روايات

رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني الفصل الحادي عشر 11 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني الفصل الحادي عشر 11 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني الجزء الحادي عشر

رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني البارت الحادي عشر

العنيدة والشرس الجزء الثاني
العنيدة والشرس الجزء الثاني

رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني الحلقة الحادية عشر

الكل خرجو وانصدموا
ريناد بصدمه… ليل بتتخانق مع اخوي
ليل بغضب… انت متخ*لف بجد
راغب بغضب اكبر… اتحشمي يامرا
ريناد جريت عليهم بخوف
… اهدوا ياجماعه كدا وصلو علي النبي كدا
الكل… عليه افضل الصلاة والسلام
ليل بغضب… اعتذر مني وحالا
ريناد كانت واقفه في النص بينهم بصت عليها بصدمه وخوف
راغب شد ريناد من دراعها وبعدها ووقف قدام ليل ببرود… سمعيني كنتي بتقولي ايه
ليل بقوه… بقولك اعتذر مني وحالا
راغب حط طرف مناخيروا… تمام
ريناد وعليا بصو ليها بصدمه وخوف لانهم عارفين راغب كويس اوي
راغب قرب ليل ليه وبس*ها قدامهم كلهم
ليل كانت مصدومه
راغب بعد عنها وهو بيبتسم بخبث… عجبك اعتذاري ولا اعتذر كمان
ليل كانت فاتحه عيونها وبقها من الصدمه ومش قادره تنطق حرف واحد
راغب بصلها وضحك ودخل جوه سلم علي الكل
ليل دخلت ورا بغيظ وغضب
عليا بهمس.. دي شكله هيبقي يوم منيل علي دماغها انهارده
ريناد هزت راسها بمعني اه ودخلت جري علي جوه
البنات كانو مصدومين من جراتو وانه عمل كدا في ليل وليل متكلمتش
جوه
❤❤❤❤
عند فارس صحي بغضب
لما لق نفسه في حضن سميره
قام بغضب… انتي بتعملي ايه اهنه اطلعي بره
سميره صحيت بحضه منه… في ايه
فارس… بغضب… انتي لسا هتحكي ومسكها من ايديها بقوه وخرجها بره اوضته
وقفل الباب في وشها بغضب وسند راسو علي الباب وافتكر ريناد وقعد يعيط تاني
بره.
سميره كانت بتعيط عشانه
بدر كان واقف ومستمتع راح عندها واتصنع الخوف
… في ايه بتعيطي ليه
سميره مسحت دموعها… مفيش وسابتو ونزلت
بدر ابتسم لما سمع صوت فارس وهو بيعيط
وفي سره… اني مخدتش حبيبتي يبقي محدش ياخد حبيبتو هههه
سميره كانت قاعده سرحانه
هارون… مالك يا سميره
سميره فاقت… مليش بس بفكر في فارس
هارون بستغراب… مالو فارس
سميره بحزن… مفكرني اني السبب في عدم جوزوا من ريناد
هارون بتنهيده… ده النصيب وبعدين هيا اختو واحنا الي غلطنا لما بنينا في دماغو انها بتاعتو
سميره بحزن… مش قادره اشوفوا اكده
محمود بحزن… لازم يستحمل عشان ينسي
سميره بدموع… يارب هونها علي قلب ولدي
محمود اخدها في حضنه
بدر كان واقف فوق وبيبص عليهم بسخريه
❤❤❤❤❤
جوه عند راغب
راغب كان قاعد معاهم وليل كانت غضبانه بس فكرتلو في فكره وابتسمت بشر
ليل قعدت قصاده وهيا بتبتسم بخبث
شويه والعصير جه
ياسين… اتفضل ياولدي البيت بيتك
راغب… شكرا ياعمي
وواخد العصير وشرب منه بس فجاء حس بطعم حاجه حاره
وبص علي ليل لقها بتبتسم
راغب شرب العصير كلو ومابينش ليها انها انتصرت عليه
ليل كانت مستغربه انه هو بيشرب عادي
راغب قعد يهزر مع دياب وادهم
شويه وراغب مشي
ريناد بتنهيده… الحمدلله انها عدت علي خير
عليا… معاكي حق اني كنت خايفه عليها قوي منه
ادهم… ريناد تعالي عاوزك
ريناد قامت معاه
قدر… هو مين دا
دياب… راغب اخو ريناد
لمياء باعجاب… بس باين عليه جرئي اوي
اميره… فعلا بس اكيد ليل مش هتسكت
عليا… بخوف… وراغب مش سهل عشان اكده خايفه عليها منه
لمياء… لدرجه دي هو شرس
دياب… اكتر من اكده كمان
اميره بخوف… يعني ليل في ورطه
عليا هزت راسها بمعني اه
قدر بخوف… بس برصو ليل مش ساهله
❤❤❤❤
عند ادهم اخد ريناد وراحو اوضتهم
ادهم اول مدخلو قفل الباب
… وحشتيني
ريناد بضحك… امتي دا بقا
ادهم… كل ثانيه وكل دقيقه وكل ساعه وحشني فيهم
ريناد بحب… وانت وحشتني
ادهم بخبث… وقرب منها وبعدين
❤❤❤❤❤
بليل
كانو البنات في اوضهم لقو الي بيدخلة من الشبابيك
قدر بخوف ومسكت سكي🔪نه.. مين
دخل من الشباك وهيا هجمت عليه
ريان… يابت المجانين ايه دا ومسك ايديها
قدر بغيظ… بتعمل ايه هنا
ريان.. ايه جيت اشوفك وحشتيني
قدر… سابت السك🔪ينه من ايديها
… يعني مخاطر بحياتك عشاني
افرض كنت ضر*بتك
ريان قرب منها… عارف انك مش هتقدري وبس*ها
قدر بصدمه… ايه الي هببتو دا
ريان… بحب… ايه عملت ايه عملت كدا ورجع بسها تاني
قدر… المره دي استسلمت ليه
❤❤❤❤❤
عند لمياء
كانت نايمه دخل وحسس علي شعرها
لمياء لوت ايدوا ورا ظهروا
عمار بوجع… اه يابت سيبي ايدي
لمياء… عمار بتعمل ايه في وقت زي دا
عمار مسك ايدوا… جيت اشوفك
لمياء… روح ياعمار لحد يجي يشوفك هنا
عمار… عاوزني اروح
لمياء.. اه طبعا
عمار… بخبث… همشي بس عاوز بو*سه
لمياء فتحت عيونها بصدمه… ايه
عمار بتصنع البراءه… بوسه والا مش همشي ونام علي السرير
لمياء بصتلو بغيظ وبعدين… ماشي بوسه واحده بس وتمشي وعد
عمار بفرحه.. وعد وقرب منها وبس*ها
❤❤❤❤❤
عند اميره كانت بتلعب في الفون بتاعها
لحد مالقتو في وشها
اميره… اريان
اريان… اه وحضنها
اميره… بخوف… انت ايدك تلج كدا ليه
اريان… عادي الجو سقعه بره
اميره… مسكت ايدوا وبستها… ها كدا لسا بردان
اريان بحب بسها هيا
اميره اتوجوبت معاه
لحد مادخل شخص…. بغضب… بتعمل ايه ياولد
اميره واريان بصو لبعض بخوف

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية العنيدة والشرس الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى