رواية البريئة والشيطان الفصل الرابع 4 بقلم سلمى أحمد
رواية البريئة والشيطان الجزء الرابع
رواية البريئة والشيطان البارت الرابع
رواية البريئة والشيطان الحلقة الرابعة
تاج)***بصدمة اميرررر انت بتعمل اى هنا
امير)****جيت اخدك يا تاج مش هسيبك معاه فاهمة ولا لا
تاج)***بجد يا امير جيت تاخدنى من هنا
امير)****ايوا يلا يلا يتاج مالك مبلمة كدا ليه
ليلتفت و يجده يقف خلفه
لوسيفر)****لك واحشة يا امير جيت برجلك لحد عندى و انا كنت مستنى اللحظة ديه من زمان و فجأة رفع المسدس على رأسه
امير)****الرجاله بتاعتى برا و ممكن يخلصو عليك
لوسيفر)****بضحكة صاخبه كبير هههههههه رجلتك كلهم مطربتين برا فاكر انى مكنتش اعرف انك جاي لحد هنا علشان تاخد الحلوة ديه بس خلاص هي بقت مراتى محدش يقدر ياخدها منى
جيت برجلك يا امير و سحبه من ملابسه و قام بضربه ليسقط على الأرض
لتركض عليه بسرعة
تاج)**** ببكاء امير امير فوق فوق يا أمير متسبنيش لوحدي قوم و نبي انا مبقاش ليا غيرك بعد ماما
لتشعر بعدها به يسحبها من شعرها و يرجعها للخلف و يقول
لوسيفر)****اطلعي فوق مشوفش وششك تاتى و حسابك معايا بعدين اما بقا الواد ده هموتو بالبطيء
تاج)***ليه امير عملكش حاجة
لوسيفر)****لا يروح*مك عمل و عمل كتير انا جبتك هنا علشان اخد حقي منو و اعرف اجيبو هنا كويس
و تركها بعدها و حمل امير على كتفه و ذهب لذلك القبو المظلم و قام بتقيده و جلس أمامه حتى استعاد وعيه
امير)****لو فاكر انك هتاخد حبيبتى منى تبقا علشان يا لوسيفر فاهم ولا لا
لوسيفر)***لا حبيتك ديه زمان انت بتعرف تحب اصلا
امير)****تاخد كام و تبعهالى
لوسيفر)**** متقولش انك حبيتها
امير)****تاج كانت بنسبة ليا بنت غبية افتكرت انى حبيتها و انا كنت بتسلى و لما مشيت فقت الامل بس لما عرفت انها رجعت قررت أحدها تانى تاخد كام
لوسيفر)****اخد عمرك
تاج)****استني
لينظر لها
تاج)***كنت بضحك عليا يا امير ديه اخرتها
انا غلطانة انى كنت بحاول اسعدك الموت حقيقى حلال فيك
و فجأة تسمع صوت رصاص لكن ليس من لوسيفر من أحد الحراس الذي أصابه بكتفه
ليسقط على الأرض فجأة
تاج)*****لوسيفر لتركض له و لكن ليس من أجل حبه لكن من أجل أنها إنسانة و لديها قلب كبير
ليحرر ذلك الحارس امير
امير)****شيلها و هاتها. يلا
ليذهب الحارس بتجاهها و يحاول أن يحملها لكن تسرع وتمسك بذلك المسدس لطلق منه طلقة أصابت امير ليذهب الحارس له و يحملها و يذهب لتركض هي و تطلب الاسعاف و بعد قليل كانت ب المشفي
تاج)***ها يا دكتور هو كويس
الدكتور)***ايوا تمام بس محتاج راحة و ياكل كويس
تاج)***حاضر
و تدخل له لتجده نائم على الفراش عاري الصدر يوجد أجهزة كثيرة بجانبه و اشياء على صدره كان نائم و يشبه الملاك من جماله الجذاب ابتسمت بلطف عليه و جلس بجانبه قليلا
و ف الليل سمعته يهلوس و يقول
تميمة تميمة متخافيش هجيب حقك تميمة
تاج)***مين تميمة
و بعد يوم اخر يذهب للبيت يدخل و هو يستند عليها
لوسيفر)***هرب طبعا
تاج)****ايوا
لوسيفر)***عملك حاجة
تاج)***ملحقش ضربتو بالنار علشان كان عايز ياخدنى
لوسيفر)****كويس لو كان عمل حاجة كنت و بعدها يصمت و ينام على سريره و تتركه و تذهب للمطبخ و تصنع بعد الحساء و تذهب له مرة أخرى
تاج)****يلا علشان تاكل علشان تخف بسرعة
لوسيفر)**** ببرود تمم
و تطعمه في فمه و بعدها تعطيه الدواء و يذهب ف سبات عميق بعدها لتضع الغطاء عليه و تنام على الأريكة القريبة له
لياتى باحلامها
تاج)****بتعمل اى هنا
لوسيفر)****بحبك
تاج)***مش ممكن
لوسيفر)****بحبك يا تاج
و لكن فجأة يتحول كل شيء لأسود و يمسك سلاح بيده و يرفعه على رأسها ليتطلق منه طلقه تقتلها على الفور
لتنفزع من نومها بسرعة بسبب ذلك الحلم الغريب
و فجأة تجده يجلس على السرير ينظر لها
لوسيفر)***مكنتش اعرف ان حتى لما اجى ف احلامك هرعبك اوى كدا
لتنظر له بصدمة
ووووو
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية البريئة والشيطان)