روايات

رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث الفصل السابع 7 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث الفصل السابع 7 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث الجزء السابع

رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث البارت السابع

العنيدة والشرس الجزء الثالث
العنيدة والشرس الجزء الثالث

رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث الحلقة السابعة

꧁❤نبدا بسم الله الرحمن الرحيم ❤꧂
تارا… جابت المشر*ط وخلاص هتق*طع شراينها
الباب اتفتح ودخل منه الدكتور بصلها بصدمه
جري عليها واخدوا منها
الدكتور بزعيق… ايه اللي انتي كنت بتهببه دا
تارا كانت بتبص في الارض وبتعيط
الدكتور بهدوء… مش عارفه انه حرام ليه تعملي كدا
تارا بدموع… ووجع… مش لازم افضل عايشه كل اللي بحبهم بيخنوني
الدكتور… ليه
تارا… عشان انا وح*شه محدش بيحبني
الدكتور قعد جانبها واتكلم بهدوء وراحه اول مره يحسها مع مريضه عندو هو كان مستغرب ليه الراحه دي… لا انتي مش وح*شه بالعكس انتي جميله جدا كمان واللي بيخونك دا خانك عشان هو مايستاهلكيش ولا يستاهل دمعه من عينك
تارا مسحت دموعها… بس انا بحبه اوى
الدكتور بضيق… بتحبيه مين دا
… انا
❤❤❤❤❤
عند ديب كان هيتجنن وكل شويه يخبط في الحيطه بغضب
تاليا راحت عندو بحنيه وخوف… ديب اكيد هتبقي كويسه اهدي
ديب بزعيق وغضب… كلو بسبب اخوكي كلو بسببو لو تارا جري ليها حاجه مش هرحمه ابدا
تاليا بخوف… ايه الكلام اللي بتقولوا دا وفهد مالو
ديب بزغيق اكتر…. مالو ونص كمان ماكل اللي اختي فيه دا بسببه هو مش هخليها تفضل علي ذمته ثانيه واخده كمان خليه يروح لمراتو وابنه اللي جاي في الطريق اما تارا ينسها خالص
تاليا…. بهدوء… ديب اهدي ها نطمن علي تارا الاول وبعدين نتكلم
ديب… نتكلم في ايه ها انا اخدت قراري فهد وتارا مستحيل يتجمعو تاني
تاليا بخوف… بابا اتكلم معاه
دياب بهدوء… ديب معاه حق
الكل بصلو بصدمه
ادهم بغضب… معاه حق ازاي ها قولي هيا دي حياتو عشان يتحكم فيها دي حياه تارا وفهد بس وهما اللي القرار يرجع ليهم هما وبس
لانا كانت قاعده ومبسوطه وهيا شايفهم بيتفككو قدامها
عليا…. ادهم معاه حق يادياب ملناش اننا ناخد عنهم القرار
ريناد راحت ووقفت قدام لانا وجيتها من شعرها
لانا صوتت
الكل جري عليهم بيحوشو لانا من تحت ايد ريناد بس مش عارفين
ادهم شال ريناد من وسطها وبعدها عنها
ريناد كانت بترفص وبتزعق… ابعدي عني خليني اربيها كلو بسببها هيا ولادي بيتفرقو عن بعض من تحت راسها ابعدوا عني
مش عارفه جات لينا من انهي دا*هيه دي سبني اخ*لص عليها ام اربع واربعين دي
ادهم بغضب… اهدي بقا كل واحد بزعق ويتخانق ويتحكم في حياة غيرو وخلاص المهم انه يرضي غروره وناسين البت اللي فوق دي
كلهم سكتو وريناد هديت
ادهم ساب ريناد وطلع علي فوق عشان يشوف تارا بس وقف وانصدم من اللي شافه
❤❤❤❤❤
ريناد بغضب… حسابنا لسا مخلصش يا لانا وسابتها ومشيت الكل بصو علي لانا بغضب وسابوها وطلعو
لانا ابتسمت عليهم بانتصار وعدت هدومها وشعرها
وطلعت فونها وكلمت حد
… الو
لانا بنتصار… خطتنا بتنجح ولاد الصياد دلوقتي هيق*تلو في بعض
… هههههه ودا الللي انا عاوزه عاوز ولاد الصياد ميبقاش ليهم اثر في الوجود وامبرطوريه الصياد تتن*هدم
لانا ابتسمت…. هيحصل ودلوقتي دورك انت
… فعلا لازم اظهر عشان كدا بقا كتير اوي
لانا… سلام
… سلام وقفل معاها وبص للفون بنتصار… قريب اوي ياولاد الصياد هد*مركم
ههههههههه
❤❤❤❤❤❤
عليا كانت طالعه تشوف تارا بس وقفت لما لقتو قاعد في الارض وبيعيط
راحت عليه بحوف… مالك يا حبيبي
فهد اترمي في حضنها….. وفضل يعيط…. دمر*ت كل حاجه
عليا… اخدتو في حضنها وملست علي شعره…. ليه بتقول اكده
فهد بدموع… تارا هتروح مني مش هتسمحني ابدا
عليا بعدم فهم… ليه
فهد مسح دموعه…. تارا كانت حامل او اقصد كانت عامله ليا اختبار وانا فشلت فيه
عليا بصدمه… وليه تارا تعمل اكده
فهد هقولك
ـــــــــــــــــــــفلاش
❤❤❤❤❤
ديب خرج بره وتاليا ورا
تاليا… ديب
ديب وقف ولف ليها بجمود… نعم
تاليا بستغراب… ليه بتعملي كدا
ديب بجمود… دا اللي لازم تتعملو بيه من هنا ورايح انتي واخوكي
تاليا بصدمه… طيب انا زنبي ايه
ديب بشر… ذنبك انه اخوكي واخوكي دا انا هن*سفو من علي الارض كدا نس*ف
تاليا بصدمه وخوف… ايه
ديب بجمود… اللي سمعتيه وسابها وركب عربيتو ومشي
تاليا كانت واقفه تايهه مش عارفه تعمل ايه
❤❤❤❤❤❤
في بيت المحمدي
كان في بنت بتجهز عشان تروح شغلها
ليل بحب… صباح الخير
البنت… بحب… صباح الورد علي احلي عيون
ليل… قدامك كتير ولا خلصتي عشان بابا مستنيكي تحت وانتي اخرتيه
البنت بصت علي الساعه وجريت علي تحت…. هاخد مخ*لفه انهارده
ليل بخوف وضحك… حاسبي لتق*عي مجنونه
راغب كان كل شويه يبص علي الساعه بضيق…. اوووووووووووووووووووف
البنت نزلت جري غلي تحت… اسفه ياكبير علي التاخير
راغب سابها وركب العربيه وهيا بالادب ولاحترام ركبت جانبه والعربيه طلعت علي شركتهم
❤❤❤❤❤❤
في نفس البيت
كانت في بنت نايمه
غزل بصويت منها…. قومي ابت بقا
البنت مردتش لانها كانت في سابع نومه
ليل… جات علي صوتهم… في ايه متعصبه ليه
غزل… بغضب… بصحي القت…يل دا بقلي اكتر من ساعه ومش راضيه تصحه
ليل بضحك… بعد الشر عليها ماتقوليش كدا تاني عليها بصي روحي انتي وانا هصحيها
غزل بنفخ… لما انشوف اخرتها
غزل نزلت وليل قرصت البنت من خدها
…. قومي عارفه انك صاحيه
البنت فتحت عين وبعدين التانيه وبصت علي غزل لقتها مش موجوده
البنت براحه.. الحمدلله
ليل بضحك… لازم البلد كلها تسمع صوتنا يعني
البنت… بضيق… ماهيا اللي بتصحيني بدري اعمل ايه هو انا هروح ابيع لبن
ليل بضحك… طيب يلا قومي عشان نفطر سوي ولا غزل هتنفخنا احنا الاتنين
البنت ضحكت وقامت دخلت الحمام وجهزت ونزلو سوي
فزل بضيق…. نفسي اعرف بتصحكي ازاي
البنت بستفزاز… بتصحيني بفراخ بانيه ههههه
غزل بصتلها بضيق وسكتت
… بتفطروا من غيري
الكل بصدمه… انت وووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى