يدوروا عليهم
اكرم كان بيتنفس بغضب وبص عل ال في حضن بدر
ونزل ليها
اكرم بهدوء… قوليلي هما راحو فين
فرح كانت بتعيط بس
اكرم بحنيه… ماتخفيش مني اني مش هاذيكي
وبعدين معاكي بابا وعمو راغب قوليلي
فرح… حكالتو
, ــــــــــــــــــــفلاش
فارس بسرعه… البسي هدومك بسرعه خلينا نهرب من اهنه بسرعه
سوسن برعب…. ده اكرم
فارس بغضب… خابر انه اكرم
سوسن وخيا بتلبس… ده جاي عشان ياخد حقها من ال احنا عملنه فيها زمان
فارس… بسرعه يلا
سوسن… طيب فرح
فارس… سبيها اكرم مستحيل ياذيها
وبعدين بدر معاها وراغب مستحيل يقدرب منيها وهما موجودين
واخد سوسن وهربوا من الباب ال ورا
ــــــــــــــباااك
اكرم بغضب… فاااااارررسسس
❤❤❤❤❤❤
فارس كان بيجري هو وسوسن وكانو سامعين صوت اكرم وهو بيزعق باسمه
لانهم كانو قريبين منه
رجالة اكرم كانو بيجروا وراهم
لانهم شافوعم
سوسن كانت بتلف تشوفهم لقتهم بيجروا وراهم وصوت ضر*ب الن*ار اشتغل عليهم
فارس طلع سلا*حو وفضلو يضر*بوا عل بعض
فارس صا*ب ال كانو ورا واخد سوسن وجريو في مكان فارس كان عارف مخبؤ كويس اوي
فارس راح بيت بعيد واستخبي فيه هو وسوسن
سوسن برعب… ده اكيد مش هيهدا غي مايلقينا ويمو*تنا
فارس…. اخرسي خليني افكر كيف هنطلع من المصيبه دي وقعد يفكر
❤❤❤❤❤❤
طلع الصبح اخيراا
كان الكل بيدربوا عشان خلاص المنافسه بكرا كان التدريب الاخير ليهم
ليل… ياعجاب… برافو لو فضلتو كدا اكيد هنفوز
وبصت عل ريناد
… ريناد مالك شكلك مانمتيش
ريناد كان باين عليها الارهاق… كنت تعبانه شويه وبصت عل ادهم ال بصلها
غزل… بقلق… تعبانه مالك
ريناد… متخفوش ياجماعه دور برد
قدر بقلق… دور برد ايه انتي متغيره اوي
اميره… ريناد تعالي نروح المستشفى نشوف مالك
ريناد بتوتر..وخوف. مستشفى لا
دياب بستغراب… لا ليه
اريان… اه لا ليه ادام تعبانه كدا
ريناد بصت عل ادهم برجاء انه هو يتكلم ينقذها من الموقف دا..
ادهم…بلاش اساله كتير ادام هيا كويسه خلاص
ريان… بس ياكابتن
ادهم… هيا اكيد هتاخد علاج وهتبقي كويسه صح يا ريناد
ريناد… اممم وهزت راسها
دياب بص عليهم بشك
في سره… اكيد مخبين حاجه بس ابه هيا الحاجه دي مش خابر
ليل… ادام تعبانه ارتاحي
ريناد… لا انا تمام وقدره اكمل
ليل… متاكده
ريناد… اه
ادهم… يلا الكل يرجع للتدريب تاني
الكل رجعز يتدربو تاني
كان اليوم كلو تدريب ليهم
ادهم مكلمش ريناد فيه خالص
❤❤❤❤❤
اليوم عده عادي رجاله اكرم كانو قالبين الدنيا غليهم وبس
بدر وراغب كانو بيدوروا معاهم عليهم
فارس… رن عل حد
… عاوزها تكون عندي هنا
… تمام
فارس قفل
سوسن… في ايه
فارس بشر… مفتاح نجاتنا
سوسن… مين
فارس ببتسمه شر… شويه وتيجي وتعرفي
سوسن بصلتلو بشك
شويه والراجل بتاع فارس جاب بنت
سوسن قامت بصدمه لما شافتها وبصت عل فارس
فارس كان قاعد والابتسامه عل وشه
… اهلا
سوسن بصدمه…. جبتها ازاي دي اكيد كان عليها حراسه عاليه
فارس… ببتسمه… قدرات هههه
البنت كانت بتعيط وخايفه
