رواية الصدفه التي غيرت حياتي الفصل الثاني 2 بقلم ملك سمير
رواية الصدفه التي غيرت حياتي الجزء الثاني
رواية الصدفه التي غيرت حياتي البارت الثاني
رواية الصدفه التي غيرت حياتي الحلقة الثانية
عمر راح المستشفى لقى ان جده اتضرب عليه نار
فلاااش بااك ✨
الكيلاني كان طالع من الفيلا وركب عربيته والسواق قاله في عربيه بتمشي ورانا من ساعة ما اتحركنا
الكيلاني: طب خش يمين
السواق دخل يمين لقاهم لسه ماشيين وراهم
السواق: بيبص من الشباك لقا واحد ضخم طالع نصه من الشباك وبيضرب نار السواق دخل راسه بسرعه وقال: بيضربو نار يا كيلاني بيه هنعمل ايه
الكيلاني بعصبيه: سوق باقصۍ سرعه عندك ي محمود هنموووووت
محمود: العربيهه مفيهاش فرامل يا بيه هنعمل ايه
الكيلاني بتوتر: مش مش عارف مين دول وعايزين ايه
محمود: مش عارف يسيطر عالعربيه.
والعريبه اللي وراهم بتضرب نار اكتر وضربت طلقه ف كوتش العربيه العربيه اتقلبت مره والتانيه والكيلاني راسه اتخبطت ف سقف العربيه وبقت تجيب دم
فالوقت الحالي✨
عمر راح يدور ع جده ف المستشفى بجنون
عمر: غرفه الكيلاني فينن
الدكتور: تعالى ورايا
عمر: جدي مالووو
الدكتور: هيفوق كمان نص ساعه استناه وممنوع عنه العصبيه
عمر: تمام يا دكتور
فارس جه جري على عمر: الكيلاني بيه مالو يا عمر
عمر: العربيه اتقلبت بيهم واتقال ان اتضرب عليهم نار لما الناس لقو العربيه مرميه وقالو ان الفرامل بايظه ومحمود ف العنايه المركزه لان الخطوره عنده عاليه
فارس: مين الكلاب ال عملو كدا
عمر: مفيش غير يوسف الكلب..عمر بهمس: ماشي يا يوسف حسابك معايا تقل اوي دورك جه وقريب اوي هنسمع خبر موتك
************************
الدكتور: الكيلاني بيه فاق
عمر وفارس جريو على الكيلاني
عمر: جدي عامل ايه الف سلامه عليك
الكيلاني بصوت كله تعب: انا الحمدلله يا عمر انا هموت خلاص
عمر: بعد الشر يا جدي انا هعرف اجبلك حقك كويس ارتاح انت بس ومتفكرش كتير
فارس: الف سلامه عليك يا كيلاني بيه قلقتنا عليك
الكيلاني: الله يسلمك يحبيبي
الباب خبط ودخل عاصم عم عمر عمره 45سنه شعره بني وعيونه بني
عاصم: بابا مالك الف سلامه عليك
الكيلاني: لسه فاكر يا عاصم تسأل عليا لازم يحصلي حاجه يعني عشان تيجي اخص عليك
عاصم وهو حاسس بالندم: والله يا بابا مشغول انا اسف وجبتلك معايا حبايب قلبك
الكيلاني ب ضحك: جبتلي سجده وملك طب هما فين
عاصم ب صوت عالي: ياا سجودد يا ملوكه
سجده وملك ف صوت واحد: سربراااايز ياا جدو
ملك عاصم الكيلاني عندها24سنه شعرها بني فاتح بشرتها قمحاويه عيونها عسلي فاتح بتحب الهزار
سجده عاصم الكيلاني عندها.بنت جميله جدا عصبيه شويه 24سنه شعرها كستنائي غامق بشرتها بيضاء عيونها بني غامق
سجده كانت لابسه بنطلون جينز فاتح وتيشيرت اسود وحاطه ميكب خفيف ولابسه كوتشي اسود وكانت زي القمر 🥹💗💗💗
ملحوظه: سجده وملك تؤام بس ملك شبه مامتها وسجده شبه باباها🙈💗
ملك كانت لابسه سولبيت جينز وتحتيه هايكول ابيض وحاطه ميكب خفيف وبوط اسود وشنطه سوده وكانت جميله جدا🌚🌚🌚
.. نرجع للقصه..
الكيلاني: حباايب جدو تعالو ف حضني وحشتوووني
سجده وملك راحو حضنوه
سجده وحشتني اوي الف سلامه عليك يا جدو
الكيلاني:الله يسلمك يا قلب جدو
عمر: عاملين اي اتغيرتو اوي من زمان
سجده بصتله ب حب: انت ال اتغيرت يا عمر ومبقتش تتصل ولا حاجه
عمر: اشغال بقا
ملك وهي بتبص ل عمر ب حب اخوي: عمر وحشتني خالص
عمر: وانتي يا قصيره لسه قصيره زي مانتي.. اعرفكو فارس صاحبي لتكونو نسيتوه
ملك بتوهان ف عيون فارس: لا لا فكراه ودا يتنسى احم قصدي من مشاكله يتنسى ازاي
فارس بضحك: بتموت فيا بتموتت فيااا
كلهم ضحكو واتكلم الكيلاني وكلهم انتبهوله
الكيلاني: انا طالب منكو طلب انتو الاربعه
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الصدفه التي غيرت حياتي)