روايات

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الجزء الثالث والعشرون

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة البارت الثالث والعشرون

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الحلقة الثالثة والعشرون

نوال بعياط: انت مش اخوها نادين مش اختك
كلهم وقفو في صدمه
عبد الرحمن قرب من امه
انتي بتقولي ايه مين دي الي مش اختي
نوال بنهيار: ايوه نادين مش بنتي انا لقيت نادين مع ست كانت بتمو”ت
عبد الرحمن بعصبيه خفيفه: ازاي احكيلي
نوال:
________فلاش بالك__________
نوال كانت ماشيه مع فؤاد في وقت متاخر
نوال بتبص لقت ست مغم عليها و جنبها بيبي صغير
نوال: الحق يا فوائد في ست مغم عليها و معاها طفل صغير تعالي نساعدها
فعلا راحو يساعدو الست دي
نوال بخوف: يا لهوي انتي مضروبه بنا”ر
امل بتعب و رجاء: ارجوكم خدو بنتي ادوها لي ابوها
فؤاد: ياله يا نوال ساعديني نوديها المستشفى
امل بضعف: مفيش وقت بس امانه عليكم ادو بنتي لي احمد جوزي
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
فؤاد: طيب العنوان اي واحنا هانودي بنتك بس دلوقتي نروح لي المستشفى
امال: العنوان••••••••
أشهد إن لا إله ألا الله وان محمد رسول الله
وفاضت روحها للرفيق الأعلي
نوال اول لمه شافت كده عيطت جامد
فوائد:ياله يا نوال نودي البنت لي اهلها و نبلغ الشرطه
وفعلا راحو العنوان بتاع بيت احمد
بس لمه راحو لقو البيت مو”لع وكل الي في البيت ما”تو
فوائد بحزن: ان لله وأنا اليه راجعون
نوال: هنعمل اي في البنوته دي دلوقتي
فؤاد: هنوديها لي دار ايتام و نبلغ الشرطه علي كل الي حصل
نوال بعياط بصت لي البيبي لقيتها بتضحك
نوال: وانا مش عايزة اوديها دار ايتام ما انا موجوده اهو تروح لي دار ايتام
فؤاد بصدمه: انتي بتقولي اي
نوال: انا هتبنا البنت دي و هتكون بنتي
فؤاد باعتراض: لا انتي اتجننتي تتبني اي
نوال بنهيار: ارجوك يا فؤاد هنربيها مع عبد الرحمن متنساش اني مش هخلف تاني
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
فؤاد: يا نوال افهمي مش هينفع نتبنا
نوال بعياط: ليه يعني محنا هنوديها لي دار ايتام و اي حد ها يتبناها ارجوك يا فوائد ربنا بيدينا فرصه علشان اكون ام لي المره التاني
فؤاد: متقوليش كده ربنا لي حكمه انك تشيلي الر”حم
فؤاد بص لي البيبي و ابتسم
فؤاد: تحبي نسميها اي
نوال اول لما قالها كده فرحت اوي
نوال بسعاده: شكرا يا فؤاد انت أعظم وأحن راجل في الدنيا دي كلها
فؤاد: طيب ياله نروح نقدم بلاغ في القسم علي الي احنا شوفناه
وفعلا راحو القسم و قالو علي كل حاجه بس مجابوش سيرة البيبي خالص
و نوال سمت البيبي نادين و بقت بنتهم الي بيحبوها
_______باااااااااك________
كيان بصدمه: مش ممكن يعني الي جوه دي اختي هدير
كيان: انتي لو شفتيهم تعرفي شكلهم
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نوال بدموع: لا انا شوفت الست بس لكن الراجل لا
كيان طلع من المحفظه صور لي ابوه و امه
هي دي الست الي في الصوره
نوال هزت راسه بي اه
ايوه هيا و كمان في سلسله مع نادين فيها الصوره دي
كيان بي فرحه مش مصدق انو اخته هدير طلعت عايشه
نوال: بس انت جبت الصوره دي منين
كيان بسعاده: علشان دول اهلي والي جوه دي اختي هدير
عبد الرحمن: و اي الي يثبتلنا كلامك ما ممكن تكون بتضحك علينا اول لمه سمع ماما بتقولك كده
نوال: اسكت يا عبد الرحمن هي نفس الست الي شفتها من 19سنه انا فاكراها كويس كأنها كانت امبارح
كيان: عايزني اثبت كلامي صح طيب تمام نعمل DNA دلوقتي
وفعلا عملو التحليل
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
وكانت الصدمه هنا
عند بدر في امريكا
بدر بغضب: انا عايز ولاد الكل”ب دول بي اي طريقة
توفيق ببرود: اممم عايزني اعمل اي
بدر بشر : انا هقولك تعمل اي •••••••••••• بس هو ده الي عايزه منك
توفيق: المقابل
بدر: اي حاجه انت عايزها
توفيق بطمع: اممم عايز 50مليون دولار ذود عليهم 20 و شحنت الهيرو”ين بتاعت جماعت مستر ماكس تكون ليا قولت اي
بدر بغضب مكتوم: موافق بس تجبلي ولاد ********دول
توفيق اتصل بي جماعت مستر ماكس
اندريس: عايز اي يا توفيق مش غدرت بينا و حطيت ايدك في ايد الزعيم
توفيق: مين قالك كده انا اتصلت بيك علشان اقولك انو الزعيم خلاص انتها مبقاش في حاجه اسمها زعيم
اندريس بشك: اممم مش واثق فيك
توفيق بضحك: هههههه كده يا اندريس مش واثق فيا طيب تعالي وانت هتشوف بي عينك انو الزعيم خلاص ما”ت ملوش وجود في الحياة
اندريس: وانت غدرت بيه ليه
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
توفيق: علشان كان عايز ينصب عليا في الفلوس و انا اهم حاجه عندي الفلوس
اندريس: عايز اشوف الزعيم و هو بيمو”ت
توفيق: تعالي في •••••••••••
وانت هتتفرج عليه براحتك
قفل توفيق مع اندريس
توفيق: انا عملت كل الي انت عايزة فلوسي هتيجي امتي و الشحنه
بدر: اخلص من ******و بعد كده هتلاقي كل الي انت عايزة
اندريس لي روزيتا:
خلاص الزعيم اتهزم
روزيتا: مش ممكن ده الزعيم مش بيتهزم بسهوله و غير كده هو غول
اندريس: ما خلاص حبيبت القلب ما”تت بقا ضعيف
روزيتا: وانت عرفت منين انها ما”ت ت
اندريس:
______ فلاش بالك________
اندريس بعت رجالته وره بدر

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مريضة أحبت زعيم عصابة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى