روايات

رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني الفصل التاسع عشر 19 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني الفصل التاسع عشر 19 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني الجزء التاسع عشر

رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني البارت التاسع عشر

العنيدة والشرس الجزء الثاني
العنيدة والشرس الجزء الثاني

رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني الحلقة التاسعة عشر

راغب وصل وانصدم لما لقي باب اللبيت مفتوح
خبط ودخل لقي اكن في اعصار كان في البيت كل حاجه متك*سره دخل يدور زي المجنون وينادي عليها برعب
نزل جري علي تحت ولقي البواب
راغب برعب… الانسه ليل فين
البواب بتوتر… مفيش حد بالاسم دا هنا
راغب بغضب مسكو من هدومه… ليل فين
البواب… بخوف… معرفش
راغب… بغضب… بق ماتعرفش وضربه مع رقبتو خاله يفقد الوعي
راغب بغضب… انا هعرف ليل فين ياولاد 🐕
رن علي ادهم
ادهم كان نايم صحي عل صوت الفون بتاعو
ادهم بنوم… الو
راغب بخوف… ادهم ليل اتخ*طفت
ادهم قام بخضه… نعم وعرفت ازاي
ريناد صحت لما هو قام… في ايه
راغب حكا ليه اللي حصل كلو
ادهم بخوف… انت باريس طيب انا هحجز علي اول طياره وجاي ليك سلام
راغب… سلام وقفل
ريناد بخوف… راغب مالو
ادهم قام بسرعه عشان يدخل الحمام… ليل اتخطفت
ريناد بشهقه وخوف… ايه ازاي
ادهم… مش عارف ودخل الحمام
بعد شويه خرج ولبس هدومه
ريناد… انا هاجي مغاك
ادهم برفض.. لا طبعا
ريناد بعند… هاجي يعني هاجي
ادهم بغضب… واني قولت لا خلصنا كان بيحط هدومه في شنطه السفر
مسك فون ورن علي المطار وحجز اول طياره
ريناد وقفت قدام الباب بمنع… مش هتخرجلي علي رجلك
ادهم مسح علي وشه بغضب… ريناد مش وقت عند ليل فعلا في خ: طر
ريناد… بدموع… مانا لو فضلت هنا مش هبقي مطمنه عليكم خدني مغاك ونبي
ادهم خضنها وقالها… انا اسف
ريناد… بستغراب… علي ايه ااه
صرخت لما ادهم اتكا علي عرق في رقبتها خالها اغمي عليها
ادهم… مش قدامي غير الحل دا وشال ريناد حطها علي السرير وبس راسها ومشي
ريناد فضلت نايمه
❤❤❤❤
تحت كان الكل بيفطروا
لقيو ادهم نازل وفي ايدوا شنطه السفر
اسماء بخوف… رايح فين
ادهم… مسافر
دياب… ليه
ادهم… عندي شغل ولازم اكون هناك ضروري
اسماء بدموع… انت قبل سابق قولت انك عندك شغل ومرجعتش بعدها لاع مش هسيبك تخرج من اهنه
ادهم بحنيه راح باس راسها… ولله راجع بس لازم اكون هناك ضروري
عليا… ازاي ريناد سابتك تخرج اكده
ادهم بص علي اوضته… خالو بالكم منها لحد مارجع
اسماء بدموع… ياسين كلم ولدك
ياسين… ولدك راجل مايتخفش عليه
ادهم… ابوي معاه حق
دياب… مسافر فين
ادهم بتنهيده…. باريس
اسماء بدموع… يبقي ماتنش راجع
وقعدت تعيط عليا اخدتها في حضنها
دياب بستغراب… شغل ايه اللي هناك
ادهم… ليل ليل اتخطفت
الكل بصو لبعض بصدمه
ياسين… كيف ياولد
ادهم… راغب في باريس وعرف انها اتخطفت ولازم اكون معاه عشان انا اللي عارف باريس وهو مايعرفش دلوق انتو عرفتو كل حاجه ينفع اسافر بق
دياب… استني جاي معاك وطلع يجهز نفسو ومستناش حتي يسمع رد ادهم
بعد ساعات كانو في باريس
❤❤❤❤
عند غزل صحيت من النوم علي خبط الباب
فتحت عيونه وقامت تفتح
غزل… نعم
واحد من الخدم اللي في الفندق
… انسه مستر رامي بعتلك الفطار
غزل ببتسمه… ميرسي
الراجل مشي وغزل مسكت فونها ورنت عليه
رامي رد بسرعه… بحب… صباح الورد
غزل بكسوف… صباح الخير
شكرا علي الفطار
رامي… بحب… ازعل كدا واجيب ناس تزعل متقوليش كده ياقلبي
غزل… فطرت
رامي…. ببشرب قهوه علي الشط انزلي نفطر سوي ولا اطلعلك انا
غزل… قهوه علي الريق كدا مش هتبطل عادتك دي
رامي بحب… لسا ماجتش اللي تخليني ابطلها
غزل بغيظ… يعني هتبطلها عشانها ولا عشان صحتك
رامي بحب… لاع طبعا عشانها
غزل… اقفل اقفل وقفلت
رامي بص علي الفون وقعد يضحك… مجنونه
فطروا ونزلو عشان يروحو الاجتماع
كان الاجتماع بيضم عدد كبير من رجال الاعمال
وطبعا شركه جون كان جون مش قادر يقعد من كتر الوجع ورامي كان كل شويه يبص عليه ويضحك وفي سره… تستاهل احسن
غزل كانت بصمه بالعشره ان اللي ورا وجع جون هو رامي وكانت بتبص عليه بغيظ
الاجتماع خلص
جون بتعب… اه مش عنت قادر
غزل بخوف… تعبان اوي
جون… اوي
جون بصوت واطي… منه لله اللي كان السبب
غزل بهمس… اسكت بدل مايكمل عليك
جون خاف
رامي كان سامعهم وبص لجون بصه خاله ارتعب
جون كان هسند علي غزل عشان يعرف يمشي لانه مش ققادر يمشي رامي مسك ايدوا بقوه خاله صرخ
… بغضب… تعال واني اسندك ومسك ايدوا وحطها علي كتفه وبقي يمشي بجون بسرعه
جون مكنش خلاص قادر
جون بتعب… خلاص انا بقيت كويس تقدر تمشي انت
رامي… تمام وسابه ومشي وجون كمل لحد اوضته بتعب
رامي… لقي غزل في وشه ووقفه بتبص عليه بغيظ
غزل بغيظ… عجبك اللي مهببه دا
رامي بتصنع الصدمه… اني عملت ايه
غزل بغيظ… ررامي انت عارف كويس
رامي… اللهي ينط*ص جون في نظره لو اعرف غزل بغيظ.. عملت في جون ايه بليل يامفتري
رامي… بتصنع الحزن… الله يسمحك عشان تعرفي اني راجل محترم مش هتكلم معاكي وسابها ومشي وهي كانت هتو*لع من كتر الغيظ ومن جنانه
رامي كان ماشي وفرحان
❤❤❤❤
في باريس
ادهم ودياب وصلو
وراحو علي بيت ليل علي طول
ادهم اتصل بشباب عشان لوحد عارف مكان ليل وكلهم راحو ليه
اريان بخوف… فين ليل ومين اللي قدر يعمل كدا
ريان بغضب… لو مس شعره منها همو*ته
عمار… فين البواب
راغب… جوه
الشباب كانو اخدوه المقر بتاع التدريب بتاعهم
دياب بغضب… جاب جردل مايه ودلقو فوقه خاله فاق مخضوض
البواب… انا فين
ادهم بغضب… في جه*نم لو ماتكلمتش
البواب بخوف… انا معرفش حاجه
راغب مسكو من شعروا بغضب وكان بيدور في راسو… لو ماتكلمش راسك هق*تمها ليك
البواب بخوف شديد… خلاص هتكلم
عمار بغضب… انطق ليل فين
البواب بخوف… ليل جهم ناس وحاول يخ*طفوها ولما هيا حاولت تهرب منهم خدروها وخدوها
دياب… ومين الناس دول
البواب… مافيا
الكل كانو مصدومين… مافيا
الراجل… اه بس. معرفش خدوها علي فين
راغب… بخوف… ايه علاقه ليل بالمافيا
ادهم…. عرفت ليل فين
اريان… ازاي وفين
ادهم بغضب… اللي خط*ف ليل مش حد غريب اللي خط*فها بيكون ابوها
الكل… ايه
ادهم بغضب… لازم ننقذها بسرعه
ريان… ابوها يخ*طفها ليه
ادهم… ابوها اكبر تاجر اعضاء في اوروبا كلها ورجال المافيا كلهم تحت طوعو وحتي هو اللي كان اللسبب في ق*تل اخوات ليل عشان يبيع اعضاءهم
الكل كانو مصدومين
دياب بصدمه… وانت عرفت ازاي
ادهم بغضب وافتكر
ـــــــــــــــــــفلاش

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى