روايات

رواية الأسد الإمبراطور الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم زهرة اللوتس الجزار

موقع كتابك في سطور

رواية الأسد الإمبراطور الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية الأسد الإمبراطور الجزء السابع والثلاثون

رواية الأسد الإمبراطور البارت السابع والثلاثون

رواية الأسد الإمبراطور الحلقة السابعة والثلاثون

نبدا بسم الله الرحمن الرحيم ❤
❤❤❤❤❤❤❤
عند سليم
❤❤❤❤
سليم بعد عنها
سليم. لعن نفسه وانه ازاي ضعف قدمها وعمل حاجه حرام وانه مينفعش يقرب منها كدا من غير جواز
سليم. نور روحي اوضتك
نور جريت من قدامه عل اوضتها
نور راحت اوضتها وقفلت عل نفسها وضربت ايديها عل جبنها بغباء
نور. ازاي تسمحي لنفسك انك تقربي منه او هو يقربلك انا لازم اتلاحشه عشان هو خطر عليا ولما بكون قريبه منه مابقاش نفسي ببقا واحده تانيه ضعيفه وانا قويه مش ضعيفه
نور راحت نامت
❤❤❤❤❤❤❤❤
مالك.بغضب. دخل وضربه بلقلم
سليم. بصدمه. بابا في اي
مالك. مش عارف يا حي*وان اي ال كنت بتعملو انت ونور دا
سليم. بابا انت شوفتنا
مالك. بقرف. اه ادام مابتحبهاش تسمح لنفسك تعمل كدا لي تقبل حد يعمل كدا في اختك ماهو كما تدين تدان
سليم. لا طبعا مقبلش ولا اقبل عليها نفسها
مالك بغضب. البنت امانتك عل نفسها وخاترت بكل حاجه عشانك وانت تعمل كده انت دلوقتي اثبتلي انك مش ابني
سليم بابا لوسمحت
مالك. بس وسابه ومشي
سليم. فضل غضبان 😡وقرفان من نفسه
❤❤❤❤❤❤❤❤اذكروا الله
❤❤❤❤❤❤❤❤
مالك راح اوضته وهو متعصب
منة. مالك
مالك. مفيش
منة. هو انا مش عارفاك في اي حد من الولاد في حاجه
مالك. لا ماتخفيش مفيش حاجه
منة. امال متعصب كدا لي
مالك. حكالها ال شافو
منة فتحت عينه عل الاخر
وبعدين كملت بسخريه. ذاك الشبل من هذا الاسد
مالك. يعني ايه
منة بسخريه. مانت عملتها قبل كده بس الفرق هنا إن نور هيا البدات مش سليم لكن انت ال عملت كده وزعلان اوي كدا
ولا كنت نسيت افكرك
مالك حط وشه بين ايديه. يعني عاوزني اعمل ايه
منة بخبث وغمزه. نجوزهم
مالك شال وشه من بين ايديه وبصلها. وبعدين ابتسم 😊. هتودينا في داهيه
منة. بحزن متصنع. انا برضو
مالك. حضنها. هو انا اقدر اقول كده 😂
منة. كلم جو
مالك. امممم ماد ال هيحصل وبعدين بغيره. مجبيش اسم راجل تاني عل لسانك
منة. بغمزه. هو انا اقدر دا نا معايا سيد الناس كلها
مالك. ببتسمه. بتعرفي تثبتيني كويس
منة. حبيبي يا بو العيال يعسل انت
مالك. هههههههه انتي نوايا عل ايه انهارده
منة. كل خير 🙂عاوزه افرح بالواد ال حلتي
مالك. طيب وسلمي
منة. سلمي هو انا هخلي واحد يجي ياخدها مني دانا اطلع بروحه
مالك. شراسه يعني هنقعد البت جانبنا
منة. محدش ياخد بنتي مني
مالك. مانا اخدتك قبل كده من ملاك
منة. اه بس احنا لو عاوزين نشوفهم بنسافر ليهم
اما بنتي متبغدش عني
مالك. بغمزه. طيب ممكن نجيب تاني
منة بكسوف. اقسم بالله سا*فل
مالك. هههه 😂احل حاجه فيكي انك بتقلبي فرواله عل طول
منة. مالك بس بقا بطل قلت *ادب وضربته في كتفه
مالك. هههههه خلاص خلاص
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
في ارماد
❤❤❤❤
امريتا دخلت اوضته نور لقتها مش موجوده
امريتا. بخوف. نور نور عيني انتي فين
دورت عليها بس مالقتهاش
. يلهوي اذا جو عرف انها مش في القصر دا هيهد الدنيا كلها
لي يانور تعملي كدا عشان اي
جو خبطت عل الباب
جو. نور افتحي انا بابا
امريتا بخوف اكبر. يلهوي اعمل ايه
دخلت فتحت الدش وقفلت الحمام
امريتا فتحت له
جو. فين نور
امريتا بتوتر. ف في الحمام بتاخد دش
جو بشك. فيكي اي مالك متوتره لي
امريتا. ابدا بس انت مزعل بنتي عاوزني اعمل ايه مزعلش يعني
جو. طيب انا جاي اصالحه
امريتا اخدت جو وراحو اوضتهم
امريتا. لا تعالي معايا
جو. بقلق نور فيها حاجه
امريتا. لا بعد الشر بس يعني
جو بزعيق. في ايه
امريتا بخوف………..
جو. بغضب اعمي………
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

يتبع……

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الأسد الإمبراطور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى