روايات

رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث الفصل الثالث عشر 13 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث الفصل الثالث عشر 13 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث الجزء الثالث عشر

رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث البارت الثالث عشر

العنيدة والشرس الجزء الثالث
العنيدة والشرس الجزء الثالث

رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث الحلقة الثالثة عشر

꧁😍نبدا بسم الله الرحمن الرحيم 😍꧂
ديب بندم… اه
تاليا رجعت خطوه لورا بصدمه
دياب بغضب… انت بتقول ايه
لانا بسخريه… الحقيقه ياعمو
وبعدين كل اللي هنا رجالة ديب
ادهم بصدمه… رجاله ديب ازاي دول رجالة المقنع
لانا بزغيق…. اقول ياديب ولل انت تقول
عليا…. يقول ايه
لانا… يقول انه هو اللي كان مخطط انه يق*تل فهد وان كل البلا*وي اللي بتحصل معاكم دي هو سببها
الكل كانو مصدومين
تاليا صقفت لديب بدموع…. برافو برافو بجد وسابتهم وطلعت علي اوضتها
فضلت تعيط
❤❤❤❤❤
تحت
❤❤❤❤
دياب لف ديب ليه وهب قلم نزل علي وشه
ديب كان مصدوم 😳
دياب بغضب….. كنت عاوز تق*تل اخوك ليه الكر*ه ده كلو
ديب بغضب… اااه كنت عاوز اقت*لو لان تاليا بتحبه اكتر مني
اخد مكان في قلب تاليا
ريناد بصدمه…. انت مش طبيعي ابدا دا اخوها
ديب… بندم… فعلا اخوها بس بتخبه وبيشاركني في قلبها
ادهم بسخريه…. تاليا بتحب الكل علي كدا هتق*تل كل حد هيا بتحبه
ديب بجنون…. ااااه كل حد هيشاركني في قلبها هخ*لص عليه مين كان
عليا بغضب…. نسيت انه جوز اختك واختك بتحبه ليه تك*سر بينهم وتسلط واحده تخرب بينهم وكانت بتبص علي لانا بقرف
ديب …بندم… انا فعلا عملت كدا بس ولله ماكان قصدي اني اذيه انا كان قصدي اقرص ليه ودانه بس
دياب بزعيق…. تاااليااا
تاليا سمعت صوته ونزلت
تاليا كانت بتبص علي دياب ومابصتش علي ديب
… نعم ياعمو
دياب بقوه وجمود…. انتي لسا عاوزه ديب
تاليا بقوه…. وبصت في عيونه المصدومه وبتترجاها…. لا
دياب بقوه…. طل*قها
ديب بجنون… مستحيل
دياب مسكو من هدومه…. لا هط*لقها
ديب زق ابوه وراح لتاليا بجنون ودموع…. لي لي مش تعملي فيا كدا
ادهم مسك دياب
ادهم بغضب…. انت ياغبي
ديب مهتمش وكمل… لي لي انا بحبك مش تعملي فيا كدا قولي ليهم انك بتحبيني
ديب كان مسك ايدها وبيترجها
تاليا زقت ايدوا من علي اديها بقوه وقرف… وانا مش بحبك انا ازاي قلبي نبض ليك وانت بالقرف دا كلو ازاي مكنتش شايفاك
ديب بندم ودموع… لي لي انت معملتش كل دا غير عشانك انتي وبس
ادهم المره دي هو اللي مسك ديب من ليقت قميصو وسحبو لبره
ديب كان بيزق فيه وكل شويه ينادي… تاليا لي لي مش تعملو فيا كدا
ادهم قفل الباب بوجغ
ديب كان بيزعق بره وينادي باسمها
تاليا كانت موجوعه اوي وطلعت علي اوضتها
الكل كانو مصدومين وموجوعين في نفس الوقت
لانا طلعت لمت هدومها ومشيت من البيت
دياب قعد بحزن ووجع… ليه يا ولدي تعمل اكده
ادهم بتفهم…. ديب حب والحب ليه جنونه حب ابنك كان بجنون واهو دا اللي احنا شوفنه للاسف ديب صغير وميعرفش معني الجنون بتاعه
دياب… مكلنا حبينا معملناش اكده يعني
ادهم….ديب بيفكرني بنفسي زمان انا انكويت بنا*ر الحب دي قبل اكده ومش انا بس انت كمان
دياب…. يعني عاوزني اسامحه
ادهم…. مش بقول نسمحه بس ده ابننا ومش هنقدر نسيبه اكده ديب شخصيتو شرسه قوي ومش اي حد يقدر يستحمل الشرسه دي
دياب…. يعني عاوزني اعمل ايه
ادهم… اني طلعتو من البيت لحد مايهدا واكيد مش هنسيبه وواجبنا كا اهل نرجعو لطريق الصح
دياب… فعلا ياخوي معاك حق
❤❤❤❤❤❤
عند تينا ويوسف
يوسف كان بيلبس هدومه
يوسف لقي تينا بتصحي قرب منها وقعد جانبها…ببتسمه…. صبحيه مباركه يعروسه
تينا حطت الغطا علي وشها من الكسوف
يوسف ضحك وقام يكمل لبس
تينا من تحت الغطا بصوت واطي…. سافل
يوسف…. سمعها وضحك…. صوتك عالي
تينا انكسفت اكتر
❤❤❤❤❤❤
عند فهد صحي وبق يتامل تارا بحب
تلفونه رن
كانت لانا مردش رنت تاني
فهد بزهق… خير
لانا بخوف… الحقني يافهد
فهد انعدل… في ايه
لانا برعب… هيق*تلني
فهد بخوف…. مين ده
فهد سمع صوت ضر*ب نا*ر ولانا صرخت
فهد بخوف… الو الو
تارا صحيت علي صوته… بخوف… في ايه
فهد قام بسرعه… مش عارف ولبس بسرعه ونزل جري
تارا مكنتش فاهمه حاجه ونزلت ورا
فهد بيفتح الباب انصدم من اللي موجه سلا*حو ناحيتو
وضر*ب نا*ر عليه
تارا صرخت….. فههههد ووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى