رواية الحب الاعمى الفصل التاسع 9 بقلم شروق خالد
رواية الحب الاعمى الجزء التاسع
رواية الحب الاعمى البارت التاسع
رواية الحب الاعمى الحلقة التاسعة
ا يعني ايه يا زباله يا واطيه انت تتجوزي اخويا انا انت ما عرفاش نفسك انت مين انت معفنه جايه من الشارع تعال عايزه تعمل مستواكي مستوانا واحده بتاعت كباريهات ايه يا ماما فوق ايه وبضربها بالقلم
يمنه… وهي تقع على الارض وتصرخ حرام عليك انت شفت مني حاجه وخشه ليه كلكم بتعملوا كده حرام عليكم سيبوني في حالي
يس… وهو يشدها من شعرها انت ما عارفه نفسك عملت ايه انت عايزه تتجوزي ادم باشا فوقي يا ماما فوقي انت جايه من كباريه ايه يا ماما مش من الجامع يا حبيبتي انت عارفه نفسك عامله ايه يا ماما
يمنه… وهي تضم نفسها وتبكي في زاويه في الاوضه
يس.. وهو يصرخ انا هانزل تحت خمس دقائق واجي فاهمه
ادم… ايه هي راحت فين حد يجيب الكاميرات بسرعه
معتصم… انا عايزه اختي لا حرام عليكم ايه اللي انتم بتعمله فينا ده مش كفايه ابويا هتبقى انت وهو حرام عليكم هي البنت دي دائما مظلومه كل الناس جاي عليها حتى اليوم اللي قالت فيه هافرح وهاكون مع حبيبي يحصل كده فيها
نهله… وهي تبكي انا عايزه بنتي اتصرفوا هاتوا
ياتي مدير الفندق بالكاميرات يا فندم الكاميرات ما فيهاش حاجه كاميرات ما فيهاش حاجه
ادم.. وهو يكسرجميع الاغراض التي في الاوضه يعني ايه تطلع من الاوتيل ومحدش يشوفها والكاميرات هتجيبهاش انا عايزه افهم ازاي
_________________________ انا مش عايزه اثقل عليك يا ام احمد يا انا بكره هامشي من هنا…..
الام احمد.. كلام ايه اللي انت بتقوليه ده يا بنتي اذا كان على المكان فانت مونساني واخذه بحسي وانا قاعده لوحدي في المكان واذا كان على الشغل ما تقلقيش انا هاكلم ابني يشغلك ما تخافيش يا بنتي وسيبيها على الله
رزان بس يا ست الحاجه
ام احمد… ايه
رزان.. ببتسمامه قصدي يا ماما الست وتمسك في التليفون وتتصل ازيك يا ابني عامل ايه عمر… ازيك يا ست الحاجه ازيك عامله ايه لك وحشه يا ست الكل ولا بتسالي ولا بتدوري ولا بتقولي معايا ابن ولا بتسألي عليك ايه هو انت نسيتيني للدرجه دي
ام احمد… لا يا ابني برضه كده انا عمري ما انساك بس الدنيا ابني معلش سامحني
عمر… ولا يهمك يا ست الكل انت منوراني ومنور التلفون نور ده العالم كله بينور بيك يا ست الكل اسفه معلش يا ابني ممكن بس اطلب منك طلب
عمر.. تفضل يا ست الكل انت تؤمري طلباتك كلها اوامر
ام احمد.. معي واحده قريبتي من البلد حبه تشتغل فقلت انت اللي هتشغلها لي يا ابني
عمر… انا تحت امرك يا حبيبتي انتي عارفه العنوان ان شاء الله باذن الله مقضيه
_________________________
اسف يا قاسم باشا
قاسم انا عايزكم تقلبوا لي مصر عليها وتجيبوها لي حيا او ميتا انتم عارفين يعني ايه هيكون اخر يوم في عمركم
الامن… حاضر يا باشا احنا من بكره ان شاء الله هنقلب الدنيا عليها ما تقلقش انت
يغلق التلفون بغضب
قاسم والله يا يا رزان لاجيبك واعلمك الادب انا تهرب مني انا تهربي مني عايزه تروحي لحبيب القلب لا والله لاجيبك وهادبك وهاخذ منك ابنك ده وهارميكي في الشارع يا كلبه
___________________________
يس.. يدخل الشقه ويلاقي يمنه علي نفس وضعها
يس… يرمي عليها كاس الميا قوني يا حيوانه
يمنه… تقوم بخوف
يس… يخرج من الكيس حبل ولصق
يمنه… بخوف ايه ده
بس… اهو ده ويشدها ويربطها في السرير ويضع الصق علي فمها
يس… اتا رايح اشوف ادم اصل عقبال عند قال ايه فرحو انهارده
يمنه… تنظر اليه وتدمع
يس… اتفو عليكي
ويخرخمن الشقه
يمنه.. وهي تحاول ات تفك نفسها ولا تقدر وتستلم وتبكي
ادم… وهو يدخل الفلا مع معتصم ونهله
معتصم… يبكي 😭
نهله… اهدي يا ابني
ادم… يصرخ انا مش لاقي دليل هتجنن ازاي يعني
يس… يمثل ايه ده ادم ايه في
ادم…. شوفت اللي خصل يا يس يمنه اتخطفت
يس… بخوف ايه وازاي ما فيش دليل
ادم… ده اللي هيجنني
معتصم… هو هو اللي خطفها
يس… بخوف ايه
ادم… قصدك مين
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الحب الاعمى)