فارس فجاء لقه اكرم ورجالتو محاوطه المكان كلو
ففارس بصدمه… قام وقف وبص عل سوسن ال كانت مرعوبه واستخبت ورا ضهروا
اكرم ببتسمه شر… شوفت قولتلك هجيبك
بدر راح لسوسن المصدومه ومرعوبه… وشدها من شعرها…
سوسن بوجع… اااه
بدر بشر… انتي طا لق بتلاته
سوسن كانت مصدومه
اكرم قرب من فارس ووقف قدامه… اهلا بصحبي القديم ولله وليك وح*شه ياجدع
فارس كان خايف بس اتظاهر القوه… وليك انت كمان وكمل بستفزاز… ولله وفكرتني بايامنا الجميله مع بعض وبلاخص اني اخدتها منك وقدام عينك فاكر ياصحبي
اكرم افتكر
ــــــــــــــــــــفلاش
اكرم كان مر*بوط وبيصرخ بوجع… ابعد عنها يافارس
فارس كان بيغ*تصب امينه قدام عين اكرم
امينه كانت بتقاومه بس كانو كتير عليها مكتفينها
اكرم بغضب…. فاااااارررسسس ابعد عنهاااا
ولله لمو*تك يافارس بابشع الطرق
فارس كان بيزيد اكتر قام من عليها وبصلو بخبث وضحك… هتمو*تني بابشع الطرق صح وانت مربوط كدا دانت حتي مش قادر تفك نفسك ههههه
جات بنت وحطت ايدها عل كتف فارس بخبث… صح ياكرومتي ايه عجبك فيها عشان اله*يجان دا كلو وبعدين مش فارس صحبك سيبه يستمتع
اكرم بشر… غد*رتي بصحبتك وسلمتيها ليه مش هر*حمكم كلكم
سوسن بضحك… وبصت عليه…. وحطت ايديها عل وشه بس هو بعد وشه بغضب….
سوسن… ليه كدا ياكرمتي
ااكرم بغضب… اني مش كرومتي امينهههههه
فارس رجع تاني لامينه وواكرم كان في حاله هي*جان وحس انه عاجز مش عارف ينقذ حبيبتو ومراتو من ايدين فارس وغيرو
لحد ما امينه فقدت الوعي
فارس… بجد مراتك جاجامده هههههههه
اكرم بعجز… امينه ردي عليا ردي علياااااا بصريخ
ــــــــــــــباااك
اكرم مستحملش ونزل ضر*ب في فارس
بدر وراغب شالو من عل فارس
اكرم… اني وعدتك زمان اني همو*تكم بابشع الطرق وهتشوف الماضي بيكرر قدامك يافارس
فارس كان بياخد نفسو بالعافيه
… ق قصدك ايه
اكرم لرجالتو… سوسن قدامكم اهي اعملو فيها ال انتو عاوزينو
سوسن بصدمه.. لا
وخوف… لالالال اكرم مش تخليهم يعملو فيا كدا
اكرم… لاع هيعملو
رجالتو هج*مو عليها
كانو بياكلو فيها كدا وهيا بتصرخ وبتستنجد باي حد انه يلحقها بس مين ال هيلحقها
بدر لف وشه الناحيه التانيه بعيد عنها وراغب برضو
لقيو رجاله اكرم جابين بنت كمان
راغب بصلها بصدمه
اكرم بص ورا لقه البنت ورجالتو مسكنها وهيا مرعوبه
اكرم بشر وضحك… الحفله دي كانت ناقصكي
البنت برعب وهيا شايفه وضع سوسن…
راغب بصدمه… جايبها ليه هنا
اكرم بشر… كل ال كانو السبب في مو*ت مراتي مش هرحمو ابدا
البنت بخوف… راغب الحقني اني مليش زنب هو هو فارس ال كان السبب
راغب بقوه وجمود… وانتي خو*نتي صحبتك زيك زي سوسن بلظبط
البنت… بصدمه…. راغب انا غنوه حبيبتك
راغب… غنوه حبيبتي ما*تت من زمان
اكرم… يارجاله… في واحده كمان ال حابب يشارك فيها
رجالتو سابو سوسن وراحو لغنوه كانت صريخه معبي المكان
سوسن لقت مسد*س مرمي عل الارض مسكتو وض*رب ط* لقه جات في وووو
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني)