روايات

رواية العذراء والرجل الاربعيني الفصل الأول 1 بقلم صابرينا

رواية العذراء والرجل الاربعيني الفصل الأول 1 بقلم صابرينا

رواية العذراء والرجل الاربعيني الجزء الأول

رواية العذراء والرجل الاربعيني البارت الأول

رواية العذراء والرجل الاربعيني
رواية العذراء والرجل الاربعيني

رواية العذراء والرجل الاربعيني الحلقة الأولى

شاهين .. نزلي سوسته البيجامه شويه كمان

استووووووووووب

شاهين ياقوت الصايغ (البطل )

رجل اربعيني قمحي البشره ذو جسد رياضي وعيون عسليه ملامح جذابه لكنه زير نساء

٤٠ سنه رجل اعمال متزوج من بنت عمه وعنده طفلتين ساره وليلي

كان قاعد علي صفحه الفيس بوك بيتكلم فيديو كول مع امرأه في الثلاثون من العمر

شاهين …. تعرفي انك جامده

زينب …. جوزى عمره ماقالي كدا

شاهين…. عشان راجل حمار بقي الجمال دا كله يبقي بين ايديه ومدلعهوش

زينب…وانت هاتدلعني ازاى

شاهين….. لا هاتي عنوانك ونشوف الحوار دا

زينب …. جوزى هايكون برا مصر الاسبوع الجاي واخته بتتاخر لحد الساعه ٦ في الدروس ثانويه عامه وكدا اي رائيك

شاهين …معادنا الاسبوع الجاي الساعه عشره الصبح

زينب…. اشمعنا عشره الصبح

شاهين….اصلي بحب اخلص في العمل اوووى

زينب…تعجبني

شاهين ….طالب اخر طلب

زينب….اي

شاهين….نزلي سوسته البيجامه شويه

زينب….شقي

وراحت زينب منزله سوسته البيجامه لحد ماجسمها بقي واضح في الكاميرا

بدا شاهين يتفرج علي جمال جسمها وهو بيدخن السيجاره لحد مادخلت عليه بنته الاوضه

قفل بسرعه اللاب توب الي قدامه

شاهين بزعيق ….انتي ي حيوانه ازاى تدخلي الاوضه كدا

ليلي بعياط …. اسفه والله ي بابا انا مكنش قصدى الاوكره هي الي بايظه والله

والله

وقعدت تعيط كتير لحد ماندى سمعت صوت عياطها

ندى احمد الصايغ

بنت عم شاهين وزوجته ست في منتهي الجمال والرقه انثي بمعني الكلمه وبتعشق شاهين وكانت بينهم قصه حب كبيره وبتثق فيه ثقه عاميه

جت علي صوت عياط البنت وقعدت تهديها

شاهين بغضب …. ندى انتي عارفه اني بحب النظام والادب

والي عملته دا ميصحش افرضي كنت بغير هدومي هل دا يصح انها تدخل الاوضه كدا

ندى … اسفه ي حبيبي هاافهمها

نزل شاهين لمستوى ليلي وباسها من جبهتها

شاهين… مش كفايه عياط بقي

ليلي وهي بتمسح دموعها ….سورى ي بابا

شاهين….خلاص ي عقل بابا يلا روحي العبي

كانت ندى هاتمشي هي كمان لكن ايد شاهين منعتها

شاهين برومانسيه …اي مش هاتحطيلي القطره

ندى …. بس لحد من البنات يدخل علينا ي مجنون

حملها شاهين بين ايديه ووضعها ع الفراش

شاهين….ابدا لازم تحطيلي القطره

………..………………………………………….

في الاوضه

كانت زينب بتقفل صفحه الفيس بتاعتها ودا طبعا بعد مامسحت الشات الي بينهم ونضفت الصفحه من اي حاجه عليها

ورتبت هدومها وعدلت شكلها في المرايه وخرجت لقت موج بتدرس

موج الهوى عصام الدين

موج الهوى دا اسم مركب مامتها سمتهولها (البطله )

موج كانت بتذاكر كيمياء ثالثه ثانوي ومطحونه في الدراسه بنت جميله

طويله وجسم انثوي وبشره بيضاء وعيون زرق زي السماء وعميقه زى موج البحر

زينب…. بتذاكرى ياروحي

موج …. مطحونه والله في المذاكره

زينب…انا رايحه اعملك ساندوتيشات تقويكي

موج …. انا الاسبوع الجاي هابات عند ميار صحبتي

زينب بفرحه لكنها خابتها …تباتي اسبوع مستحيل

ازاى يعني الكلام دا

موج….هانذاكر والله ي زوزا وانتي عارفه الامتحانات قربت ومحتاجه مذاكره قد اي

زينب….اخوكي عرف

موج …اه ووافق انتي عارفه اونكل كمال وطنط سميره بيحبوني قد اي

زينب…..يعني اخوكي هايسافر وانتي هاتسبيني لوحدى دا ينفع

موج…. معلش يا روحي كلهم كام يوم وارجع تاني

زينب …ماشي ياقلبي هاروح اعملك الساندوتشات

موج…..تسلميلي يارب

&____________________________________&

 بعد اسبوع

……………….

شاهين كان بيكلم زينب في الفون

شاهين…..هاااا اجي

زينب …طبعا تعالا بس زى مااتفقنا

كان شاهين لابس لبس ست منتقبه وطلع فوق لشقه زينب الي اول ماشافها انبهر بجمالها وانوثتها الغير عاديه مقدرش يمنع نفسه عن فعل المحرمات معاها

وبعد ثلاث ساعات

كانت بين احضانه علي الفراش وهما الاتنين بيدخنوا السجاير

شاهين بغمزه ….اي رائيك

زينب …داانت هدتني

يابخت مراتك بيك

شاهين زق زينب وقعها علي الارض زى الكلبه

واتعصب عليها وزعقلها

متجبيش سيره مراتي تاني ي بت الكلب انتي فاهمه

زينب جرت عليه وفضلت تبوس في رجله

حاضر والله اسفه بس متسبنيش انا بحبك

خليني خدامتك

شاهين بصلها بقرف ولبس لبس النقاب ونزل

فضلت زينب تعيط وتتصل عليه لكنه مردش

…………………………………..

علي السلم

كان نازل شاهين السلم لقي موج قدام المرايه بتخلع طرحتها وتظبطها وبان شعرها البني الطويل

فضل متنح في جمالها لحد ماطلعت من جمبه

موج …. سلام عليكم

شاهين مردش عليها واستناها لما طلعت وطلع وراها لقاها داخله شقه زينب ووووووووووووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية العذراء والرجل الاربعيني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى