روايات

رواية الصدمة الفصل الثاني 2 بقلم هبة الله

رواية الصدمة الفصل الثاني 2 بقلم هبة الله

رواية الصدمة الجزء الثاني

رواية الصدمة البارت الثاني

رواية الصدمة الحلقة الثانية

بعد سنه
عند ملاك
ملاك. عملت اللي قولتلك عليه
الشخص. كل حاجه جاهزه
ملاك بغموض. تمام همفذ النهارده
ملاك لنفسها. للاسف اقرب شخص ليا هو اللي خاني بس وعد اني هخليك تندم يا ياسين
وافتكرت اللي حصل
فلاش باك
شخص. دي كل المعلومات عن كامل الشيناوي
واداها ملف
ملاك اخذت منه الملف وفتحته وفجاه وقفت بصدمه ومسكت صوره
ملاك بصدمه. ياسين

 

 

الشخص. ده اللي سالم كان هيقولك عليه أنه ياسين هو اللي حاول يق*تله اكثر من مره
ملاك ولسه مصدومه. حازم اطلع بره
حازم. ملاك انتي
ملاك بمقاطعة. حازم لو سمحت اطلع بره
حازم. تمام
ملاك جابت مخده وحطتها علي وجهها وكانت بتصرخ بصوت مكتوم
ملاك بصراخ وبكاء. لااااااااااا لييييييه الشخص الوحيد اللي حبيييته هو اللي ق*تل اخويا ساااالللممم ياااارب مش قادره اتحمل اكثر من كدددده انااخسرت اهم شخصين في حياتي خسرت اخووويااا وحبيبييي
بس وعد مني يا ياسيين هخليك تندم انا كنت بحبك بس دلوقتي كل الحب ده اتحول لكره انا بكرهككك يا ياسين بكرهككك
في نفس الوقت تليفونها كان بيرن
وكان المتصل ياسين ملاك مسكت التليفون وكسرته
اند باك
❤️❤️❤️❤️ الحمدلله ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ملاك مسحت دموعها
. لا انا مش هضعف لازم ان,تقم من كل اللي ق*تلو اخويا والقضيه اللي سالم بسببها انق*تل انا اللي همسكها وهعرف من الزعيم
عند ياسين
ياسين بغضب. ازاي مش عارفين مكانها من سنه بتدورو عليها
كامل(الاب). اهدا يا ياسين اكيد هتعرف مكانها
ياسين بغضب. سنه كامله وانا بدور عليها ممكن يكون حصلها حاجه
مازن ببرود(اخو ياسين). او ممكن تكون قت*لت نفسها علشان أنت ق*تلت اخوها
ياسين مسكه من لياقه قميصه وضربه .
مااازن

 

 

مازن وهو بيبعد ايديه . ده كله عشانها كويس ان انا ما شفتهاش قبل كده علشان لو شفتها ممكن اقت*لها
وخرج من القصر
ياسين .انا اللي هادور عليها بنفسي
وبعدين اتصل بشخص
ياسين عاوزك تطبع صور ملاك في كل مكان واللي هيعرف اي معلومه عنها ليه مكافاه عشره مليون
وخرج هو الاخر من القصر واتجه الى شركته
عند ملاك
في المطار
ملاك. واخيرا رجعت مصر بعد سنه بس رجعت شخص ثاني
حازم. ملاك
ملاك نعم
حازم هتعملي ايه دلوقتي
ملاك . هاروح على قصر الشناوي
حازم متاكده مين اللي هتعمليه
ملاك. اه
في الشركه
دخل ياسين مكتبه وهو متعصب
وبعد وقت
السكيرتيره. ياسين باشا فيه شخص عاوز يشوفك
ياسين. مين
السكيرتيره. ما قالش اسمه بس قال هو عارف معلومات عن ملاك
ياسين بلهفه.خليه يدخل بسرعه
ياسين. انت تعرف مكان ملاك قول هي فين
الشخص
هي
❤️❤️❤️❤️صلوا على النبي ❤️❤️❤️❤️

 

 

عند ملاك
وقفت بالسياره قدام القصر
ملاك لنفسها. هاحول القصر ده لرماد هخليكم كلكم تتمنوا الموت
وبعدين نزلت من السياره ودخلت القصر
وفي نفس الوقت مازن كان نسي ملف
وكان خارج من القصر
مازن باستغراب. انتي مين (مازن ما شافش ملاك قبل كده علشان كان مسافر)
ملاك باستغراب وبرود. انت اللي مين
مازن .انا اللي باسالك مش هترد علي بسؤال
ملاك. انا ملاك
مازن بضيق. واخيرا ظهرتي كنت طول الوقت ده مستخبيه فين
ملاك ببرود وانت ما لك وبعدين انت مين اصلا عشان تسالني او تتكلم معي كده
مازن بغضب. انا اخو ياسين
ملاك. ابعد عن طريقي عشان ادخل القصر
مازن مسكها من ايديها. مش هتروحي مكان وارجعي من المكان اللي انت جئتي منه اكيد انتي بتستغلي اخويا علشان فلوسه عاوزه كم وتبعدي عنه

 

 

ملاك بعدت يده وضربته بالقلم. لو فكرت تمسكي يدي وتتكلمي معي بالطريقه دي ثاني صدقني انا هاخليك تندم
مازن بغضب . انتي ازاي تعملي كده وكان هيرفع ايديها علشان يضربها مسكت ايديه . متفكرش تعملها وزقته وكانت هتدخل هو مسك ايديها ووقعت فوقه
وفي اللحظه دي ياسين دخل

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الصدمة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى