روايات

رواية الحب المستحيل الفصل الحادي عشر 11 بقلم خلود

رواية الحب المستحيل الفصل الحادي عشر 11 بقلم خلود

رواية الحب المستحيل الجزء الحادي عشر

رواية الحب المستحيل البارت الحادي عشر

رواية الحب المستحيل
رواية الحب المستحيل

رواية الحب المستحيل الحلقة الحادية عشر

شروق صافي شروق.. وهي في الارض بتضحك علي صافي بتخونك وهي حامل
اسد.. في الغرفه ايه
اسد.. يعني علي شان انتي خاينه وزباله هتفكر الكل ذيك يا معفنه ويضربها شروق برجله في بطنها
شروق.. اننا مجنونه انتا بتقول لمين كده
اسد.. بضحك ليكي انتي
شروق .. انتا زبالة وانا ما ما استندفش اشغلك عندي خدام اننا ولا عشر ذيك يا كلب 🐶
اسد.. وهو يضرب فيها اخرسي وليكي عيني تتكلم معايا
شروق.. بالم اه ويغمي عليها من الالم
اسد.. وهو يتف عليها ادي اخر مكانك تحت رجلي ويمسك ايدها ويسحبها ويرميها في الاوضه
ويعلق عليها الباب
عند خلود.. وهي تبكي وبعدين هعمل ايه
وتمشي في الاوضه رابح جايه وبعدين
…….. بعد وقت
اه انا اهرب من البيت واروح اي مكان
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹في الصباح

 

 

 

 

عند الاستاذ عبدالله.. في الفصل
ينظر الي الطلبه فين شروق يا بنات
البنات.. شروق ما جاتش من يومين يا استاذ
الاستاذ عبدالله .. تمام وفين خلود
الطلبه لسه ما جاتش
الاستاذ عبدالله في نفسه ايه الحكايه.. تمام لما تاجي تاجيني المكتب
الطلبه.. تمام
💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔عند خلود.. وهي تضع بعد الملابس في الشنطه المدرسه وتبكي علي ما وصلت اليه
العقل .. اهو الحب اديكي هتسيبي البيت والله واعلم ايه اللي هيحصل فيكي انتي، مش، راحه الشليه بتاع اهللك تصيفي انتي هتترمي في الشارع
القلب .. يعني عاوز تعمل ايه هي حبت زي اي حد هي مش عملت جريمه دي حبت
العقل .. واديكي حبيتي يا ستي عبله فين بقا عنتر زمانو بتاعك بفا رماكي علي اول الطريق اشربي بفا
القلب.. الي بيحب بجد مش بيفكر في حاجه خالص غير حبيبو وبس
العقل صح وانتي ما فكرتيش غير في البرنس جسور وبس صح
شروق وهي تضع يدها علي وشها وتضرب عليها كفايه كده بقا انا مش حامله الهوا
العقل.. ليه مش ده الحب وشروق غلط اديكي
جبتيها لغير هتسيبي شروق في مشكله مش هتعرف تخلص منا
منك لله انتي وجسور الكلب
الام. انتي يا بت اخلص الوقت راح علي المدرسه
خلود وهي تغلق الشنطه انا جايه اهو
تخرج خلود وهي تضع راسها في الارض انا ماشيه يا ماما وتحضن امها وتذهب سريعا خارج البيت
خلود.. وهي في الشارع اروح فين انا دلوقتى
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿عند شروق في الاوضه وهي تفوق

 

 

 

 

اه يا راسي ايه اللي حصل انا مش فاكره حاجه خالص
اسد .. وهو يضرب الباب برجله
شروق بخضه وهي تضع الحجاب علي وشها
اسد يعني كل يوم اجي انا اصحي البرنسيسه
شروق بخوف لالا انا صاحيه اهو
اسد… لا يا ستي الأمير تحبي يا مولاتي اخصر ليكي الحمام.وبعد يا مولاتي الفطار في الاوضه هنا ولا في الجنينه تخت
شروق.. وهي ترجع الي الخلق بخوف انا اهو هحضر الفطار توانى ب ب بس،
اسد.. بصوت عالي ترجع علي اثر شروق وتطرب في الحيطة
اسد.. أخلص شوفي ستك وتاج راسك صافي عايز ايه
شروق .. ببكاء وخوف خاضر خاضر
يخرج اسد من الاوضه وشروق تقع في الارض وتبكي فينك يا مكرم تعاله بسرعه انا خايفه اووي اهي اهي
اسد . بصوت عالي اخلص يا زفته
شروق.. خاضر خاضر وتذهب سريعا الي الاوضه عند صافي
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁شروق تدق الباب
صافي تعالي يا بت
شروق تحبي تفطري ايه
صافي وهي تقوم بغضب ايه افطر ايه يا زبالة انتي
مش الاول تحضري الحمام وتضرب شروق بلقلم غوري
شروق ببكاء انا مش خدامه لحد
صافي وكمان بتردي عليا وتضرب شروق وتجر شروق من الحجاب
شروق سيبي شعر بيوجعني حرام عليك
صافي حرمت عليكي عشتك يا بعيد وترمي شروق في الحمام توانى والحمام يكون جاهز
شروق في الحمام انا لازم اخلص من الهم ده انا لازم اكلم الدكتوره وتمسح دموعها بطرف اديها
شروق وهي تخرج من الحمام
شروق…. الحمام جاهز
صافي… بدلع وهي تجلس علي الكرسي وتوضع رجل علي رجل
إسمها الحمام جاهز يا ست هانم
شروق بغضب.. الحمام جاهز يا ست هانم
صافي…. بدلع وهي تقوم غوري من وشي حضري الفطار
شروق… خاضر
تدخل صافي الحمام
شروق… وهي تنطر علي التليفون
شروق… اهي دي الفرصه

 

 

 

 

تخد شروق.. التلفون بسرعه وتذهب الي المطبخ
وتطلع الورقه وتطلب رقم الدكتوره
عند الدكتور
مكرم… علي التليفون
مكرم… ايه يا دكتوره وفاء .. شروق كلمتك
الدكتوره وفاء … لا لسه بس انا لو شروق كلمتني وعرفت منها انكم انتو اللي عملتو كده قيها انا هخدها وهبلغ عليكم
مكرم.. بضيع من هذهي الغبيه المهم اوصل لشروق واعملي اللي، انتي عيزاه تمام
وفاء.. تمام سلام علي شان في، رقم غريب
مكرم.. بسرعه دي شروق اكيد ردي ردي
وفاء .. تمام
وفاء.. الو
شروق.. . دكتوره وفاء معايا
وفاء.. اه انتي مين
شروق بسرعه… انا شروق يا دكتوره
وفاء.. انتي، فين دلوقتي
شروق.. مش عارفه بس قوليلي كلمتي مكرم
وفاء… اه وهو هيتجنن عليها بس، انا مش مستريحه ليه
شروق.. يعني هو دلوقتي فين
وفاء.. هنا عند واحد صاحبو بس انتي دلوقتي فين بلضبط

 

 

 

 

شروق… انا مش عارفه انا في فله ومش بخرج منها
وفاء.. تمام ده تلفون مين
شروق.. واخده هنا اسمها صافي
وفاء.. تمام يا حبيبتي افتح الموقع بتاع التلفون ولو عرفتي تطلعي من البيت اطلع
اسد… انتي بتكلمي مين
شروق بخضه..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الحب المستحيل)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى