رواية العاشقة المجنونة الفصل الثاني 2 بقلم هاجر محمد
رواية العاشقة المجنونة الجزء الثاني
رواية العاشقة المجنونة البارت الثاني
رواية العاشقة المجنونة الحلقة الثانية
كان محمد مستخبي ف اوضته من المجنونه اللي اتجوزها النهارده وكان قافل الباب عليه وفجأة سمع صوت فتح الباب واتخض يا ليله سوده وجري تحت السرير
هند وهى كاتمه صوت ضحكها وبتحاول تطلع صوتها وهي عامله نفسها غضبانه انت روحت فين ودورت عليه ف الاوضه ولقيته تحت السرير فضلت تروح من هنا لهنا كل اما تروحله من ناحيه يروح الناحيه التانيه لحد اما طلع جري من الاوضه وهو بيصرخ وبيقول الحقوووني هتم*وتن*ييي الحقوووني وطلع جري من الشقه كلها ونزل على الشارع وهو خايف
عند هند ف الشقه فضلت تضحك على شكل محمد وهو بيجري وبيصرخ ورنت على ندي
ندي ايه يا بنتي انا مش هعرف انام منك
هند وهى بتضحك محمد يا ندي
ندي ماله
هند جري من الشقه وهو بيجري وبيصرخ ههههههههه
ندي ليه يا مجنونه عملتي ايه تاني
هند ولا حاجه وحكتلها اللي هى عملته
ندي كل ده ولا حاجه والله حرام عليكي الواد زمانه اتصدم ههههههههه
هند طب هو دلوقتي خرج اعمل ايه
ندي مش عارفه
هند انا جاتلي فكره سلام
عند محمد وهو ماشي ف الشارع
محمد بتفكير أما اول ليله وعملت فيا كده اومال بعدين هتعمل فيا ايه ربنا يستر وقال اما ارن على زياد صاحبي بيدور على الفون بيفتكر أنه سايبه ف الشقه اعمل ايه دلوقتي بيبص حواليه لاقي عم احمد البقال لسه فاتح راح لعنده
محمد عم احمد معلش بعد اذنك ممكن تليفونك اعمل منه مكالمه
عم احمد اتفضل يا بني بس انت مالك فيك حاجه
محمد لا مفيش يا عم احمد ليه بتقول كده
عم احمد اصل وشك باين أنه مخطوف وشكالك كده خايف من حاجه
محمد لا مفيش حاجه ما تشغلش بالك يا راجل يا طيب عن اذنك هعمل المكالمه
عم احمد اتفضل يا بني
محمد رن على زياد
زياد بنوم الووو مين
محمد الووو يا زياد انا محمد
زياد محمد مين
محمد بغضب ما تخلص ياض هو انت تعرف كام محمد
زياد بغباء محمد عاصم اللي فرحه ودخلته النهارده
محمد هههههه دخلتي شكلها هتبقى خرجتي 🤣🤣
زياد بضحك هههههههه ليه
محمد لما تيجي هتعرف
زياد اجي فين
محمد تعالالى عند عم احمد البقال اللي ف اول الشارع انا واقف هناك
زياد بغباء وانت واقف هناك بتعمل ايه ف ليله دخلتك
محمد بعصبيه ما تخلص ياض عرفنا أنها ليلة الزفت خمس دقايق والاقيك واقف قدامي
زياد حاضر يا عم ما تزعقش كده وقفل
محمد فضل مستني زياد لحد اما هو وصل
و ركب مع زياد وراحو على شقته نزل محمد مع زياد
زياد ممكن افهم ف ايه حد يسيب عروسته ف ليله زي دي
محمد والنبي تسكت وبدء يحكيله كل اللي حصل
زياد بضحك هههههههه مش قادر بقا انت متحرش مع مراتك وعملت فيك كل ده هههههه محمد انت بتضحك على ايه
زياد على اللي حصلك وانت صدقت ان هى ممكن تق*تل*ك
محمد اصل انت ما شوفتش شكلها كان عامل ازاي ده انا كنت مرعوب
زياد هههههههه طب وهتعمل ايه دلوقتي
محمد مش عارف
زياد ما تقوم تروح وتشوفها يمكن تكون هديت
محمد اروح ازاي انا خايف
زياد ما هو انت مش معقول هتفضل بره طول عمرك يلا وانا هاجي معاك ما تخافش انا معاك
محمد ماشي ربنا يستر
زياد يا رب وركبوا العربيه ووصلوا عند محمد
محمد بص لزياد وبعدين
زياد افتح الباب
محمد وهو بيفتح بيبص شمال ويمين مالقاش حد بص لزياد وقاله ماحدش هنا ودخلوا هم الاتنين بخوف
محمد مالك ماكنت عامل فيها جاكي شان دلوقتي قلبت قطه كده ليه
زياد ولا قطه ولا خرووف انا ماشي
محمدبخوف استنى أما نشوف هى فين وبيدورا عليها
زياد بص فجأة في مكان وقاله الحق يا محمد
محمد يا لهووووي في اييييييه وجري ناحية
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية العاشقة المجنونة)