روايات

رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث الفصل الثامن 8 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث الفصل الثامن 8 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث الجزء الثامن

رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث البارت الثامن

العنيدة والشرس الجزء الثالث
العنيدة والشرس الجزء الثالث

رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث الحلقة الثامنة

꧁❤نبدا بسم الله الرحمن الرحيم ❤꧂
ديب في عربيتو كان متعصب اوي
رن عليه حد
ديب استغرب من الرقم ورد
… الو
… مرحبا ايها الشرس الصغير
ديب… مين معايا
… انت لا تعلم من انا لكن انا اعلمك جيدا واعلم مايدور في ذهنك حاليا
ديب بضيق… وايه اللي بيدور في ذهني حاليا ياظريف
… هههه وكمل بشر… الانتقام
ديب… انصدم… في سره… عرف ازاي
… هههه لقد صمت ايه الشرس الصغير انا اسعي ايضا للانتقام وكما يقول المثل عدو العدو صديق
ديب بغضب…. مخفي…. مين تقصد
…بشر…. فهد ادهم الصياد
ديب انصدم اكتر… فهد
… اجل عزيزي فهد لا تعلم كم اكر*هه ذلك الفهد الصغير
ديب..بغموض…. وانت بقا جاي تعمل معايا ديلر علي فهد صح
… اجل وانا اعلم كم انت تكر*ه لانها اذي اختك ويجب الانتقام منه
ديب… وانت هتستفاد ايه
… سوف استفاد كثير واولهم الق*ضاء علي الفهد
ديب… وفهد عامل ليك ايه عشان مدايق منه اوي كدا
…. سر قديم لايعمله احد غيري انا وهو
ديب… بشك… وايه هو السر دا
… هههه ليس هذا موعد كشفه انتظر وانا سوف اتي الي بلدكم واكشف كل شي لكن اهم شيء انت معي
ديب بشر… معاك
…. لقد اتفقنا سلام
ديب قفل الفون وبص عليه بصدمه
وبعدين ابتسم بشر
❤❤❤❤❤❤
عند تارا
… انا
تارا… خالد
خالد… اه ياقلبي
تارا بغضب… اطلع بره
خالد حاول يمسك ايديها تارا نطرت ايدوا
بغضب
الدكتور مسك خالد وحاول يطلعو بره
خالد زق الدكتور واتكلم بغضب…. انت اتجننت انت تعرف انا مين
الدكتور بغضب… مش عاوز اعرف انت مين ويلا بره بدل ماانادي الامن يجو يطلعوك بره
خالد بغضب…. وانت بقا اللي هتطلعني انا بمكالمه مني اقعدكم كلكم في بيتكم
واقفلها ليكم
الدكتور… وانا مابتههدش بره
خالد طلع وهو غضبان 😡
تارا قعدا تعيط والدكتور قعد جانبها وحاول يهديها
❤❤❤❤❤❤
عند تاليا طلعت لتارا ولقتها قاعده ومعاها الدكتور
تاليا… بحنيه… عامله ايه
تارا… بتعب… الحمدلله
تاليا لقت الدكتور بيبص عليها بحب اديقت
… دكتور تارا تبقي اختي ومرات اخويا
الدكتور انعدل وبصلها بصدمه… متجوزه
تارا استغربت ردت فعله
… اه
الدكتور باحراج… الف سلامه وسابهم وخرج
تالبا… يلا عشان تجهزك ونمشي
تارا هزت راسها وتاليا ساعدتها
❤❤❤❤❤❤
عند ادهم وقف مصدوم 😳
لما شاف خالد خارج من المستشفى
ادهم… ابن الزناتي بيعمل ايه هنا تارا وطلع جري ليهم
لق تاليا وتارا خارجين راح عند تارا وشالها ونزل بيها بس ماسللهاش عن حاجه
❤❤❤❤❤❤
فهد هقولك
ـ
انا وتارا اتفقنا اننا نعمل نفسنا مجبورين علي الجواز عشان السر مايتفضحش
عليا… سر ايه
فهد بحزن، ــــــــــــــــفلاش
خالد بغضب… ابعد عنها احسن مانسفك من علي وش الارض
فهد بهدوء… انا مابتهدددش يابن الزناتي
خالد…. تارا بتعتي يافهد بتعتي وبس
وهعرف اخدها منك كويس اوي وهيبقي قدامك
فهد… اعلي ما في خيلك اركبو
خالد مشي وكلم تارا ووقال ليها ان فهد تعبان اوي وهو عنده
تارا راحت عشان تتطمن علي فهد بس انصدمت لما لقت خالد لوحدوا وفهد مش موجود
تارا بستغراب… فين فهد
خالد… هههههه فهد مش هنا
تارا بغضب… امال كدبت عليا ليه
خالد بمكر وخبث… عشان اوريكي دا وشغل فديو لجر*يمه ق*تل واللي بيق*تل هو فهد
تارا بصدمه ودموع… مستحيل فهد يعمل كدا لالالا
وجريت علي بره
خالد ببتسمه شر… اخدتها يافهد هههههه
، ــــــــــــــــــبااك
عليا كانت مصدومه
وبعدتت فهد من حضنها… ق*تل
فهد بدموع… اه
عليا بدموع… عشان اكده بتي قالت ليك انها حامل عشان تبعد عنها
فهد… هز راسو بمعني اه
عليا… قت*لت مين
فهد بحزن ووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى