روايات

رواية الضابط والدلوعه الفصل التاسع 9 بقلم ياسمين سالم

رواية الضابط والدلوعه الفصل التاسع 9 بقلم ياسمين سالم

رواية الضابط والدلوعه الجزء التاسع

رواية الضابط والدلوعه البارت التاسع

رواية الضابط والدلوعه الحلقة التاسعة

كلهم ركض علي عشق
ميرنا عشق يا عشق فوقي و كانت بطعيت وراح مهند شال عشق و جري بيها وحطها في العربيه وركبت جنبه ميرنا وفي عربيه سيف ركب معاه مازن و بنت عم مهند
وراحوا عي أقرب مستشفى
مهند ركض وهو شايل عشق دكتور يا دكتور الحق بسرعه في عربيه خبتطها ونقلوها الي غرفه العمليات
مازن مسك مهند من لائقه قميصه انت السبب انت الي عملت كده انت المفروض تحميها بس انت عملت العكس
ميرنا بتبكي بس يا مازن مش وقته
راح سيف قعد جنبها وكان بيتبطب عليها
سيف خلاص يا ميرنا خليكي قويه انشاء الله هتقوم بالسلامه
ميرنا منتاطقتش ولا حرف بس اترمت في حضن سيف وظلت تبكي
سيف مسح علي شعرها خلاص اهدي لازم تبقي قويه
ميرنا أنا بحب عشق اوي أنا مقدرش اعيش من غيرها أنا الي ربتها شوفتها وهي بتكبر قدام عيني أنا بحبها قوي يا سيف
وظل سيف حضنها حتي بدأت أنا تهدأ وبعدت عن في خجل أنا اسفه يا استاذ سيف
سيف لا علي ايه بس بلاش استاذ دي
ميرنا خلاص يا سيف
سيف طالعه من بوقك زي العسل
ميرنا بسرحان والله انت ال عسل
سيف ايه
ميرنا بتوتر ها أنا قولت حاجه
سيف ضحك عليها لا لسمح الله انتي قولتي حاجه
وفجأة خرج الطبيب
كلهم جريوا عليه
مهند بلهفه ها يا دكتور طمنه هي عامله ايه
الطبيب هي كويسه الحمدلله بس انا شاكك في حاجه اعملوا تحليل دم ليها عشان نتطمن
الكل اتفاجأ وملامحهم اتغيرت
الطبيب انا شاكك ممكن يطلع شكي غلط
وبعدها
مهند أنا ممكن ادخلها
الطبيب لا لسه أما تفوق من البنج علي الصبح هيكون فاقت
مهند و مازن تمام
مهند خلاص انتوا روحوا وانا هفضل للصبح وانتي يا رهف روحي مع ميرنا لحد الصبح خالي بالك منها يا ميرنا
ميرنا ومازن لا احنا مش هنمشي احنا هنقعد للصبح
مهند ارتحو انتوا وتعالوا الصبح عشان تبقوا فايقين وتفضلوا معاها وبعد إصرار مشيوا
ميرنا مع سيف ورهف مع مازن
في سيارة مازن
رهف شافت جواز السفر بتاع مازن وعرفت أن تركي واتصدمت
رهف هو انتي تركي
مازن اه ليه
رهف بجد يعني أنا مع واحد تركي ههههههه بس ازاي انت بتتكلم مصري
مازن كنا عايشين في مصر
رهف انت ومين
أنا وميرنا وعشق
رهف بصدمه هما كمان تركيين
مازن مالك مصدومه ليه ههههه 🤣
رهف احسن انا اول مره اكلم حد تركي وانا بحب التركيين اوي مش مصدقه
مازن دا انتي طفله
رهف بغيظ لا يا استاذ انا مش طفله ولوت شفايفها الحركه المصريه
اول ما مازن شفها ههههه ههههه 🤣 انتي لذيذه اعمليها كدا تاني
رهف لا والله عجبتك
مازن اوي اوي ههههههه
وضحكت هي كمان هههههه 🤣
ضحكت يعني قلبها مال ههههه 🤣
في عربيه سيف
ميرنا انا خايفه ليكون في حاجه من ورا التحاليل دي
سيف انشاء الله خير يا ميرنا انتي اختها الكبير لازم تبقي قويه
ميرنا بجد شكرا ليك
سيف مافيش شكر بين الأصدقاء ولا احنا مش اصدقاء
ميرنا احلا صديق
ميرنا هو مازن ماشي براحه ليه
سيف بغيره وانتي شاغله بالك بمازن ليه
ميرنا افندم
مازن دا يعتبر توأمي انت تعرف أن أنا وهو تاريخ ميلادنا نفس السنه ونفس اليوم يعني يعتبر توأم
كان زي اخويا من وانا صغير
سيف بس غريبه دا في شبه منكم جامد
ميرنا اه فعلا أنا مش عارفه
ووصله علي المنزل
في المستشفى مهند فضل قاعد يعاتب نفسه أن هو السبب في الي حصل لعشق وبعد مرور من الوقت فاقت عشق وافتكرت ايه الي حصل وظلت تبكي أن ازاي مهند يعاملها بالطريقه دي
وظلت تفكر ليه هي اضايقت
اوي لما شافت البنت حضنه مهند وكانت عايزه تجبها من شعرها
عشق لنفسها ممكن يكون حب يمكن أنا حبيت مهند لا مش معقوله انا بحب مازن من واحنا صغيرين أنا مش عارفه حس أن أنا بحب الاتنين اوووف هو انا قلبي سوبر ماركت كل شويه يحب حد مفروض احب واحد بس
الممرضه ههههه بقالك ساعه بتتكلمي نفسك في واحد برا مستنيكي من امبارح اخليه يدخل
عشق تمام خليه يتفضل دا اكيد مازن
وطرق الباب
عشق اتفضل يا مازن مش عوايدك انك تخبط علي الباب ايه الاحترام دا
مهند / لا يا ياختي أنا مهند مش مازن الي صارعتينه بيه دا
عشق ايه مهند انت ايه الي جابك أنا مش عايزه اشوفك
مهند وانتي فكرك انك هسيبك في حالك بعد اما ولم يكمل
عشق بعد ايه
مهند عشان احميكي
عشق اممم مش عايز تقول حاجه تاني عايزاه يعتزرلها يعني
مهند لأ مش هعمل اي في دماغك
عشق لا والله خلاص اطلع برا
مهند قعد علي الكرسيي وضضع
قدم فوق قدم أنا محدش يترطني أنا مهند الجارحي فاهمه يعني ايه
عشق ايه الغرور دا إذا أنت مهند الجارحي فا أنا عشق رسلان فاهم يعني ايه
مهند بت متقلدنيش
عشق بت متقلدنيش
مهند اتعصب لا والله
عشق بضحك ههههه 🤣🤣 شكلك كيوت وانت متعصب وظلت تضحك
و مهند في حته تانيه خالص
مهند يخربيت ضحكتك
عشق نعم
مهند بت اسكتي
عشق لا متقليش بت أنا آنثي
مهند دا انتي طفله
عشق بتعصب لا انا مش طفله
مهند ههههههه شكلك كيوته وانتي متعصبه
وفجأة دخل الجميع عليهم
مازن الله الله علي الناس الي قاعد بتضحك وحضن عشق وهي كانت مبسوطه ومهند كان هيقرقع ما خلاص يا استاذ وسع كدا خلي اختها تحضنها
مازن أنا مش هتكلم بس عشان احنا في المستشفى
ودخل الطبيب عليهم وكان شكله ميطمنش
الطبيب انا قولتلكم علي التحاليل أنا عملتها امبارح والتحاليل طلعت وسكت
مهند وميرنا ومازن بقلك في ايه يا دكتور خير طمنه
الطبيب للاسف المريضه عندها سرطان في الدم

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الضابط والدلوعه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى