رواية الأسد الإمبراطور الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم زهرة اللوتس الجزار
رواية الأسد الإمبراطور الجزء السادس والثلاثون
رواية الأسد الإمبراطور البارت السادس والثلاثون
رواية الأسد الإمبراطور الحلقة السادسة والثلاثون
نبدا بسم الله الرحمن الرحيم
❤❤❤❤❤❤❤
سليم بخبث. عازني اسامحك
نور بلهفه. اكيد
سليم بخبث. تقوليلي لي بوست*يني
نور. بتبريقه. دا انت كونت بتموت عرفت ازاي
سليم. يا بنتي دا انا سليم الشافعي
نور. مكنتش بس*ه زي مانت مفكر بس انا كنت بعملك تنفس صناعي لانك مكنتش قادر تاخد نفسك بس
سليم. اممممم ماشي اثبتيلي
نور. اثبتلك اي
سليم بمكر. انها مكنتش بو*سه
ومكنتيش بتحرحشي بيا
نور بصدمه. اتحرحش بيك
سليم. قولتي الولا مز ونايم ومحدش هيحس واخدتي ابو*سه ولما حد يسالني كنت بعمل تنفس صناعي
نور. انت انت قليل الادب
و راحه تتطلع من الميه وهو طلع وراها كان الفستان لازق اوي عليها وكان شكلها مغري اوي
سليم. راح عندها وواخدها ودخلها البيت وجاب ليها هدوم من بتاعت سلمي ووداها اوضت الضيوف ومنة عملت ليهم شاي عشان يدفو الاتنين
وهو راح اوضته وغير هدومه بس لاسف الاتنين اخدو برد 🥶
نور مجلهاش نوم ولا سليم
نور راحت عند سليم وخبطت عليه
(البت دي جريئه اوي)
سليم فتح ليها. خير 🙂في حاجه محتاجه حاجه
نور . لا بس انا مش جايلي نوم وكنت عاوزه اقعد معاك بس لو هتنام خلاص
سليم. تعالي ودخلت وقعدت معاه بس سليم ساب الباب مفتوح
نور راحت قعدت عل السرير وهو قعد عل الكرسي الهزاز
نور. سليم انت كان قصدك ايه بلكلام ال قولته تحت دا
سليم ابتسم 😊. انا كنت بهزر متاخديش في بالك
نور. يعني سامحتني
سليم. هو انتي مفكرني اهبل مانا عارف انك مش من الارض وجايه لمهمه بس اي هيا معرفش
نور بصدمه. يعني انت كنت عارف
سليم. اه
نور. ازاي
سليم. اول ماطلعتي من عندي من هنا
فلاش
سليم كلم حد والحد دا كان ليز ا
ليزا عاوز منك طلب
ليزا. خير 🙂
سليم. هبعتلك صوره بنت وعاوز كل المعلومات عنها
ليزا. اوكي
بعد شويه
ليزا. سليم كل المعلومات بقت عندك
سليم. شكرا
وفتح المعلومات وانصدم لانو لقاها اميره ارماد ومفيش مكان في الارض اسمو ارماد
فاكيد من بره الارض وعرفت عنكم انكم مابتجوش مكان غير لما بتكون ليكو مهمه
بس المهمه اي معرفش بس اتاكدت من المهمه اول ماعملتو الفخ لينا وحصل ال حصل
باااااك
نور مصدومه من الكلام
. وانا ال مفكراك انك زعلان 😒وانت عارف كل حاجه دا خطرت بكل حاجه عشانك عشان اشرحلك وابرر موقفي وانت عارف
وقامت وكانت عاوز تمشي
سليم. مسك ايديها. رايحه فين
نور. راجعه البيت
سليم. الوقت اتاخر اوي وانا مش هسيبك تروحي دلوقت
نور. بعند. لا هروح ونطرت ايده من ايدها بس هو مسكها تاني وهو بيشدها ليه اتكعبل في الفستان بتاعها لانه كان طويل عليها لان سلمي اطول من نور
ووقعو الاتنين عل السرير وعل بعض
فضلو يبصو لبعض
نور. بضعف. سليم
سليم. فضل مركز مع عيونها. عيونه
نور بضعف اكبر. ابعد
سليم بتوهان. عاوزني ابعد
نور. لا قرب (البت دي محدش قادرها)
ملحوظه. نور جريئه جدا
نرجع
سليم قرب راسه منها. كدا
نور. لا قرب اكتر
سليم. قرب اكتر ونفسهم كان نفس واحد
نور غمضت عيونها وهو غمض وقرب اكتر منها
خالص
نور خبطت راسها في راسو وضحكت ههههههههه
سليم فتح عينه بصدمه. اي ال عملتيه ده
نور زقته وقامت وهو فضل عل السرير
نور. اي فكرت اي اي هخليك تقرب مني
سليم بغيظ منها. شدها تاني بس المره دي كانت هيا فوق
نور. اعاااا
سليم. انا سليم الشافعي يحصل فيا كده
نور. اه
سليم. اه وفضل يزغزغ فيها وهيا تضحك 😂
سليم. يا خربيتك وطي صوت ضحتك لو حد في البيت عرف هنتعلق احنا الاتنين
نور. بضحك. هههه سليم الشافعي خايف
سليم. انا مابخفش بس انتي صوت ضحك عالي بس ومش عايز حد من اخواتي يشوفك كدا او يسمع صوت ضحكك بس
نور بمشاغبه. اممممم غيران يعني
سليم. بلعبان حواجب. لا 😂
نور. بحزن متصنع. يعني مش غيران عليا
سليم. بستفزاز. لا
وقام من عل السرير
نور وقفت عل السرير عشان تطول سليم لان اطول منها
سليم. اي دا يا اوزعه
نور. انا اوزعه
سليم. ولله مش انا اللي واقفه عل السرير 😂
نور. بغضب. راحت ابتسمت بمكر. سولي
سليم لف ليها. نعم 😂
نور نطت عليه وشدت شعره
سليم بوجع. اه يابت المجنونه شعري
نور. تستاهل
سليم. مسك ايديها ورفعها لفوق وفلت شعره من ايديها
نور فضلت متعلقه ورجليها مش وصله الارض
حطت ايدها حولين رقبت سليم واتجرءت بوس*ته وهو كان مصدوم 😳بس بعدين حطت ايده حولين وسطها واتجاوب معاها
وقربها له اكتر وهيا برضو قربته لها وبعدين بعد عنها ونزل عل رقبت*ها وهيا مستلسمه له وايده بتفك سوسة الفستان وووو
يتبع……
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الأسد الإمبراطور)